Posts by mrmike

Niels zakelijk en particulier zijn twee verschillende dingen. Die kan je niet met elkaar vergelijken. En lijkt me sterk dat een normaal gebruiker een zakelijke lijn heeft aangezien je aanzienlijk meer betaald. Maar ziggo werkt anders dan ADSL lijnen.

MVG Mike PS zal nu weer on topic blijven

Zoals ik al zij leuke script maar doe hier niks mee. Je spel klopt niet.

Steel snoep van een kind 37%
    Beroof een tankstation 12%
    Beroof iemand op straat 16%
    Beroof een Juwelier 49%
    Steel een auto 10%
    Beroof de bank 46%

En ik heb zelf nog niet eens gespeeld met jou systeem.

Maar succes. Zoals ik altijd zeg kraak nooit spellen af zal ik nu ook niet doen. Succes met het verder ontwikkelen van uw site. En maak een buglist forum aan zodat gebruikers hun mankementen kunnen posten. Is een tip van mij zelf

Wel leuk. Echter beetje jammer van dat je je mail moet activeren. Hoeft dus niet. Daarbij als je wil spelen zecht uw systeen. U Bent te ongezond. Echter kan me zelf dus niet betermaken. Lol.

Voor de rest wel leuk maar niet uniek.

Citaat van K.Rens

Ik krijg hier in België elke keer ik modem uittrek en weer insteek een ander ip hoor.

Klopt dat komt als je je modem uitdoet en weer een nieuwe verbinding opbouwt met je profider.

En als mensen willen weten waarom ik zo beterweet doe. Dit komt omdat ik voor een grote nederlandse internet profider werk. Naam ga ik niet noemen. MVG Mike

Citaat van kevinkrs

Mijn ip is toch dynamisch, veranderd 1x per uur.
    Dus dan zou die gene maar voor een uur mijn ip hebben :p

Wat loop jij weer raar tepraten. Dus jij doet elke uur jou modem uit en weer aan. Normaal bij elk profider is dat je ip 30 dagen actieve blijft. Na modem reset verandert deze weer naar een ander IP.

MVG Mike

Omdat hij op deze manier met mollie vaak kan verkopen. Echter is hij dus niet uniek. Iedereen die kan bellen heeft het dan.

Nice erg nice. Maar om uniek temaken zal leuk zijn als je een minni maffia game in flash maakt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.10 23:42:54:

Citaat van Superior

Zelf gemaakt mrmike ;)

Oke ziet er goed uit. Voor al dat ajax beschermin weghalen. Erg nice.

Ja dat begrijp ik maar wil hem wel berijken waarom reageert hij dan nergens meer op de mail en msn al meer dan 3 dagen.

En ik begrijp je via pm.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.10 20:44:00:

Citaat van SkyNet

MrMike,
    Als hij paar dagen weg is heb je kans dat hij op vakantie is.

Waarom kan hij dan wel elke dag op cp zijn en niet op mijn email reageren.

MVG Mike

Nee wel wat hij gemaakt heeft. Stuurde me de link en zij morgen heb je alles in je mail. Nu is het drie dagen geleden.

Demo wat hij heeft gemaakt.

gr Mike

Wie heeft er ervaring met mjorritsma.nl. Ze zeggen tegen mij dat hij goed werk levert. Nu is mijn vraag wat vinden jullie.

Heb werk laten maken en nu heb ik betaald. Zie ik hem niet meer online komen op msn en reageert niet meer op mijn mail. Een ding is wel hij is niet weg wand hij is wel elke dag vaak online op criminalspoint.com en kijkt zijn pm box na.

Nu is mijn vraag jullie ervaring en of er niet meer mensen zijn die het zelfde heeft meegemaakt.

Citaat van mafiabase

hoeveel koste het ?

Dat ga ik niet hier zeggen. Contactteer hem maar. Dan geeft hij u een bedrag

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.04.10 16:05:09:
    bump