Posts by mrmike

Wil best helpen. Echter lijkt dit weer op een uitbetaling van mijnmaffia. Zonder designer is jullie bedrijf dus nergens.

Kan de betaling niet anders naar werk opdrachten. MVG MIke

Is gewoon gewoon niet eerlijk aangezien het al meteen na een paar dagen is gedaan. Maarja heb deze source gelukkig tog niet meer. Ik heb de voledige recht door verkocht aan F.Remory.

Gr Mike

Maks Jorritsma.

Die heeft zowel voor hem als voor mij een layout gemaakt. Dus blijf alsjeblieft on topic mensen. En Remory Nice maar ik heb al een lay.

Succes met de verkoop

Willem leuk systeem maar als ik zie wat wallie berekend en wat je de voor terug krijgt. Blijf ik liever bij IDEAL.

Maar misschien zijn er wel mensen die er anders over denken. Maar dit is mijn mening

GR MIke

Oke dan neem ik aan dat je VPS neemt van hun met windows. ZPANEL werkt daar alleen maar op. Maar dat wist je al. Zit zelf bij Flexwebhosting. Daar heb ik 2 VPS en 1 dedi. Deze zijn goed snel en goede service. Vind versio resellers goed koop maar voor de rest houd het daar ook bij op.

Kijk eerst even goed rond op het net voordat je wat doet.
    Een paar tips van mij:

1.VPS is een leuke goedkope oplossing
    2.Directadmin kun je beter nemen
    3.Windows server niet zo goed. CHMOD Probleem
    4.Linux servers lekker stabiel en snel.
    6.Informeer eerst even goed voor dat je het neemt.

Je ziet al zelf als je iets gratis aanbied wat ze hier al doen. Je ww veranderen. Laat staan als je een gratis host begint. DOS Atack`s is nog maar een klein begin.

Dit waren tips van mij

Even op stan zijn reactie. Zecht ook hoe oud jij bent.

Even terug op mijn post. Leuk dat je gratis host aanbied. Maar als je het thuis doet op een pc. op een ziggo verbinding. Wil ik wel weten hoe die het doet Met 25 gebruikers die bezig zijn met die spelletjes op die pc van jou.

Even een tip. Ziggo snel maakt niks uit. Uit eindelijk heb je de upload ook nodig. En dat red je niet bij ziggo thuis verbinding.

Echt respect dat je een gratis host doet. Maar ga geen zpanel gebruiken. Daar zitten bugs in.

Gr Mike

Dat is wel sloom aangezien je maar 10 uur online bent, Jammer dat je thuis host. Heb alles nu dedi en dat is beter dan die ziggo. Maar succes.

Heb je al contact opgenomen met CP aangezien je bezig bent met reclame te maken.

Staat duidelijk vermeld in de regels. MVG Mike

Patrick zeker een goed iedee. Wand respect zoeken op CP is sinds de afgelopen weken zwaar te vinden. Alleen de vaste gebruikers van CP die respecteren ook nieuwe gebruikers.

Maar nu wel een vraag op deze topic. Wat doen jullie met leden die de regels overtreden en een perm ban krijgen. Maar die komen terug en onder andere IP en Mail. Maar jullie weten wel dat die gene al eens gebannen is. Bannen jullie die dan ook meteen of geen je die personen ook nog een kans. Wand iedereen maakt wel een keer een grove fout net als ik. Ben zelf 28 en ik maak nog voor me kinderen grove fouten.

Dus ja vandaar even deze vraag aan de leiding van CP.

MVG Mike

Zeker een mooi script Ik heb hem gekocht. Ben echter wel een paar weken bezig om het helemaal om te bouwen naar een modulair systeem.

Updates volgen. Gr Mike