Posts by Oceans

Citaat van bboy

Oceans,
    Nee joh :p
    UFC is slecht :d
    maarja, ieder zijn mening.

Ik vind UFC echt heel gaaf. Kan er uren naar kijken. Ben een grote fan van Badr Hari (h)

Je zou in je script kunnen checken waar de verwijzing staat, en $sitelink veranderen in jou linkje. Dan gaat er zeker niks meer fout :P

:cheer:

Ben niet zo'n WWE fan, geef mij maar UFC!

Heerlijk, kijken hoe mannen elkaar de ****** slaan :p

Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt Terror, doe es lief xd

Citaat van Nolf

Snap eigenlijk niet meer:s Robin staat op pagina 2 met bod van 220 nu staat hier op pagina 3 bod 160 mag blijven staan, van verwarring gesproken of was het alleen om een ander bieder te doen opbieden ???

Robin had zijn bod van 220 ingetrokken Nolf ;)

Citaat van RDMNL2010

maakt weinig uit zijn beide bugged;)

Inderdaad. Dus als je graag wil weten welke het beste is, geen een. Ik zou me op iets anders gaan focussen dan Banditi.

Citaat van brentvdh

Beste,
    De lay-outs maak ik niet zelf. Maar ik ken iemand die wel een zeer mooie lay-out kan slicen/basen.

zie> skateandsnow.be

mvg brentvdh

Is de layout ?cht zelf gemaakt (gesliced)? Of laten maken?

KLIK

Misschien heb je nog een ander voorbeeld?

Willem: Waarschuwing, persoon geeft aan het niet zelf t e hebben gemaakt de layout, graag dan ook geen offtopic reactie!

Willem: Was al bezig met een edit, jij ook ;)

Ik heb me aangemeld bij jou familie, anders kan ik het geluksrad niet zien ;)

Je layout gaat ook helemaal verkeerd als je een missie hebt voltooid.

editje: gaat niet: Je familie heeft de laatste tijd al aan het rad gedraaid. Over 01:57:08 kun je weer draaien!

Zo moeilijk is het niet, gewoon de orginele query vervangen ;)
    Als je rechterkolom naar beneden schiet, zet je een extra </table> voor de afsluit tag.

[offtopic]Persoonlijk denk ik dat er een ander foutje in het script zit. Had dit probleem ook namelijk en bij mij stond de draaitijd wel goed.[/offtopic]