90 graden in idle voor je grafische kaart vind ik er knap. Dit zal waarschijnlijk ook het probleem zijn. Tijdens het gamen kan binnen enkele seconden de temperatuur wel met 20-30 graden stijgen.
Posts by jopitan
- 

- 
					Wat is de URL die wordt aangeroepen door mollie? $_GET['parameter'][Lid] ziet er nogal verkeerd uit  Edit: Zie post hierboven. 
- 
					Op het moment niks, lekker even wat gamen. 
- 

- 
					Als ik zo even naar je GPU temps kijk zit die al tegen de 100 graden aan. Het kan een fout zijn van het programma dat je gebruikt. Maar wil je voor de zekerheid dit programma even installeren: 
 http://www.gputemp.com/En dan even de GPU core temperature hier posten? Ik krijg hierbij heel erg het gevoel dat je GPU niet helemaal lekker is of dat je GPU fan niet werkt zoals het hoort. 
 Welke GPU heb je?Als ik naar de temps van je cpu kijk zijn dat gewoon normale temps, dus daar is niks mis mee. 
- 
					Je processor wordt oververhit. Je MOET je CPU cooler altijd met TIM (thermal interface material) vastzetten! 
 Via dat spulletje, soort lijm, wordt de hitte overgebracht naar de CPU cooler.Onwaar. Waarom zou je je CPU vast zetten aan de CPU koeler met een soort goedkope meuk? 
 Dit is echt het meest slechte advies ooit dat ik heb gehoord. Tegenwoordig moet je gewoon goede Thermal Compound gebruiken.
 Ik zelf gebruik NT-H1 van Noctua en deze doet het perfect. Het is een zeer goede gereviewde thermal compound en kost zo'n 6 euro voor een klein tubetje.Ook betekend de eerste error die je krijgt dat je CPU koeler niet op de goeie pins zit aangesloten. Kijk maar eens op je moederbord naar 4 pinnetjes waar in het klein CPU bij staat. Daar moet je CPU koeler op worden aangesloten. Zit het wel goed aangesloten? Draait de fan dan wel? Verdere vragen: 
 - Wat voor type moederbord heb je?
 - Wat voor CPU koeler heb je erop zitten?
 - Zit je CPU koeler goed vast?
 - Hoeveel graden wordt je CPU en je GPU?
 - Draaien alle fans zoals het hoort? (Dus kijk ook naar je videokaart fan)
 - Heb je thermal paste (een goeie is Noctua NH-T1) tussen je CPU en CPU koeler zitten?
 - Heb je je systeem overgeclockt?
 - Heb je al eens je batterijtje van je moederbord gehaald en even je pc opgestart, afgesloten en weer het batterijtje erin gedaan? (Dit kan eventueel je Error NVRAM oplossen)Wat fils zegt is onzin. Je meet de temperatuur niet aan de hand van de kast of laptop. 
 Een CPU van Intel heeft een max van 100 graden voordat deze zichzelf uitschakelt. Voor AMD geld 80-100 graden (verschilt per CPU serie).
 Een GPU heeft zowel bij AMD als nVidia een maximum temperatuur van 100 graden voordat deze de PC uitschakelt.
 Hij heeft overigens wel gelijk wat de temperatuur betreft wanneer een systeem instabiel kan worden. Een systeem wordt instabiel rond de ~80 graden van een CPU.Wat brokentrack aangeeft is inderdaad een goede optie. 
 Ik zou alleen voor CPU stress testing de volgende programma's gebruiken:
 - Prime95 (CPU stresser)
 - Realtemp (CPU temps)Voor de GPU zou ik het volgende programma gebruiken aangezien deze ookal standaard de temperatuur laat zien: 
 - FurMark (GPU stresser en GPU Temps)
- 

Zoiets wat ik er nu in heb gezet bedoel je?Ja. 
 Dus je refresht de pagina 10 keer om en neemt daarvan het gemiddelde. Daarna gebruik je de standaard error message, dus het fancy gebeuren uitzetten en daar 10 keer de tijd van nemen en dan daar het gemiddelde van.Die vergelijken en kijken of het niet eens zoveel uitmaakt. Als dat zo is, dan kan het wel eens heel aantrekkelijk worden  
- 

