waarom niet. Voor mij een ja
Posts by mrmike
-
-
Dat poppetje komt van mijn maffia af. Is een logo en zit copyright op. MVG Mike
-
Oke dan. Ik heb de hoogste bod. 3 Dagen zijn om.
Warneer kan ik een mail verwachten van u. MVG MIke
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.10 19:12:41:
Ben de hoogste bieder. EN meneer komt gewoon niet meer online. Dus ik trek me bod terug. -
-
Weet niet waar jullie over praten. Maar 300 euro is een hoop geld.
En als je zoveel wil betalen kan je naar sitedeals gaan.
Weet je waarom. Er zijn hier designers die hier voor minder dan 80 euro een design en basing willen doen. Ik zou even afwachten.
Een paar tips.
1. Niet betalen voor dat alles klaar is.
2. Maak duidelijke afspraken.MVG MIke
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.06.10 10:07:34:
PS Neem maar een keer contact op met Xreativ. Deze maakt ook designs voor mij. GR -
Oke heb de inkomsten gezien. Nice mijn bod blijft staan.
-
Moet hij duidelijke zijn.
Weet ik veel wat een OSM.
Maar als ik google vind vele scripts.
MVG MIke
-
Heeft u ook ge hoort van GOOGLE.
Nog in geen 3 sec.
http://voetbalpoeltje.nl/forum/
Als je en veel plezier hier mee
-
Een tip van mij.
GEEN KVK OF BTW NUMMER. Niet te vertrouwen aangezien je ze niet recht matig kan achter volgen.
WEL EEN KVK BTW NUMMER. Hebben allemaal algemene voorwaarden lees die goed. Dan zit je bij een goede host.
Dit is een tip van mij
-
Citaat van Pim
Je verkoopt de website voor minder dan je verdient in 3 weken?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.10 14:14:22:
En 120 leden/140 euro? Onrealistisch?Leuk dat een beheerder de eens mee bemoeit. Nu zie ik dat u zegt onrealistisch.
Onbegrijpelijk ik heb zelf een source mijnmaffia en daar heb ik 70 leden die ik een 2 weken 90 euro ophebben geleverd. Nu zeg jij dat kan niet. Waar bereken je dat door. Ik heel simpel. Bij mij zijn elk uur 10 t/m 15 mensen online. EN dat zegt mij dat ik wel 90 euro heb verdiend.
En daarbij zegt hij en nick dat ze 1 licentie verkopen. en je krijg geen doorverkoop rechten. Dat wil dus ook zeggen dat ze de source ook op een ander domein naam mogen zeggen. Aangezien je een licentie afneemt. En hun de makers.
Dus ga niet zomaar verkondigen dat het niet kan. PS ik ga geen bewijs posten om dat kinderen hier vinden dat er oplichters zijn maar eigenlijk zijn ze het zelf die anderen en anderen opstoken.
Dus nu vraag ik aan iedereen die hier wil posten. Post een bod. Maar blijf wel on topic.
Ik heb nu mijn zeggie gedaan, aangezien ik klaar ben met dat gezeik hier op CP door die kinderen. ( Bedoel Niet DE CREW )
-
Project B ik merk dat je wat tegen F.Remory hebt daarbij zecht hij al dat de verkoop niet door ging. Ik lees dit ook op site deals.
Daarbij moet ik zeggen leuke source. Helaas niks voor mij succes met de verkoop. Hoop dat het nu een keer wel word verkocht.
MVG Mike
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.10 13:04:28:
Tog bij nader inzien plaats ik de eerste 60 euro. -
Werk er nu al 3 weken mee. Moet zeggen dat ik nu een talen script in aan het bouwen ben
-
2.5 is goed genoeg voor een gratis abo.
-
Ik jou ook hoop dat het uitpakt wat je wil. Succes kerel
-
Citaat van tukkie
@ Mokerr: Klopt, vanavond heb ik reseller hosting pas.
retefreter: Oke, maar als je te weinig hebt kun je upgraden. Tegen klein prijsje.
Tukkie neem alsje VPS dan heb je meer als resseller. Dat is beter. Als resseller bv 40 hebt berijkt kunnen de andere gebruikers niks meer. Gr MIke
-
Citaat van tukkie
Criminalhosting.nl ben ik alleen mee bezig.
Trainersdroom.nl samen met iemand anders.
Ultimategun.nl samen met iemand anders.En heb deze ook nog gemaakt:
http://www.pretparkdag.nl (alleen)Dus als ik het begrijp tukkie ben jij de verkoper van Criminalhosting.nl source. Wand die kun je spot goedkoop kopen daar.
spy. Lees even de regels goed zo voorkom je een ban uur.
MVG MIke
-
Net layout 2 binnen. Ik had betaald en ik kreeg de bestanden meteen. Nete snelle service. Thanks
-
Citaat van jemajeroen
mrmike..
hij vraagt om onze mening niet.. dus geen promotie@ Romic
de site ziet er netjes uit.
alleen moet je meer gewoone sources gaan doen zoals devana en een blogsysteem ofzo.. alleen maffia scripts red je het niet.
de layout is super en hoe kom je er op om het om een forum te bouwen mooi gedaansucces er verder mee.
Lees eens verder dit staat onder de check dit
Er staan nu nog niet zoveel crimesource's op, maar dat zou spoedig moeten veranderen..
MVG Mike
-
Yoichi Pas je Signature aan.
On topic.Wel leuk die site maar heb je wel toestemming gevraagt om je site tepromoten.
GR Mike.
-
Dan had ik het verkeerd begrepen. Gr