Ik heb ook Chrome Maviose. Wel de beta, tegen mijn principes in, misschien ligt het daaraan.
Posts by Oceans
-
-
En als ik wel voor Mollie kies, hoeveel kost het dan. Voor hoe lang staat mijn ad dan op jou site?
-
Ik zie de login afbeelding wel op je site?
-
-
Ik zie staan:
Pietje - test
Of heb je de naam zelf toegevoegd?
-
1. Heb je je vakantie al geboekt? Nope
2. Hoe heb je je vakantie geboekt (online, reisbureau etc.)3. Waar heb je je vakantie geboekt (Arke, Oad etc.)
4. Waar ga je naar toe (Aruba, Nederland, Tunesie) Blijf lekker thuis5. Hoe ga je erheen (vliegtuig, auto, bus) en indien per vliegtuig naar welk vliegveld?
6. Naar welk hotel/camping ga je? Mijn achtertuin :p
7. Extra informatie (zoals vakantie reiswijzer etc.) Ik ga deze zomer lekker genieten in eigen land. De tuin wordt volgende week helemaal 'gerestyled' en ik ben van plan veel te gaan zwemmen en alle pretparken onveilig maken. Dus dat komt helemaal goed -
Ik ben toevallig een meisje. Dus misschien kan ik je een tip geven. Als jou vriendin zegt dat ze geen gevoelens meer voor je heeft, is dat natuurlijk heel erg.
Jij kent haar beter dan wij
Dus jij zou moeten weten of ze dit meent of niet. Ik bedoel, als je iemand goed kent, voel je dat gewoon.
Als jij denkt dat ze serieus is (vrouwen zijn nou eenmaal wispelturig), zou ik haar ook een poosje met rust laten op dit vlak. Aandringen, gedichten, het klink allemaal wel leuk, maar het beste wat je kan doen, is idd haar vriend zijn. De aller beste.
Dan heb je waarschijnlijk de meeste kans dat het bij haar ook weer gaat kriebelen. Je weet immers pas wat je mist, als je het niet meer hebt.
-
-
Vind het er mooi uitzien Frenzo!
9/10
[offtopic]Die w3c foutjes vallen overigens erg mee bij de ingame, 14x required attribute "alt" not specified, zo gefixt toch :p[/offtopic]
-
PHP
Line: 273 File: /home/u360636067/public_html/forum/includes/config.php Request-URI /forum/ Error: Query failed to execute MySQL server has gone away Query: SELECT * FROM cms WHERE soort = '1' OR soort = '3' AND menu = '1'
^o)
editje: Deze site doet me een beetje denken aan een 'one2xs' website. http://www.xlwebs.nl/forum/?p=nieuws
-
Als iemand mijn website bezoekt zie ik het volgende:
CitaatWindows Vista, Chrome
Country: Belgium (BE)
City: (Unknown city)80-100-6-000.ip.watjijwil.nl
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/534.24 (KHTML, like Gecko) Chrome/11.0.696.16 Safari/534.24Maar zoals sloosmedia zegt, is dit niet het enigste, ik zou nog meer kunnen zien, als me dat zou interesseren
-
-
Beste Service: Antagonist/One2xs
Goedkoopste: Antagonist
Favoriet van mij: Heb geen favo's
Meest gebruikte: Geen op dit moment -
Ik ga met ismail mee in deze.
Ik denk ook dat er qua SEO geen verschil in zit. Alleen de bezoekers.
-
-
Een redirect is een verwijzing van de ene pagina naar een andere pagina. Maar ook van een domeinnaam naar een andere domeinnaam. Redirects worden gebruik om de Usability te verhogen en alles soepel te laten verlopen.
Een domain pointer is wanneer je meerdere domeinen naar bijvoorbeeld dezelfde webwinkel laat verwijzen.
Hier vind je nog meer informatie of redirects:
-
Ik heb ook intresse in dit script. Zou wel graag de bekende bugs willen weten, aangezien deze in elk script aanwezig zijn
-
-
8/10
Ziet er goed uit! :cheer:
-