Posts by mrmike

Vind dat je weer lekker bezig bent. Wand je eigen ABN is ook niet erg lekker. Daarbij doen de moderators goed hun best.

Een tip LEES DE CP joshua-S**

Als je daar aan houd kom je de wel zonder ban punten.

On topic weer

Joshua Nice ga hier zeker gebruik van maken.

Citaat van stan

En als ik die website wil verkopen? Dan moet de andere persoon weer een crimz licentie kopen? Dan zou ik liever iets extra betalen dat ik hem gewoon met de website mee mag verkopen

Ik heb hem gekocht. En wat jij vraagt kan gewoon. Je krijgt 1 licensie voor 1 domein en eigenaar. Maar als je er mee stopt kan je alles overdragen aan de nieuwe eigenaar. ALs je cas maar inlicht. MVG Mike

Ik kan PHP redelijk goed. Niemand kan php goed.
    HTML
    JAVA

Deze talen ken ik redelijk goed.

Even voor de duidelijkheid. Dpm_x ik vind dat je een beetje onredelijk en kinderlijk reageerde naar de Topic starter. Als je een man ben laat je dit waaien en laten we nu allemaal een keer voor de verandering ON TOPIC blijven.

Citaat van stan

Misschien stomme vraag maar zn licentie mag ik die niet doorverkopen? Want er staat zonder doorverkooprechten maar ik bedoel 1malig door verkopen. Net als bij G4G en pywll anders ben ik je eerste koper ;).

Stan er staat al in de post van

> Géén doorverkoop rechten.

Gr Mike

Citaat van -Nick

mike

Dit is zijn site...
    Al van in het begin dus ik snap niet dat je dit nu niet kan vertrouwen hoor....

Nick als ik al twee keer opgelicht ben. Moet je mij wel snappen. Daarbij ben ik een gebruiker die net 2 maanden hier komt. Daarbij hoe kan ik weten dat hij van het begin zit.

Laten we als je ontopic blijven. Zoals ik al zij ben erg geïnteresseerd in dit script maar wacht op reactie van de maker. MVG Mike

Citaat van ProjectB

Er zijn geen veranderingen. Vriend, Crimz heeft hij volledig zelf gescript. Ik heb de tijden meegemaakt dat hij de basis etc. had gescript, ik heb hem het hele project gevolgd en alle vorderingen gezien. Dit is gewoon 100% uniek gescript en geen een of andere rip-off;)

Ga dus aub niet vertellen dat dit een omgebouwde Banditi is;)

Vind ik zeker een leuke opmerking alleen echter zie ik als ik op banditi oude source zoek. De zelfde misdaad en de autodiefstal layout en script. Dus jij wil zeggen dat de makers van banditi deze heeft na geaapt van Crimz.nl

Daarbij zecht er gewoon iemand van dat hij ergens op lijkt en ik geef die gene nog gelijk ook. Wand als ik banditi source nakijk zie ik de zelfde layout. Daarbij zien we alleen jij reageren maar de poster niet.

Sorry moest dit even kwijt aangezien dat er meer mensen zijn hier op CP die geen respect meer hebben naar anderen of naar mekaar.

Nu weer on topic. :D

Ik moet zeggen leuke script zeer veel nieuwe dingen die je niet in de dagelijkse crime game tegen komt. En ik ben er zeker in ge?nteresseerd. Echter wil ik wel bewijs zien dat deze van u is. Dit niet omdat ik u niet vertrouw maar omdat er mensen zijn op CP die actief zijn iets verkopen product niet afleveren en niet meer te zien is.

Dus zal fijn zijn als je de rest en mij kan laten zien dat deze van u is. Bevoordeeld Map opbouw en voor beeld van de code en een screen van bevoordeeld de admin beheer.

Mijn dank is groot MVG Mike

Dit zou moeilijk gaan bij veel providers. Vanwegen beveiligings probleem. Dit kan je wel oplossen door een eigen VPS of dedi of colo teplaatsen.

exec() is een beveiligings probleem. Bijna bij elke host is daar een block op.

MVG Mike

Zie deze source steets vaker. Is deze nu enkel licentie of een rip wat ik meer geloof. Wand net zoals de maffia scripts zie ik deze script nu ook steeds vaker verschijnen.

MVG Mike

Zo dat is lang geleden dat ik daar ben geweest. Inderdaad een hele mooie camping. Een aanrader. En de vrouwtjes toen die tijd daar. Zeg maar niet zoveel. Echt een aanrader.

Citaat van -Nick

mrmike een vriend van mij had die een tijd geleden gekocht...
    en die zei dat ik weet ook niet hoe of wat he

Ik ben niet te lui om zelf een site te scripten :p

Maar nu back ontopic

Nee daar heb je weer gelijk aan. Zeker nu weer ontopic.

Citaat van -Nick

Als ik paypall had ging ik je wel helpen

Maar die source is bagger :p
    Is licentie systeem dus door verkopen als je je site verkoopt kan je wel vergeten :p en gratis verspreiden ook lol

En terwijl vind ik hem niet echt aantrekkelijk vind hem te druk maja goed jou keuze Remory :p

Wat praat jij raar zeg. Kan merken dat jij deze source niet kend. Je mag hem door verkopen. En een lecentie systeem klopt om tekopen. Ik kan me mail en me ww aanpassen zoals me naam ook. Leukste van alles is je kan de script maar 200 keer downloaden. Echter daarna moet je hem opnieuw kopen.

Dus ja merk weer dat jij niet weet waar je over praat. LOL.

Source ziet er goed uit na de update 2.1 maar alles is in het engels. Footer en functions zijn decoded.

Gr Mike

Citaat van Addictedtuts

Wat is er precies gewijzigd?

Lees en gij zult zien.

Ps: 1 van de updates is gebeurd aan het online/offline systeem, de groene/rode mannetjes naast elk topic. Responses worden vanaf heden per request gecached - met dank aan Darsstar.