maar wat ik niet snap ik kreeg laatst van iemand een mail met een script erin en hij zij dat dit cp v4 was wou het niet dlen omdak geen zin had. heb miss nog die mail maar als het nu al uitgelekt is vindt ik het wel grappig ( weet zelf hoort niet hier maar wou het kwijt )
Posts by joshua-S
-
-
ja dat wel maar "de jeugd van tegenwoordig denken te veel" al zeg ik het zelf
-
@ stan ook ik zie dit zit al een tijdje op cp onder andere namen omdat er 2 zijn verwijderd. ik zelf met 14 maar ZELFS ik vindt dat 14 jarige niet op een forum horen in een crew. minstens 16.
-
zal zo wel is mijn k*tkop erop zetten:P kijk maar alvast op mn : Hyves
heb nu alleen gemlilimeterd haar
-
misschien Sitebouwer2000.nl
-
Toontjuhh kheb even voorbeeldje online http://crimeisyourelife.wjsolutions.nl/porto/
@ts bedankt ik zal is kijken als ik hier wat mee kan anders verbouw ik hem.
@mensen de layout kan rommelig zijn ik ben er mee bezig;)
-
Bump @ aanvraag
-
ik vindt dit niet kunnen dat ze nu nog beweerd dat alles echt is ik vindt dit heel zieleg en heb ook mijn medelijden voor manoe ( kan ff niet op zn echte naam komen ) als ik maria voor mn zou hebben zou ik haar recht in dr gezicht hadden gezecht dat ze een ontrouwbaar stuk vreten is en dat ze mag opr*tten uit nederland
-
dat vindt ik iets te duur ik zoek wel iemand anders;)
-
als het moet wordt mijn budget groter;)
-
liefst .html erbij.
-
ja maar we willen een beetje uniek. en ikzelf weet dat het voor 10.00 niet echt uniek kan zijn maar toch proberen waard
-
beste,
ik ben opzoek naar clansite die moet passen bij wat we nu hebben : http://codexclan
de kleuren moeten : rood blauw zwart worden.
mijn budget is ong 10.00pb voor vragen. oh en het is voor een Call Of Duty Mw2 clan
-
uhu photoshop cs4
-
wow dat zou ik niet doen dat jij 25% krijg van wat mensen gokken op jouw site lol? ik zou gewoon eigen site maken met ook donatie systeem en het dubbelen wat zij gokken krijg je trug
-
beste,
ik post hier al mn designs die ik voor mn acc op een crime maak.
1e Designs

ben nog maar een beginner hoop dat ik meer leer.
p.s : alle kritiek is welkom ik wil meer weten maar wel opbouwend kritiek dus niet van ah slecht stop met disgnen.
-
beste,
ik zit al een hele tijd in een clan van mw2 op de xbox en ik wil een clan site maken is daar al een soort systeem voor? dat je alleen eigen layout nodig heb?
Edit :
dingen die ik wil hebben :
foto's toevoegen.
berichtjes achterlaten
forum
news pagina -
SkyNet van wie is dat plaatje dan?
edit : zie het al
-
er is een bug dat je zeg duizenden berichtjes kan sturen als je je f5 button in houdt.
hierbij mijn excuses aan axl-h.
-
layout 3: 1.50