Het database bestand importeer je via PHPMyAdmin, je site upload je via FileZilla o.i.d in de map public_html
Posts by Oceans
-
-
Is het niet makkelijker om een extern forum te nemen? Zoals Simple Machines oid?
-
-
-
-
Heb nog even voor je gekeken en kwam deze site tegen, hoop dat je er wat aan hebt!
:cheer:
http://www.emarky.nl/gratis-adwords-coupons/
Editje: Zie net hoe oud de post is, zal wel niks meer te halen vallen
-
-
-
-
Ik heb deze bijna een jaar geleden in elkaar geknutseld.
http://www.youtube.com/watch?v=dPKEfXrPjLk
Gemaakt met Windows Movie Maker. Het is niet helemaal perfect, ben dan ook geen ster in dit soort dingen, maar misschien kan jij het wel beter :p
Ik heb ook een ander programma gevonden. Meer wat jij zoekt denk ik, ivm effecten.
-
Hou SiteDeals in de gaten zou ik zeggen. Daar worden ze aangeboden, je moet alleen wel snel zijn
-
Elk cijfer vertegenwoordigt een groep: het eerste de eigenaar, het tweede voor de groep, het derde voor anderen.
Heb hier nog een site gevonden, hoop dat je er wat aan hebt:
-
-
Citaat van brentvdh
Beste,
De lay-outs maak ik niet zelf. Maar ik ken iemand die wel een zeer mooie lay-out kan slicen/basen.zie> skateandsnow.be
mvg brentvdh
Is de layout ?cht zelf gemaakt (gesliced)? Of laten maken?
Misschien heb je nog een ander voorbeeld?
Willem: Waarschuwing, persoon geeft aan het niet zelf t e hebben gemaakt de layout, graag dan ook geen offtopic reactie!
Willem: Was al bezig met een edit, jij ook
-
Je config.php goed invullen
-
Ik heb me aangemeld bij jou familie, anders kan ik het geluksrad niet zien
Je layout gaat ook helemaal verkeerd als je een missie hebt voltooid.
editje: gaat niet: Je familie heeft de laatste tijd al aan het rad gedraaid. Over 01:57:08 kun je weer draaien!
-
Zo moeilijk is het niet, gewoon de orginele query vervangen
Als je rechterkolom naar beneden schiet, zet je een extra </table> voor de afsluit tag.PHP
Toon Meer<? $data2 = mysql_query("UPDATE families SET draaitijd=NOW(), draaien=3600 WHERE naam='".data->familie."'"); $data1 = mysql_fetch_object($data2); $datijd = $data->draaien; $tijdverschil1 = $data1->draaitijd-3600+$datijd-time(); if($data1->draaitijd + $datijd > time()){ list($uur,$min,$sec)=explode(":",date("H:i:s",$tijdverschil1)); $error = autostelen; $countdown = $data1->draaitijd+$datijd-time(); ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> Je familie heeft de laatste tijd al aan het rad gedraaid. Over <font id="count_timer"></font> kun je weer draaien! </td> </tr> <tr> <td style="color:red"> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> <script language="javascript"> countdown('<?=$countdown?>','count_timer','index.php?a=famfortune'); </script> </div> </td> </tr> </table> </td> <?}else{ $x = rand(0,9999);?> <div class="title_bg"> <div class="title">Familie Geluksrad</div> </div> <div style="background-color:#C4C4C4; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> <div id="flashcontent"> </div> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <script type="text/javascript"> var flashvars = { xml_url: "<?echo$sitelink;?>/v3/flash/nl/xml_famfortune.php?x=<?echo$x;?>", done_url: "<?echo$sitelink;?>/v3/index.php?a=famfortune" }; var params = {wmode:"transparent"}; var attributes = {}; swfobject.embedSWF("flash/nl/wheel.of.family.fortune.swf", "flashcontent", "570", "450", "6.0.0","flash/expressInstall.swf", flashvars, params, attributes); </script> </div> </td> </tr> </table> </td> <?}?
[offtopic]Persoonlijk denk ik dat er een ander foutje in het script zit. Had dit probleem ook namelijk en bij mij stond de draaitijd wel goed.[/offtopic]
:cheer:
-
-
Pm verstuurd
-
Demo account werkt niet meer