Posts by Oceans
-
-
Die foto's... Lijken precies dezelfde, maar dan eentje bewerkt met photoshop..... :sst:
Geloof me, hij is niet dood. Er zit nog een staartje aan dit verhaal.
editje:
CitaatThe Osama bin Laden death photo that's been broadcast on Pakistani TV, and shown on the Internet, is a fake.
The image, which shows bin Laden's head post-death, was made using photoshop, experts said. The original image, of a dead man?s mangled head, was first published by the Middle East online newspaper themedialine.org on April 29, 2009.
The picture has been pulled by all news agencies.
BRON: RADARONLINE.COM
Ik zei toch..... (xD)
-
Die foto's die zijn vrij gegeven lijken wel ge-photoshopt.... Heb gelezen dat ze zijn lichaam in zee hebben begraven...
Klinkt allemaal wat vreemd :hmm:
-
:slotje:
-
Heb ze al gevonden. Bedankt Maviose!
:slotje:
-
Thnx Maviose en SkyNet, zal eerst ff in die andere source kijken, vind ik het niet vraag ik het aan mafiabase
-
Hey CPers,
Heeft een van jullie toevallig nog de plaatjes van het krasloten script op zijn harde schijf staan?
Ik heb het script, en de sql, alleen de (helft van de) plaatjes ontbreken.
Groetjes Oceans :cheer:
-
Hij is erg blauw. Beetje té blauw vind ik. Ik vind hem ook lijken op iets dat je gratis van internet kan plukken....
Sorry sloosmedia
-
Post het script eens waar dit in staat, dan kunnen we je beter helpen.
-
Alleen een buy-now? Kan je niet bieden?
-
Ik heb ook wel interesse. Ik zou het fijn vinden als je een klein script zou willen unbuggen. 1 php file om precies te zijn. Als je hier tijd voor hebt, hoor ik het wel
-
Dat lijkt me niet giotjuh, maar als het er goed uitziet vind ik het niet erg om er wat voor te betalen.
-
Jammer dat er zo weinig films op staan, en wat er op staat is hardstikke oud.... Ben ook niet echt fan van 'The Family Guy'....
-
-
Citaat
Indien geen OOP kennis, waarom niet?
Ben al geen held in PHP... Laat staan OOP. Snap daar allemaal geen bal van :$
-
Krijg je er alle rechten bij?
-
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen, als je nog niet voorzien bent. Doe er verder zelf niks meer mee.
-
Je bent goed bezig Frenzo!
Vind de lay erg mooi. Enige nadeel, vind ik, is het prikkeldraad. Miss de opacity wat minder?
-
Citaat van tukkie
Genre's die niet gedraaid mogen worden:
- Hardcore
- Hardstyle
- Happy Hardcore (old skool wel)
- Piratenmuziek
- DubstepJammer dat dit juist niet mag. Ik ken een DJ, op dit moment geen bezigheden, die jullie misschien wel van dienst kan zijn. Als er toch interesse is, hoor ik het wel via een pmmetje
-
Als je nog niet voorzien bent, wil ik je ook wel helpen. Stuur me maar een berichtje