Posts by jopitan

Citaat van scarface

mysql_error had ik er ook al in maar hij zeikt je af terwijl je hem hulp bied dat is zijn probleem !

Ach laat hem lekker, niet op in gaan dan. Doe de rest maar via PM. Dit is niet zo handig voor google resultaten.

Maarja de TS moet even mysql_error() gebruiken in die(), zoals Scarface al had aangegeven.

DI, maak even van de or die het volgende:

PHP
    or die(mysql_error());

Post dan even de error die je krijgt in dit topic.

Deze expression zou dat van jou als het goed is moeten fixen:

'/([a-z]{1,}[A-Z]{1,}[0-9]{1,}[\!\@\#\$\%]{1,})/'

Ik weet niet zeker of het werkt, heb maar zo even wat uit het blote hoofd getypt. Heb het niet getest of iets dergelijks.

Edit:
    Je regex die je nu hebt checkt alleen of de string uit een a-zA-Z0-9 bestaat en de + staat voor meerdere. Dus het mag 1 zijn en het mag 2 zijn.

Dus:
    aa -> True
    aA -> True
    a9 -> True
    9A -> True
    99 -> True
    AA -> True
    A -> True
    9 -> True
    999999999a9a9a9a -> True
    A! -> False
    9@ -> False

enzovoort.

Deze mogelijk iets?
    http://tweakers.net/pricewatch…683dx-852nl.html#tab:info

- Krachtige videokaart
    - Krachtige CPU
    - Genoeg geheugen
    - Naar mijn mening wel een redelijk aantrekkelijke laptop
    - 15,6" (niet te klein, maar ook niet zo'n bakbeest als een 17")
    - 1920x1080 resolutie.
    - 500GB 7200RPM hardeschijf, snellere spinup dan standaard 5400RPM en snellere schrijf en lees acties.
    - 2x USB 3.0

Cons:
    - 3,5KG, dus als je een hernia hebt of gewoon niet zo sterk bent in de schouders enzovoort zou ik deze afraden.

Een hosting bedrijf mag dit doen, zo heb ik ook meerdere kopieën van websites offline laten halen. Echter is het hosting bedrijf wel verplicht tot het informatie geven aan de webhosting eigenaar en moet mogelijk zelf concluderen of diegene die de klacht indient ook echt diegene is die daar eigenaar van is. Overigens is er een licentie verkocht voor de source die is gemaakt door een ander waarvan de verkoper niet volledige rechten had op de source waardoor deze licentie niet rechtsgeldig is. Oftewel de verkoper is in dit geval de fraudeur en moet diegene die de licentie heeft afgenomen een klacht indienen bij de fraudeur en niet bij de andere website die het host. Immers was jij al in het bezit van de source voordat de licentie was verkocht.

Naar de rechter stappen is naar mijn mening weer zo'n loos antwoord aangezien het met dit soort kinderen er vaak niet van komt (zeker niet als je met 13 jarigen hebt te maken).

Als ik ergens moet inloggen en ik moet daarvoor bellen en ik moet daarvoor betalen ben ik al weg. Als je het als veiligheid wilt doen kun je het beter doen zoals DigiD het doet. Die stuurt een veiligheidscode naar je mobiel en die moet je dan invullen op de website.

Citaat van Joyeria

Ik heb leren scripten door steeds mee te kijken met scripters, door zelf scripts te bekijken en proberen te begrijpen. Vervolgens gewoon dingetjes beginnen aanpassen en dan went het wel.

Een goede editor om alles overzichtelijk te houden, kan ook helpen!

+1 :)

Citaat van Fitim

Je kan echt niet leren scripten zoals hoe je een engels toets leert.
    Je moet het begrijpen en er mee om kunnen gaan als je de basis al weet kom je al heel ver. Ik heb nooit een editor gebruikt of iets uit een boek gepakt:)

Oh? Dan heb ik geen kennis van scripten denk ik. (c)

Citaat van Ferhat.Remory

Veel succes, meerdere accounts blocken zal je nooit lukken. In België krijgen ze zelf om de x-aantal dagen een nieuw ip, en als ze hun router resetten...

Hier in Nederland is het een kwestie van je router uitzetten de hele nacht en dan als je het weer nodig hebt zet je het weer aan en heb je een nieuw ip.

Ik heb momenteel alles gekopieerd en getest lokaal. Ik heb alle data overgenomen, maar bij mij komen er gewoon netjes 5 rijen uit. Zowel in MySQL Workbench en in de Mysql Database als in PHP.

Citaat van crimz

One2xs is heel goed beveiligd tegen prox's

Die heeft gewoon de regel dat als je bij een vriend inlogt die ookal een one2xs account heeft, dan moet je dat eerst melden. Dus ze loggen gewoon welke accounts op een bepaald ip zijn geconnect.

Dus wat bij One2xs is, is dat je ook wanneer je inlogt en acties uitvoert dus wordt bekeken met wat voor IP je dat doet. Wat dus vaak het geval is bij veel websites, is dat alleen bij de registratie wordt gekeken of er al eentje bestaat, maar One2xs gaat net een stapje verder.

Citaat van eeyk

jopitan volgens mij @ je de verkeerde. je kunt geen proxy blokkeren maar wat ik zeg over p2p is wel echt.

Ik heb het ook over het laatste stukje van je over 80% van de proxies waar je zogenaamd het echte IP (van de gebruiker) kan achterhalen.

Maar verklaar je nader waarom je tegen zou gehouden worden als je Utorrent of iets dergelijks zou open hebben?