Posts by mrmike

Even wil ik vermelden dat op zijn persoonlijke site staat dat hij op vakantie is. Dus ja dan krijg je vragen.

Dat weet ik niet precies. Maar weet wel van een colega dat dit wordt gezien als een overeenkomst

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.05.10 11:54:02:
    Vorm van een overeenkomst

Een overeenkomst kan over het algemeen zowel mondeling als schriftelijk worden gesloten. Dit betekent dat ook mondelinge afspraken rechtsgeldig en in rechte afdwingbaar zijn. Een mondelinge afspraak zal echter in veel gevallen moeilijker te bewijzen zijn.

Het sluiten van een overeenkomst kan om bewijsproblemen bij eventuele geschillen te voorkomen worden vastgelegd in een door partijen opgesteld en ondertekend schriftelijk stuk, dat in de volksmond veelal contract wordt genoemd. Het bewijs van het bestaan van een overeenkomst mag evenwel niet worden verward met die eventuele schriftelijke vastlegging: het bestaan kan ook worden afgeleid uit de praktischeuitvoering die partijen daaraan hebben gegeven (bijv. leveringen en betalingen over en weer).

Schriftelijke overeenkomsten kunnen worden vastgelegd in een authentieke akte of een onderhandse akte. Een authentieke akte is een stuk dat is opgesteld door een notaris. Een onderhandse akte is een schriftelijk stuk dat niet is opgesteld door een notaris, maar wel is ondertekend. [1] Een authentieke akte geldt als dwingend bewijs - wat overigens alleen betekent dat het niet genegeerd kan worden, en niet dat geen tegenbewijs is toegelaten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Overeenkomst_%28Nederland%29

Zoals php zecht.

ik roep nu include("connection.php"); even aan.

Dus in het bestand connection.php daar moet je de database gevens neer zetten

Kijk dit zecht al voldoende door dat u dit nu post. Meschien wordt het teheet onder uw voeten.

Wand alleen ik reageer op uw post. En u vergelijkt mij nu met de rest van CP. Heel intresant.

Citaat van Linkforsoad

MrMike

- Waaruit trek jij de conclusie: illegaal
    - Waarom zou je ons niet vertrouwen? Leg me dat eens uit, en wat wil je weten om dat te laten veranderen?

Niks. ten eerste zie niks van een KVK. Daarbij geen bedrijfsnaam. Daarbij een design die van banditi is en dit is een ripoff. Deze design mag niet worden verkocht. Daarbij wil je veel opensource en geripte site overnemen alleen voor gebruikers. Er zijn hier gebruikers die jaren hier aan werken. En u wilt voor een goed koop bedrag de site en domein naam over nemen. Hun lopen inkomsten mis en u lacht. Denk dat de gemiddelde gebruiker wel beter weet.

MVG Mike

Citaat van jemajeroen

maak eerst je site eens netjes

mijn eerste indruk van je maffiacrime.be is nogal niet af....

Oja en zekker dit niet eerst met de site eigenaar door genomen voor dat je dit post. Dit moet namelijk volgens CP regels.

TOPIC gereport aan CP door regel over treding. Uw nummer en Site reclame temaken zonder overleg met CP. Waarom ik dit meld is door dat er niks in staat in overleg met CP.

MVG Mike

Willem een vraag aan u. Zit nu bij versio en wil eigenlijk weg door trage servers daar. Altans waar ik nu op zit.

Nu heb ik Twee domeinnamen en 2 gig reseller paket.

Wat kan ik bij jou krijgen.

MVG Mike

Spinazie deze post is meer dan 4 weken oud en niemand reageert meer. Beetje jammer dat je ouwe koeien uit de sloot haalt. Heb al gemeld dat deze topic gesloten kan worden.

Citaat van Xebo

Dus jij werkt voor een 'profider' terwijl je niet eens weet dat je het zo schrijft: 'provider' ? :sst:

Hier ga ik niet eens op in. Iedereen maakt schrijf fouten.