Posts by jopitan

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat lukken.

Om de volgende redenen:
    1- De Intel Dual Core 877 is een andere naam voor de Intel Celeron 877 -> Wat gelijk staat aan meuk. Waarom? Omdat Celeron nog onder de nieuwe dual core pentium processors presteert.

2- De grafische "kaart" die erin zit. Dit is in dit geval een Intel HD Graphics processor die gewoon bij de CPU ingebakken zit. Zoals ik al in een andere post in dit topic heb gezegd is dat ronduit meuk.

De PC waar ik achter zit op mijn werk heeft zelf een Intel Pentium D processor en deze heeft ook Intel HD 3000 erop zitten. Ik haal op laagste instellingen 7 FPS met Minecraft.

Dus zul je er op vooruitgaan met deze laptop?
    Nee.

Als je je laptop wilt formatteren moet je de software allemaal opnieuw installeren, dat is inclusief Windows. Je kunt een backup maken van de documenten die je wilt houden en kunt daarna een schone installatie op de schijf zetten en de backup terugzetten.

Je zou ook nog sfc /scannow kunnen typen in de command prompt om zo je Windows files te controleren en deze eventueel te laten fixen.

http://lifehacker.com/157578/g…l-windows-xp-from-scratch

Vervang windows XP alleen met jouw Windows versie.

Verder was dit letterlijk 5 seconden google tijd.

En zijn dat dan internet spelletjes? Dus speel eens een spelletje dat verder geen netwerk nodig heeft (ook geen DRM what so ever, dus Assasins Creed valt ook af).

Wat zijn je specificaties van je PC?
    Moederbord, CPU, Videokaart en PSU

Ik had trouwens even je Minidump door gekeken en het bleek dat je een DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL BSOD hebt gekregen. Dit is een driver issue meestal, kijk eventueel naar BETA drivers voor je grafische kaart of download de netwerk drivers van de chipfabrikant zelf. Bijvoorbeeld je hebt een Asus moederbord en daar zit een Realtek LAN Netwerk chip op dan moet je even de juiste drivers downloaden van de Realtek website.

Overigens probeer ook even je PC in safemode te draaien met Command Prompt en typ: chkdsk /f
    Laat deze even aflopen en dan gewoon opnieuw opstarten en kijken of je nog steeds het probleem hebt.

Als je van style houdt heb ik dit even snel voor jquery gemaakt:

Haal ul.topmenu li.submenu:hover ul uit je css en vervang visibility met display: none; in ul.topmenu li ul.

Als je vragen hebt over waarom ik wat heb gedaan moet je het maar zeggen.

De CSS ziet er bij mij overigens nu zo uit:

Trouwens probeer geen line-height te gebruiken in menu items, probeer paddings instead ;)

padding: Tpx Rpx Bpx Lpx; (T = Top, R = Right, enzovoort)

Download even Spybot (Search and Destroy) en laat deze een full scan uitvoeren en draai daarna een full scan met Malwarebytes. Dit om uit te sluiten dat het een virus is die je TCPIP.sys heeft vervangen.

Wat voor acties voer jij uit dat het een blauw scherm krijgt en is het alleen met specifieke programma's?

Ik neem aan dat je tcpip.sys bedoelt?
    Wat is de bsod errorcode? Begint meestal met 0x000000 (in BSOD screen zelf) als je in de viewer kijkt die je krijgt als je windows weer opstart dan is het alleen een letter in combinatie met een cijfer.

Ga trouwens eens naar C:\Windows\Minidump en zip alle .dmp files en upload die even ;)

Citaat van MJorritsma

Met BrokenTrsck hoef je geen rekening te houden. Die resolutie grbruikt 1/100000.

Maak daar maar 2/100000 van ;)
    Overigens is het inderdaad wel overdreven, ik kijk zelf ook nooit websites op die resolutie en heb ik gewoon grid vision van AMD geactiveerd waardoor ik het gewoon op een resolutie van 1920x1080 bekijk.

Wat zeggen je logs? Meestal gelocaliseerd in /var/log/squid/

Probeer je Http_access eens naar

PHP
    http_access permit whitelist
    http_access deny all

Probeer je trouwens van de server zelf een website te bezoeken of via jouw eigen computer die server als proxy server gebruikt?

Heb je overigens wel squidGuard geinstalleerd?
    http://www.squidguard.org/about.html

Dat zou het volgende moeten zijn:

PHP
    acl whitelist dstdomain "/etc/squid/whitelist"
    http_access deny !whitelist

En dan zou je whitelist er als volgt uit moeten zien:

PHP
    .criminalspoint.com
    .google.nl
    .etcetc.etc

Je kunt hem gewoon aansluiten op je PC. Overigens is het wel zo eerlijk om het aan te geven als gevonden voorwerp bij de politie. Mocht je dat niet willen doen en hem willen houden dan kan dat. Als hij later wordt opgegeven als gestolen en hij wordt ermee gevonden dat draait hij wel de bak in. Die kans durf ik overigens klein te noemen.

Vaak zit op de Apple producten een Appje genaamd Zoek mijn {iDevice} en dan kunnen ze de exacte positie van het device traceren.

Ik was mijn Iphone wel eens verloren op een parkeerplaats en gelukkig via die app had ik hem weer kunnen terugvinden.

Criminalspoint lag er gisteren inderdaad uit of het die dag ervoor ook eruit lag weet ik zo niet. Kon overigens de website wel pingen.

Dat kan inderdaad. Als de software die erbij wordt geleverd speciale CD software heeft waarmee je makkelijk het plaatje kunt positioneren dan wel. Ik zou als ik jou was even bellen naar Epson zelf.

Borderless vraag ik me sterk af. Wat je vaak ziet is dat er altijd nog net een klein randje zit. Zelfs de dure drukkers kunnen niet exact printen. De drukkers zelf hebben altijd snijkant nog aan het papier waardoor ze groter printen en daarna netjes afsnijden zodat het lijkt alsof het de hele pagina beslaat.

Ik vraag me trouwens af waar jij ziet dat je daarmee CD's kunt printen? Hier heb je meestal speciale printers voor nodig aangezien zo'n printer een plastichouder heeft waar je de CD inplaats en deze trekt hij door de printer heen.

Citaat van markisoke

Rapifia zet je niet zo heel snel op de banlijst hoor.
    Wij zetten alleen mensen op de banlijst die 5x in een minuut verkeerd inloggen, bijvoorbeeld op DA of op ftp.

Je website rapifia.nl doet het niet? Ik krijg wel je IP door van de DNS strengholt, maar krijg geen response.

Citaat van buffy

One.com cloud drive is gratis hoor. Je kan gewoon een account aanmaken, ik heb er ook een maar ik gebruik hem niet.
    Probeer deze eens: Klik.
    Gewoon aanmelden voor Cloud Drive op one.com

Hij bedoelt waar hij het 'script' kan vinden. Deze is er niet.