Posts by jopitan

Citaat van ZiraX

Nu al weer, dat gaat ontzettend snel dan.

Ik zelf ga bijna dood van de hitte.. :p

Ga dan ook naar buiten (c)
    Ik werk 8 uur per dag binnen. Zo nu en dan even buiten. Het is nu wel perfect weer om vakantie te hebben.

Citaat van pekelterror

Zoals Scarface al meld, en Jopitan het voordoet is een goeie optie.
    Hoewel ik persoonlijk liever voor zoiets ga:

PHP
    echo "<td>" . $auto['merk'] . $auto['bouwjaar'] . $auto['type'] . "</td>";

Maar dat is ieder zijn eigen keus,
    Zover ik weet maakt het niet echt uit welke manier je gebruikt.

Alleen dan wordt het meteen een stuk langer. (meer process tijd, groter bestand als je dit vaak doet)
    Want je bent nu nog vergeten de spaties ertussen te plaatsen.

PHP
    echo "<td>" . $auto['merk'] . " " . $auto['bouwjaar'] . " " . $auto['type'] . "</td>";

Deze oplossing is wel rommeliger.

Als je dit namelijk doet voor elke echo zit je al gauw aan een aantal KB's aan grootte terwijl je je dat ook kunt besparen door meteen het goed te doen.

Je hebt in dit geval helaas geen garantie meer aangezien het waterschade is. Laat inderdaad het mobieltje een aantal uren in de rijst liggen voor een aantal uren. Probeer hem trouwens staand neer te zetten met de laderkant naar beneden.

Als dat uiteindelijk niet werkt kun je hem alleen nog maar ter reparatie sturen of een nieuwe kopen.

Je wordt niet verbannen als je zelf een andere community hebt, het is alleen dat je geen admin of mod kunt worden als je een eigen community hebt. Volgens mij...

Trouwens WTF is dit voor lang script. Ik ga hier niet eens naar kijken, kort het eerst maar eens in. Daarnaast lijkt het dat of de tabel 'stats' niet kan worden gevonden of de kolom type in de tabel stats

Citaat van ZiraX

Zoals reza zegt zou ik het totaal niet uitvoeren. In eerste instantie de volgende if toevoegen:

PHP
    if(empty($_POST['id']) OR !ctype_digit($_POST['id'])){

geen dank.:cheer:

Kan korter:

PHP
    if(!is_numeric($_POST['id'])) {

}

Voor de mensen die zich afvragen waarom www het niet doet:

De link is een subdomein (in dit geval van een gratis hosting) en daardoor is het niet mogelijk om www ervoor te zetten. Dit komt omdat www inprincipe al een subdomein is. Dus www kan alleen werken wanneer jij een domein hebt e.g. Mijndomein.nl

Downloaden is niet illegaal. Ik herhaal downloaden is NIET illegaal. Het uploaden van copyrighted content is wel illegaal. Daarnaast is het illegaal om content te gebruiken zonder dat hier de benodigde licenties voor zijn aangeschaft. Dus stel je hebt een licentie voor een spel (e.g. Call Of Duty 2), dan mag je deze gewoon downloaden en gebruiken.

Er word daarnaast meestal niet bij de end users die zo nu en dan wat downloaden, maar bij de end users die echt aan één stuk door downloaden. Zo is de terabyte aan spel installaties op mijn computer allemaal gedownload, maar ik heb wel voor alle spellen een licentie (en deze staan ook netjes opgeslagen in een map)

Daar leest iemand niet goed zo te zien. De laatste link: Upgrade Win 7 Starter (goedkoopste pakket, staat gelijk aan meuk) naar Home Premium.

[offtopic]Zo en zo? Sowieso bedoel je?[/offtopic]

Voor dit soort dingen vind ik het zoeksysteem van Tweakers geniaal: http://tweakers.net/pricewatch…5lBdcmjJm9cvlwpsvVqJinaY3

Dan zou de bovenste het goedkoopst zijn in principe en dan heb je nog keuze per product uit meerdere betrouwbare winkels (let op rating) http://tweakers.net/pricewatch…-sp1-(nl-oem-64-bit).html

Ik denk dat het probleem ligt bij de tweede kolom die je probeert in te vullen. omdat aan transaction_id een Primary is mag deze alleen uniek zijn. Omdat er niks wordt ingevuld bij transaction_id is hij dus al eens toegevoegd en wil hij dit de tweede keer niet doen omdat een lege transaction_id al bestaat.

Je kunt opzich het eerst illegaal downloaden en deze gebruiken en zodra je denkt van dat je hem wilt aanschaven en kan aanschaven dat je hem dan koopt. ;) Ik doe exact hetzelfde met spellen, alleen dan download ik het eerst, kijk ik of ik het leuk vind en dan koop ik hem misschien.

De prijs komt niet onder de 70 euro met Windows 7. Als je toch eentje vind is ie waarschijnlijk fake. Net zoals die van 17,50.

Je moet wat betalen voor je legitieme software ;) Als je dat niet wilt, gebruik het dan niet of download het. Ik heb mijn Windows 7 Ultimate versie ook netjes voor 200 euro gekocht.

Bij mij op de computer doe ik het exact na met dezelfde image en dezelfde settings en dan doet hij het wel gewoon. Dus of het is computer gerelateerd of het is OS gerelateerd dat niet helemaal 100% werkt.

Wat voor errors geeft ie zoal? Heb je ook geprobeerd om de versie "Mac OS X Server" te selecteren (zonder de 64 bit). Dat werkte namelijk alleen bij mijn bedrijfs PC.