Posts by jemajeroen

ik kan je wel helpen maar heb je ook een shoutcast server??
    zo nee kun je hem hier gratis krijgen...
    1 nadeel hij is lage uptime dus de muziek komt laat door...
    http://www.listen2myradio.com/

als je dat hebt
    ga je naar je persoonlijke pagina copy je bron van media player en plak je op je eigen site.

en klaar

6/10
    het ziet er leuk uit.
    zoals je zegt let je niet echt op je uitlijning maar als je dit laat slicen dan zal hij of zij er geen rekening mee houden.

Verder is je logo niet echt meer van deze tijd vind ik persoonlijk. Maak wat meer 3d/figuren en zo er in het is nu vrij simpel.

Verder is de rest wel leuk ingedeelt

succes verder

ik denk zeg het maar.
    de runescape servers bestaan als sinds jaar 1 van runescape dus ze zullen van elk spel opduiken. Ik wil je alleen waarschuwen.

en dat heb ik gedaan.
    zon probleem kan namelijk uitlopen tot een rechtzaak en die kan je veel geld kosten.

ik zie dat je 2/5 php kan

probeer het eens zelf te maken en als het niet werk post het dan hier. Dan leer je er meer van dan als je het iemand anders laat maken. Het misschien langzamer maar je hebt er op een later moment veel meer aan. ;)

succes

ik wil niet tegen werken maar is dat niet illegaal....

sorry dat ik dat zeg is wel leuk idee maar de problemen die je er meer krijgt zijn zwaar erg ik heb ooit bijna jagex op mijn dak gehad door een runescape privateserver.

Dus bij deze ben je gewaarschuwd..

verder als je het toch doet succes ;)

als je aan het leren bent... probeer dan eerst zelf een opzetje te maken als er fouten in zitten kunnen wij je hier helpen en leer jij er ook weer van :)

succes

je hebt geen java nodig (xD)
    php kan ook...
    ik heb deze ff snel of school gemaakt maar als hij het niet doet moet je ff de foutjes maken.

Hallo allemaal,

Ik ben dj maar ik zoek een gratis mix programa
    En niet VDJ, Want die heb ik al

zoek een programma met verschillende audio sporen waar je muziek in kunt zetten en dus aan elkaar kun plakken en mixen :p

alvast bedankt