Posts by mrmike

Wil je even helpen. Maar je bent een bedrijf. Daarbij zo iets tegaan bouwen ben je meer dan 60 a 70 uur bezig maal 10 wat gemiddelt persoon vraagt peruur. Dan ben je al meer dan 600 a 700 euro kwijt. En als je een scripter laat die hier. die het doet voor onder de XX krijgt je slechte kwaliteit. En u als bedrijf zijnde wil tog geld in steken waar u meschien succes in ziet.

Maar wilde even alleen kwijt XX voor het scripten van iets nieuws vind je niemand voor terug. En voor designen 1XX lol.. En daarbij wie zecht dat dit een sucses word en de scripter echt 50 % van het geld krijgt. Heb dit nu al vaal mee gemaakt hier op CP. Dus dit gaat ook niet zo.

MVG Mike

Dat is dom gelul van die gozer. Ik zal zeggen kijk uit en maak een melding naar de Crew deze moeten hier wel wat mee gaan doen. Wand bij TB en Sitedeals worden die gasten hard aangepakt, En daarbij alsje het via je bank laat lopen. Kan hij shude Waarom als er meer dan twee keer een oplichting wordt gemeld van de zelfde persoon. Wordt zijn rekening gesloten. En verwijdert uit zijn klanten bestand. En op een lijst gezet. Lol die kerel is zo dom die je een layout verkoopt. lol

PS let niet op de spel fouten ben net wakker.

Zozo sander dat kan ook echt wel anders. Maar sander jij wil dit dus niet maar waarom lees ik op site deal en TBforum dat je banditi source wel mag gebruiken. Echter je moet wel de layout aanpassen. Dus kerel doe rustig aan en let op je hart.

MVG Mike

Weet niet waar jij de info vandaan haalt. Waarschijnlijk uit je duim. Maar er hebben 4 ervaren scripters na gekeken. En 4 scripters die verstand hebben van zaken die jij niet hebt. En die zeggen RIP CRIMECLUB. Kom nu niet aan met deze informatie. Wand dat doe je al vaker.

Nu dat ik nog dieper aan het kijken ben weet ik waar deze op lijkt. CRIME CLUB is de naam.

Maar dan erg aangepast.

Daarbij op de site zelf zie ik 38 duizend leden en 388 leden online

en als ik inlog zie ik de maar 4.

Zo zijn er nog een paar leuke fouten.

Volgens mij lees jij niet goed. Ik zeg al ik vind het op een source lijken die ilegaal is. heb niet gezecht dat het ilegaal is. Zelf ik kan het soms verkeerd hebben.

MVG Mike

Vind de source lijken op een source die ilegaal is kom niet op de naam. Daarbij wel een mooie layout. Coding ja die zie ik niet maar wel mooi dat je OOP en Smarty werkt. Werk zelf al een aantal jaren nu ook met smarty.

Succes MVG Mike

Er is een gratis source. Echter zit ik op me werk nu dus kan je de link niet geven. Is wel volledig in Engels. Als ik vanavond thuis ben zal ik de link plaatsen.