Posts by glennox

Waarschijnlijk gaat het daar al fout :p ik heb geen idee welk protocol de chat gebruikt. Hoe zou ik daar achter kunnen komen en hoe gebruik ik het uiteindelijk?

Hallo iedereen,

Ik ben opzoek een een beetje hulp. Ik wil graag een chatbot maken voor een chat alleen nu is mijn vraag hoe begin ik hiermee? wat is hiervoor nodig?

Ik kan verbinding maken met de chat dat is geen probleem. Alleen de bot komt niet voor in de userlists enzo. Dus ik denk dat het daar fout gaat.

hoe zou ik dit moeten gaan doen?

Citaat van RiiCky

Klik hier!

Indien hier niks goeds instaat meld het dan even:)

zucht ik de hele api guide door gelezen (xD) maar er staat niks in van wat ik zoek. Misschien dat ik een eigen player moet maken maar dat lijkt mij ook iets teveel van het goede. hopelijk is er een snellere en simpelere oplossing.

Jullie zijn mijn laaste hoop. Als hier niks zinsvols uitkomt geef ik het op

ik zit met een probleem waar ik niet uit kom.
    Ben dus bezig met een filemanager

maar nu wil ik dus door de mappen bladeren zoals je bij een opendir ook kan.

maar nu kan ik alleen de boven liggende map of de onderliggende map bekijken.

Citaat van Db-maffia

uhm... wat is de reden dat je het zo doed? kan je net zo goed $opath="map1/map2/map3"; doen ?

ik ben bezig met een filemanager en nu wil ik door de mappen bladeren dus ik zit in map1/map2 en dan wil ik dus in map2 naar map3

maar de reden doet er niet toe, wil alleen weten hoe ik het kan doen

ik heb dus 2 variables

$opath = "map1/map2";
    $hpath = "/map3";
    ik wil deze 2 variables samen veogen tot 1 variable

en het resultaat moet dit worden maar hoe doe ik dat?
    $npath = "map1/map2/map3";

Is er een php functie die kan controleren als er een punt in de tekst zit?

of moet ik dit omslachtig gaan doen met een forloop en substr?

ik ben bezig met een filemanager en in elk bestand zit een punt, dus index.php, error.php, avatar.png

en in de mappen niet dus ik wil de mappen van de bestanden scheiden

echo $inhoud[. $_GET['file'] .];
    inhoud is een array, hieruit wil ik de waarde $_GET['file'] halen hoe moet ik dit doen?

amd werd/word veel verkocht aan gamers dit omdat amd gewoon sneller draait met games.

intel werd/word veel gekocht aan kantoren en scholen. Deze draait weer beter met zware applicaties

niet dat het allemaal veel verschil maakt. maar na mij mening heeft amd gewoon meer voor minder amd is veel al goedkoper en doet niet onder voor intel

godborn

ik wil bij amd blijven omdat deze meer geeft voor minder. en ik ga ook Windows 7 draaien dus 4 gb geheugen word makkelijk gebruikt.

Op dit moment heb ik die videokaart dit speelt nog wel de nieuwste games. Maar niet op de juiste resolutie van 1680x1050. dus ik wil echt wel een nieuwe videokaart.

Citaat

De opbouw van deze geheugenmodules is volledig identiek. Beide zijn voorzien van geheugenchips uit eenzelfde productie-serie, wat uiteraard een betere compatibiliteit oplevert dan twee losse modules. De capaciteit bedraagt in totaal 4096 MB en ze zijn geschikt voor systemen met een DDR3 geheugenbus van 1066 MHz.

niet echt opgelet. Bedankt voor de tip, ik had gewoon de goedkoopste dvd speler gekozen :p

En ben gewoon na de winkel geweest, daar een offerte laten maken. Had geen zin om me weer helemaal te verdiepen in die onzin :p

Daar hebben ze mij ongeveer dit systeem voorgeschreven, Voor de processor was ik 210 euro kwijt. Terwijl het bij alternate maar 155 koste. Dat is gewoon even 55 euro verschil.

En bij de videokaart scheelde het iets van 30 euro. in totaal ben ik ongeveer 150 euro goedkoper uit door hem bij alternate te bestellen.

Citaat van Malliet

Ik begrijp niet echt wat je punt is.

nou ik wil weten wat jullie van het systeem vinden. Mischien is er wel een betere videokaart voor niet al teveel geld. Dan kan ik beter die bestellen dan die ik nu van plan ben8-)

EDIT: ging ff fout.