Posts by mrmike

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken bij versio.nl. Deze hebben 20GB opslag en 300Gb data verkeer. voor de zelfde prijs. Een tip van mij kijk verder bij andere wat je de voor terug krijgt.

Daarbij wat jij wil wordt moeilijk, tenzij je met mooie aanbiedingen komt.

gr Mike

Citaat van Project B

Nu ik al deze topics zie de laatste tijd, en all die ongelooflijk domme offtopic reacties, en domme topics; dit lijkt op de ondergang van CP?

Ik ben gewoon van mening de mensen die de hele tijd een uur ban krijgen gewoon een perm ban. Want die mensen zorgen voor een slechte naam van CP.

MVG Mike

Dat kan je na de tijd doen op cp. Kijk echter ik heb geen ban punten ( Uren ) Gehad. Maar ik weet wel als je iets dwars zit meld het dan aan de crew.

Ga dan geen onnodige post maken waar je al weet dat je de op word aangesproken. Ik zeg altijd aan iedereen. CP heeft regels lees die eerst goed voor dat je post. Dan krijg je ook geen ban uren. Tip van mij

MVG Mike

Dat wil ik ook aangezien ze zeggen ook een IT forum of community willen op richten ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Wand precies wat de andere ook zeggen ben ik ook klaar met dat kinder achtige gedrag. Wat ik wel weet als je een probleem hebt met een cp member en deze meld aan de Crew dat ze hier wel serieus mee aan de gang gaan.

MVG Mike

Ik respecteer iedereen die mij respecteert. Er is in mijn ogen geen leukste CP lid hier. Wand iedereen werkt er aan mee om CP groot te maken.

Plus points: Footer is clean and nice
    Minus points: To much goin on. The backgrond
    Comment: The collors are nice
    Price aprox.: 40 euro

Project B. Ga de maar niet op in die Skynet vind alles een ripoff.

Ik wil zeggen een leuke design maar helaas niks voor mij. Succes met de verkoop.

MVG Mike

Heb je al een project leider die je gaat helpen. Je hebt zo iemand nodig om je project op orde te houden.

Als je iemand neemt doe dan iemand die daar ervaring in hebt. Niet een 16 jarige. Sorry CP die zich aangesproken voelen. Maar ik denk wel dat de meeste met me eens zijn.

Voorbeeld. Ik ben 28 werk voor een IT bedrijf de grootste hier in Nederland. Daar ben ik zelf een server operator. Ik leid mensen intern op en zorg dat alles vlekkeloos werkt.

Dit is maar een voor beeld. Ga niet met iemand in zee die zegt.

Ben 16 jaar.
    Ken php heel goed. heb geen voorbeeld sites enz enz enz.

Dit waren maar een paar voor beelden.

Ik kan jou niet helpen aangezien ik bezig ben met me nieuwe dedi server gereed te maken voor gratis webhosting

MVG Mike

Ik geeft hem gelijk. Als je kijkt hoeveel mensen hier reageren van ik wil helpen. Met zeer weinig kennis van PHP. Enige wat ze willen is de source en die Of verder verkopen of jatten. Dus RiiCky Succes m8. Hoop dat het lukt.

MVG Mike

Dat je BV. Overvallen uit kan zetten. en de installeren en verwijderen. Maar als je hem weer wilt hebben voor een ander site.

ga je naar de admin panel klik je op overvallen installeren. En dat heb je hem weer op de Front end als op de back end

Lollas de toekomst zal het ons vertellen. Kom blijf ontopic net als de rest. Ik wil niet weer dat een topic gesloten word.

RiiCky ga je nog doe wat ik al zij. Gaat u hem modulair opbouwen.

MVG Mike