Posts by mrmike

banditi en criminolz wordt veel gebruikt. Criminolz heeft nog geen goed werkende admin en banditi wel. en voor banditi kun je veel dingen kopen en downloaden hier op cp

MVG Mike

Naam mag je wel veranderen. En de source is opensource. Echter als je de naam verandert moet je de layout ook helemaal anders maken. Dan mag het wel. En ik denk dat hij of zij daar mee bezig is. Moet nog wel wat gebeuren maar er zit al vooruitgang in.

Voor het begin krijg je van mij

Cijfer : 5/10
    Layout cijfer : 3/10

Voor de moeite

Vind hem wel wat hebben. Als je hem omzet naar HTML dan zal het helemaal mooi zijn als je jquery.

MVG Mike

Kijk rustig rond. Hier op cp bij downloads vind je sources die beter zijn dan criminalsrood. Kijk rustig rond. En ook op de forum daar vind je genoeg informatie.

MVG Mike

He Farhat of F ramory. Je bent al vaak verbannen hier op cp door oplichting en andere praktijken. heb deze topic al gemeld. En de rest van jou topics ook weer.

Je weet 2 belangerijke regels niet meer he. Respecteer anderen en geen dubbel accounts. Jammer dat je de zoveel hebt en de crew jou niet snel door heeft daarom hebt ik de bewijs al verstuurt.

Tevens heb jij tegen over hem dat hij een ripper is. Maar jij bent er zelf een. Wat wil je aan de crew melden dat hij een plaatje gebruikt uit de film. Laat me niet laggen kerel. Bijna alle source die je vind hebben plaatjes uit films enz.

ONTOPIC

Leuke design en alleen heel druk maar dat licht meschien aan mij

MVG Mike

MVG Mike.

Vind het nagenoeg niet uniek. Aangezien je er al twee hebt gekocht.

Wel een leuke script jammer van het door verkoop zo is die nooit meer uniek. Aangezien de script zo in de omloop is en bewerkt wordt.
    En iemand anders kan zeggen dit is mijn systeem.

MVG Mike

Ik heb hem ook de 64gig v4. Moet zeggen ben er erg blij mee en de kids ook als we onderweg zijn. Heb zoon mooie steun voor de auto gehaald. Dubbel headset plus en wala. Je hebt een mooie systeem in de auto.

Daarbij wifi is van de v4 stuker beter dan de versie 3

We zien het wel. Was namelijk de vorig keer ook zo. Iedere geval een fijne vacantie. En ik hoop als je terug bent dat dit een succes wordt.

MVG Mike

Sorry als ik zoon site zie ben ik al meteen vertrokken met al dat roze.

Kijk wat rickvbeek al zij en liet zien. Dat is nu professioneel en daar wil ik wel op rond kijken maar ja zoals de mensen hier al zeggen moet er nog wat gebeuren voor dat je een nieuwe site hebt.

Succes daarmee