Posts by mrmike
-
-
Oke dan heb ik het een keer verkeerd aangezien ik op google bij de open source uitkom.
-
Naam mag je wel veranderen. En de source is opensource. Echter als je de naam verandert moet je de layout ook helemaal anders maken. Dan mag het wel. En ik denk dat hij of zij daar mee bezig is. Moet nog wel wat gebeuren maar er zit al vooruitgang in.
Voor het begin krijg je van mij
Cijfer : 5/10
Layout cijfer : 3/10Voor de moeite
-
Oke nice dan ga ik deze in de gate houden wanneer hij weer draait in Nederland
-
-
Oke nice. Is dit dan een Nederlander dan of dat weer niet.
-
Dankje voor die youtube post. Wel een lekkere beat.
-
-
Lol naam zuivering van Ferhat. Lol
-
Citaat van MrWasted
Ow je voelt je groot :D,
bewijs regel ik met crew wel :-).Jij een advocaat hebben je kan zelfs geen deftige layout aanschaffen en dan ga je advocaat regelen voor 130 (ongeveer) per uur. Maak dat een andere wijs hé, en ik ben geen kind sorry.
Over de G4G source, dit werd al zoveel keer gemeld.
Teksten, css etc. mag je niet gebruiken
Afbeeldingen zijn illegaal
Html is ook illegaal
En ik zie dit nog allemaal bij jou. Verander eerst dit voor je je site online zet.He Farhat of F ramory. Je bent al vaak verbannen hier op cp door oplichting en andere praktijken. heb deze topic al gemeld. En de rest van jou topics ook weer.
Je weet 2 belangerijke regels niet meer he. Respecteer anderen en geen dubbel accounts. Jammer dat je de zoveel hebt en de crew jou niet snel door heeft daarom hebt ik de bewijs al verstuurt.
Tevens heb jij tegen over hem dat hij een ripper is. Maar jij bent er zelf een. Wat wil je aan de crew melden dat hij een plaatje gebruikt uit de film. Laat me niet laggen kerel. Bijna alle source die je vind hebben plaatjes uit films enz.
ONTOPIC
Leuke design en alleen heel druk maar dat licht meschien aan mij
MVG Mike
MVG Mike.
-
Vind het nagenoeg niet uniek. Aangezien je er al twee hebt gekocht.
Wel een leuke script jammer van het door verkoop zo is die nooit meer uniek. Aangezien de script zo in de omloop is en bewerkt wordt.
En iemand anders kan zeggen dit is mijn systeem.MVG Mike
-
Succes met de verkoop dan. Ga geen 10 euro uit geven en dan weer in 3 weken 10 euro..
Maar wel een mooie domeinnaam.
-
tot warneer is deze nog geldig. MVG Mike
-
-
Ik heb hem ook de 64gig v4. Moet zeggen ben er erg blij mee en de kids ook als we onderweg zijn. Heb zoon mooie steun voor de auto gehaald. Dubbel headset plus en wala. Je hebt een mooie systeem in de auto.
Daarbij wifi is van de v4 stuker beter dan de versie 3
-
Ontopic. Kun je screens maken van de admin beheer. Of kun je me die sturen via PM. MVG Mike
-
Lol op sitedeals staat die voor 50 euro. Tip
-
We zien het wel. Was namelijk de vorig keer ook zo. Iedere geval een fijne vacantie. En ik hoop als je terug bent dat dit een succes wordt.
MVG Mike
-
Sorry als ik zoon site zie ben ik al meteen vertrokken met al dat roze.
Kijk wat rickvbeek al zij en liet zien. Dat is nu professioneel en daar wil ik wel op rond kijken maar ja zoals de mensen hier al zeggen moet er nog wat gebeuren voor dat je een nieuwe site hebt.
Succes daarmee
-
Omdat rens gezegd heeft hier niks over wil horen of lezen.
Voor uw info betekend dat dit illegale source is.
Dus daarom mag dat niet