Posts by pimpanken

    Hallo Peeps,


    Nadat ik het idee van Roeland Pater zag dacht ik.. dit kan ik ook.
    Ik heb nog heel wat spul op mijn mac staan wat nooit verkocht kreeg, of wat ik nooit wilde verkopen.


    Nu ga ik Zondag ZELF persoonlijk naar het glazenhuis.
    ALLES wat ik hier in dit topic verkoop gaat 100% naar Serious Request!


    Bied dus royaal. Het gaat niet om het product maar om het gebaar. Het product is altijd mooi meegenomen!


    Product 1:
    www.bwump.nl
    incl. Webhosting
    Startbod: 20euro



    Product 2:
    www.ditisvies.nl
    @ditisvies (twitter)
    100+ Afbeeldingen
    50+ filmpjes
    Startbod: 20euro


    Product 3:
    Webdesign pakket
    Startbod: 50 euro
    Dit zijn de designs: i46.tinypic.com/nqnscw.jpg | i46.tinypic.com/vyv4gw.jpg | i48.tinypic.com/15d1y1.jpg | i50.tinypic.com/30scbkn.jpg | i50.tinypic.com/ndwpih.jpg


    Product 4:
    i47.tinypic.com/2s0xmx2.jpg
    i50.tinypic.com/xp1qf8.jpg
    Startbod: 30 euro (excl. verzendkosten)


    Betaling via overschrijving (zodat ik het kan pinnen of overmaken naar SR12)

    Citaat van tree


    Ok, moet de vermelding naar bloxdesign dan onderaan blijven staan?


    Neehoor, Je hebt alle recht het weg te halen.
    Alleen over de doorstuurrechten en doorverkooprechten etc. hebben we het over bij de aankoop!

    Citaat van tree

    Sorry maar jouw website is http://www.justpim.nl en onder die layout staat bloxdesign?


    Ja de website justpim.nl is van mij :')
    + ja bloxdesign heeft die layout speciaal voor mij gemaakt. Ik heb hier alle rechten op. En verkoop hem dus aangezien mijn eigen criminal offline ligt en nooit meer terug komt.


    Alleen is dus mijn eigendom!!

    Punten: 4/10
    Pluspunten: De kleuren!
    Minpunten: De indeling etc. Het ziet er niet echt uitdagend uit. Je merkt ook niet direct dat het een crime is. Probeer dat wat te veranderen. En centreer het als je zo'n layout maakt. Staat netter