Simpel probeer ik het zo veel als mogelijk te houden.Heb geen ervaring met benchmarks etc. Ken je een goede? Heb het zoveel als mogelijk geoptimaliseerd naar mijn weten. Maar met zoiets kan dit meer worden (en leer ik meer, aangezien ik het nooit op zo'n manier heb gedaan). Daarmee bedoelde ik een microtime benchmark tegenover een standaard error log die je op een pagina krijgt te zien. Ik heb trouwens mijn vorige post aangepast. Heb je trouwens het al ergens openstaan waar het gedownload kan worden? Bijvoorbeeld dat je het in versies released? 
- 
					Ik vind dit er erg mooi uit zien en is hopelijk ook erg simpel te implementeren. Heb je mogelijk al benchmarks gerunt? Ik ben wel benieuwd of het ook resource zuinig is. Het is overigens erg overzichtelijk. Mogelijk dat je bijvoorbeeld een soort van debugger kunt maken, die bijvoorbeeld simpele dingen al verbeterd? 
 Als je een ; bent vergeten dat hij dat dan aangeeft.Verder ziet het er erg gelikt uit. Misschien ook een idee om herkenningspunten in wachtwoorden (Database) automatisch te vervangen. Dus dat mocht een normale gebruiker met kwade intensies een error creëren dat hij dan niet de wachtwoorden en salt krijgt te zien. Vervangen met een * 
- 
					Ik googlede even en ik kwam dit tegen. 
 Dit is waarschijnlijk het antwoord op je vraag.Ik lees ook op meerdere fora's dat je gewoon je touchscreen en je LCD scherm tegen elkaar moet houden (op de goede plek) en dan weer gewoon moet verhitten met een haardroger. 
 Wachten tot de hele telefoon is afgekoeld en dat zou het weer moeten 'sealen'. Dit wordt overigens ook in een youtube filmpje gezegd, die je hier vindt.En dat is 5 minuten. Er heeft hier iemand niet (goed) gegoogled in iedergeval  
- 

- 
					ik heb op google een aantal berichten balken gevonden met admin maar er zitten heel veel fouten in daarom Verkeerde topic maat. Jij moet hier zijn -> gezocht berichtenbalk + admin 
- 
					Beste TS, Gelieve [ID] Voorbeeld topic lezen om eventueel een idee te krijgen van hoe je FP er uit moet zien. Bedankt. 
- 
					Het is 'PSY- Gangnam Style' niet 'PSY- Oppa Gumnam Style' En ja ik vind het nog steeds een redelijk liedje om naar te luisteren. Iedereen schijnt altijd af te haken van een liedje zodra deze meer bekent wordt. Te veel mensen gaan niet meer luisteren naar een liedje als hij zogenaamd 'gehyped' wordt. Zo'n liedje moet wel goed in gehoor liggen anders kan het zelfs met reclame nog niet eens zo populair worden. Anderen vinden het weer zo stom, omdat die vent er 'teveel' aan verdient, wat ik één van de meest slappe redenen vind. Als nou het muziek genre je niet ligt dan snap ik het nog, maar om nou het niet leuk te vinden omdat het te gehyped is of omdat de zanger teveel verdient vind ik naar mijn mening een beetje slap en een invalid reden. Ik luister voornamelijk naar mixes van dit soort muziek, maar ben ook te vermaken met meerdere genres (rap en hardcore uitgesloten). 
 Ik heb een brede muzieksmaak qua genres. Hieronder enkele genres die mij altijd aanspreken:
 - Jazz
 - Klassiek
 - Dubstep
 - Techno
 - Electro
 - Drumm n Bass
 - Instrumentaal
 - Alternatief
 - Hip-HopHet meest luister ik naar klassiek, jazz en dubstep. Overigens houd ik niet van Nederlandse muziek. 
- 

