Eindelijk is die de. Mijn nieuwe layout.
Geef jullie mening alsje
Deze is gemaakt door mjorritsma.nl. Dus wil hem ook erg bedanken.
Gr Mike
Eindelijk is die de. Mijn nieuwe layout.
Geef jullie mening alsje
Deze is gemaakt door mjorritsma.nl. Dus wil hem ook erg bedanken.
Gr Mike
Mooi 9/10
Deze source is niet ilegaal. Echter op CP is hij niet meer tedownloaden
Demo zou leuk zijn om tekijken of ik dit kan gebruiken.
Citaat van giotjuhdat is een intel RECLAME!!
dat is opscheppen LOLZ
AMD is beter voor gamen...
intel sneller voor programma`s etc.
Weet waar je dat vandaan heeft. Maar een spel is een programa. Moet zeggen dat ik van AMD af ben gestapt aangezien intel systeem veel stabieler is dan een een AMD. Heb het zelf mee gemaakt op lan party`s. AMD systemen met blue screens heerlijk en ik kon alles heelrijk spelen. Lol Daarbij is de ondwikkeling van AMD sterk achter. Nu komt intel met een 8 cores. En nu zie je eindelijk dat AMD wil bij treken om de achter stand in tehalen.
Dus weet niet wat je daar mee bedoeld maar AMD loopt achter.
Mensen ben nog niet voorzien graag PM met uw werken wat u zoal heeft gemaakt.
MV Mike
Gewoon een layout die ik zo wel als ingame en out game kan gebruiken. Aan gezien ik mijn eigen source script.
Citaat van -Nick
Oke vanaf vandaag ga ik weer opzoek naar iemand die voor mij een mooie layout kan maken en slicen. Aangezien mjorritsma.nl niet meer reageert en ook niet op msn meer komt. Vind het jammer dat iemand er aan begind en dan mij negeerd op msn en op mail.
Dus bij deze wie o wie kan mij helpen.
Zal wel handig zijn welke. Lol
Citaat van Ferhatje
Inderdaad, ik heb men layout laten maken, na 2 uur was hij klaar, hij luisterd echt naar wat je wilt. Dat is toppie, + de slicing, mooi toch
Ga nu hem contacteren. Dankje wel jongens. Toppie.
PS tukkie krijg zelfs in mijn prive berichten slechte berighten over u. Deze heb ik verwijdert. 1 tip wat ik je kan geven W3C doornemen.
Topic mag dicht
Wat vraag je hier voor. gr
Citaat van Gangstawarlhmedia okee
Ik hoop dat het mogelijk is bij versio.
want dan kan ik me eigen hosting bedrijf opzetten,.
is hier nog veel vraag naar of valt dat wel mee de laatste tijd.
Ik heb me eigen gehad. Maar ben er mee gestopt. Kijk maar gewoon naar wat je al vind aan hosting. Niet normaal en je kan er gewoon soms niet tegen op.
Maar als je dit doet sucses.
In direct admin kan je alles zelf aanmaken. Dus je eigen paketen. Dus opslag en dataverkeer.
Is zeg je ben nog lid en zal zekker daar bij blijven. Wat ik al zeg de support en wat je krijgt voor je geld is gewoon perfect. Ben vorig jaar maar 25 minuten offline geweest door server migratie.
Zoals de text al zecht ben ik nu opzoek naar een leuke layout. Deze moet ook geslict zijn.
als jij een mooie hebt reageer dan alsje.
max 50euro
MV Mike