Posts by joshua-S
- 

- 

- 

- 
					zal zo wel is mijn k*tkop erop zetten:P kijk maar alvast op mn : Hyves heb nu alleen gemlilimeterd haar 
- 
					misschien Sitebouwer2000.nl 
- 
					Toontjuhh kheb even voorbeeldje online http://crimeisyourelife.wjsolutions.nl/porto/ @ts bedankt ik zal is kijken als ik hier wat mee kan anders verbouw ik hem. @mensen de layout kan rommelig zijn ik ben er mee bezig;) 
- 
					Bump @ aanvraag 
- 
					ik vindt dit niet kunnen dat ze nu nog beweerd dat alles echt is ik vindt dit heel zieleg en heb ook mijn medelijden voor manoe ( kan ff niet op zn echte naam komen ) als ik maria voor mn zou hebben zou ik haar recht in dr gezicht hadden gezecht dat ze een ontrouwbaar stuk vreten is en dat ze mag opr*tten uit nederland 
- 
					dat vindt ik iets te duur ik zoek wel iemand anders;) 
- 
					als het moet wordt mijn budget groter;) 
- 
					liefst .html erbij. 
- 
					ja maar we willen een beetje uniek. en ikzelf weet dat het voor 10.00 niet echt uniek kan zijn maar toch proberen waard 
- 
					beste, ik ben opzoek naar clansite die moet passen bij wat we nu hebben : www.codexclan.nl 
 de kleuren moeten : rood blauw zwart worden.
 mijn budget is ong 10.00pb voor vragen. oh en het is voor een Call Of Duty Mw2 clan 
- 
					uhu photoshop cs4 
- 
					wow dat zou ik niet doen dat jij 25% krijg van wat mensen gokken op jouw site lol? ik zou gewoon eigen site maken met ook donatie systeem en het dubbelen wat zij gokken krijg je trug 
- 
					beste, ik post hier al mn designs die ik voor mn acc op een crime maak. 1e Designs  ben nog maar een beginner hoop dat ik meer leer. p.s : alle kritiek is welkom ik wil meer weten maar wel opbouwend kritiek dus niet van ah slecht stop met disgnen. 
- 

- 

- 
					er is een bug dat je zeg duizenden berichtjes kan sturen als je je f5 button in houdt. hierbij mijn excuses aan axl-h. 
- 
					layout 3: 1.50