Posts by jemajeroen

dit is wel een erg groot systeem en daarbij word dit lastig om css in te zetten.

daarbij het kost ook weer laad tijd om dit na te gaan.

zo kort mogelijk als je mij snapt

hallo allemaal,

ik zoek een scriptje dat je browser ziet (gaat over ie en ff, geen van deze standaard ie)

hij moet dan vanuit dat script bepalen welke css hij moet pakken.

Alvast bedankt

ik heb dit systeem gedownload en aangepast

maar kan dit ook zijn omdat er nog niks in de database zit en RDMNL2010 dit script word geinclude en de pagina waar deze word geinclude wordt de config ook geinclude..

Extreme
    nu doet de volgende error zich voor...

PHP
    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/ijs/page/home.php on line 3

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/ijs/page/home.php on line 3

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/ijs/page/home.php on line 4

hallo allemaal ik ben bezig voor de scouting een website te bouwen omdat wij iederjaar als het ijs dik genoeg is een natuur ijs baan bij houden..

nu heb ik de volgende error op de site.

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/crimehel/domains/crime-hell.nl/public_html/ijs/page/home.php on line 62

Hier vind je de code

al vast bedankt