Ned 2 - 1 Espanjol
Posts by joshua-S
-
-
-
@ Thexerox zal ik doen.
@ FerhatR ik weet dat ik nog veel moet leren.
@ Deamon het is een signature en dankje en het is United.
Voor de rest ik moet nog veel leren dat weet ik.
-
ja dat weet ik ook maar ik vondt het iets hebben wat weet ik niet
-
dankje
-
Beste,
ik ben een Profiel Designer voor de mensen die niet weten wat dat is, Dat is iemand die Designs voor op je profiel maak bv op een crime. hierbij wil ik mijn werkjes laten checken ik ben niet ervaren dus verwacht niet te veel ik probeer het Beste ervan te maken.
Mijn Designs:
-
-
Welke site: een Voetbal manager ( naam : nog onbekend )
waarom zou ik de hosting verdienen: ik zit op op het moment krap in de kas en zou het erg op prijs stellen als ik deze hosting zou krijgen -
PHP
Toon Meer<div style="display:none" id="prf_pass"> <table> <form method="POST" onsubmit="return checkError(this);"> <tr> <td>Huidige wachtwoord:</td> <td> <input type="password" name="pw_current" size="25" value=""> </td> </tr> <tr> <td>Nieuwe wachtwoord:</td> <td> <input type="password" name="pw_new" size="25" value=""> </td> </tr> <tr> <td>Herhaal wachtwoord:</td> <td> <input type="password" name="pw_repeat" size="25" value=""> </td> </tr> <tr> <td colspan="2"> <input type="submit" class="mod_submit" name="pw_change" value="Opslaan"> </td> </tr> </form> </table> </div>
-
@ glammiiee hoebedoel je?
en weetje wat ik hou het bij handmatig;)
-
nee kijk je hebt bv wachtwoord wijzigen maar dan wil ik naam wijzigen
-
beste criminalspoint leden,
ik ben opzoek naar een naam wijzigen script ik heb het al geprobeerd maar het lukt me niet echt iemand een idee waar ik zoiets kan vinden.
Mvg joshua
-
Websitenaam: FatalGaming | Game Site
Url: Fatalgaming.nl -
ik gebruik dreamweaver cs5 en vindt het wel lekker werken
-
kan ik ook betalen met wallie dan betaal ik wel 10 euro
-
Fatalgaming.nl ( reviews & gameplay video's.
-
Leeftijd:14
maand:Januari
sterrenbeeld: Steenbok -
-
@ joshua LUISTER WAAROM ZOU JE BUGS NIET MOGEN ZOEKEN???? HE WAAR SLAAT DAT OP ELKE SITE MOET GETEST WORDEN OP BUGS EN IK HEB DAT GEDAAN OM CP BETER TE MAKEN MAAR WEET NU hoe dat hier is
-
Beste,
Mijn Klachten:
Asociale moderators die berichten zonder reden verwijderen.
Banpunten uitdelen als iemand een bug uittest.
Zelf niet Abn kunnen praten/typen.
Vaak niet eens verstand hebben waar ze over praten.lijstje is niet af maar vindt genoeg.
MvG H.J.J Smits