- 
					Toon MeerBeste, Bedankt voor uw geniale antwoord, hier had ik veel aan.. 
 Zulke antwoorden heb ik niet echt wat aan. Als ik het hier vraag is het omdat ik het niet op google kon vinden, ofwel dat ik niets kon vinden wat ik begreep.Was trouwens al opgelost, had de verkeerde optie geselecteerd bij het project aanmaken. Met vriendelijke groeten, 
 Jeffrey RijdesDat is mooi, maar dan is het alsnog handig om dit wel in je begin bericht te geven en bijvoorbeeld ook voorbeeld websites van welke je al hebt gelezen. Nu is het zo van dat je ons wat vraagt maar dat je het waarschijnlijk zelf al hebt gelezen op internet. 
- 

- 
					Welke stappen heb je gedaan om je SSL certificaat te installeren? Dus van tot het aanvragen en aanmaken van een private key en certificaat tot het uiteindelijke resultaat. 
 Want ik kan nu wel allemaal dingen zeggen om het te fixen, maar daar houd ik niet van.
- 
					Wanneer komt er eindelijk eens de regel dat mensen eerst zelf moeite moeten doen met het googelen? En dat ze ook aangeven welke pagina's ze onder andere al hadden doorgelezen?  
- 
					Mijn code is juist efficiënter in vergelijken met jouw code L. Groot en het is juist de nieuwste methode ('on' is een vervanging van 'live'). Wat jij hier doet: gebeurt bij mij hier: Wat bij jou zou moeten gebeuren, als je een veld toevoegt aan een form, is elke keer je javascript code aanpassen. Wat bij mijn code niet hoeft. 
 $(this).serialize() zorgt automatisch voor het maken van een string van alle elements.Bijvoorbeeld jij hebt het volgende formulier: Dan zou jouw code er zo uit moeten zien: Codedata: "voornaam=" + $("input[name=voornaam]").val() + "&achternaam=" + $("input[name=achternaam]").val(),Terwijl bij mij zou het altijd het volgende zijn: Als jij nu een extra element zou toevoegen aan het formulier met de naam email is jouw code als volgt: Codedata: "voornaam=" + $("input[name=voornaam]").val() + "&achternaam=" + $("input[name=achternaam]").val() + '&email=' + $("input[name=email]").val() ,Terwijl bij mij zou het altijd het volgende zijn: Mijn code blijft daarnaast ook nog werken als je bijvoorbeeld een formulier via een ajax request ophaalt. En mijn code kan efficient worden gebruikt voor meerdere formulieren op dezelfde pagina, zonder extra javascript toe te voegen  Ik zal hier straks even een voorbeeld onder plakken. Moet even de hond uitlaten. Code
 Toon Meer<script type="text/javascript"> $(function() { $("body").on("submit", ".ajaxForm", function() { $this = $(this); $elements = "formaction=" + $this.attr('rel') + "&" + $this.serialize(); $.ajax({ type: $this.attr('method'), url: '/myAjaxCall.php', data: $elements, dataType: 'json', success: function(xhr) { } }); return false; }); }); </script> <form method="POST" rel="saveCustomer" class="ajaxForm"> <p> <label>Voornaam:</label><br /> <input type="text" name="voornaam" value="" /> </p> <p> <label>Achternaam:</label><br /> <input type="text" name="achternaam" value="" /> </p> <p> <input type="submit" name="submit" value="Opslaan" /> </p> </form> <form method="POST" rel="createUser" class="ajaxForm"> <p> <label>Voornaam:</label><br /> <input type="text" name="voornaam" value="" /> </p> <p> <label>Achternaam:</label><br /> <input type="text" name="achternaam" value="" /> </p> <p> <label>Email:</label><br /> <input type="text" name="email" value="" /> </p> <p> <label>Geslacht:</label><br /> <select name="geslacht"> <option value="0">Van alles een beetje</option> <option value="1">Man</option> <option value="2">Vrouw</option> </select> </p> <p> <input type="submit" name="submit" value="Opslaan" /> </p> </form>Voor alles kan hetzelfde stukje javascript worden gebruikt.