Posts by jopitan

Citaat van Ferhat.Remory

En jupla, wat aan Straatjunk gedaan, nu 95/100.

Enkel, heb men js geminimaliseerd, maar google neemt het nog niet op .. :p.

Kan soms even door de cache van google. Moet je even de link in de urlbar kopieren naar een nieuwe tab. En als hij dan nog steeds zeurt over je javascript files dan kan het nog beter geoptimaliseerd worden.

Dit is bijvoorbeeld je jquery.ui.all.js die ik nog een keer gecompressed heb waar ik dan 44% vanaf kon halen:
    http://pastebin.com/xpX0D2R9

Ik denk dat MSI Afterburner iets voor je is. Dat is eigenlijk een overclock programma maar er zit een video capture programma in ;) Deze is niet zo zwaar als Fraps.

buffy, Niet iedereen heeft geld. En niet alleen de processor en het geheugen tellen mee (het geheugen in dit geval het minst juist). De videokaart is ook belangrijk. En aan je reacties te zien heb je nog veel te leren op het gebied van computers.

Citaat van Victini

ja, dat bedoel ik, mijn excuses
    En als je daarop je site zet kan niemand behalve jij hem zien?

Dat is juist. Er zit wel een optie bij wampserver dat je hem op online kunt zetten waardoor hij ook van buitenaf bereikbaar is. Hier moet je alleen dan nog wat configuratiewerk voor doen in je router (port forwarden)

Sandcool, wat hier gebeurt met deze bruteforce heeft in principe niks te maken met PHP of whatsoever. Het gaat hier om een fout in mysql en OS combinatie.

Iedereen die wil checken of zijn systeem in gevaar is ga dan naar de Terminal of via een SSH verbinding (putty voor windows) en typ het volgende in:
    "for i in `seq 1 1000`; do mysql -u root --password=bad -h 127.0.0.1 2>/dev/null; done" (Zonder aanhalingstekens " )

Als je dan het stukje "mysql>" krijgt te zien dan is je server vulnerable.

Zoals al wordt gezegd is je poort 80 al in gebruik. Dit komt waarschijnlijk omdat je al eerder een apache server of een andere server die poort 80 gebruikt hebt geinstalleerd. Kijk even je software lijst door om te kijken of er al een apache bestaat (zoekfunctie in windows werkt ook: apache)

Citaat van eeyk

Jopitan hoe moet ik dat weten waar ik op moet zoeken dan ik citeer : Hoe kan ik stukjes aanroep code coderen en met php weer decoderen?

Hoe moet ik weten dat ik moet intype "php Salt"?^o)

Nou de code waarin je momenteel aan het schrijven bent is altijd de eerste keyword. Daarna wat Ferhat gaf als eerste comment was dan het tweede keyword. Denk bijvoorbeeld over het doel dat je wilt bereiken na in een zin. (Engels) En pak hier dan de kernwoorden uit.

Zoekwoorden "PHP Salt" zorgt al voor enorm veel resultaten en je gaat mij niet vertellen dat daar niks tussen zit. Ik pluis een paar scripts door die online staan (ookal zijn ze niet helemaal wat je wilt) maar zo kom ik wel dingen tegen die je kunt gebruiken om tot je doel te komen. Dusja, het is een kwestie van ook WILLEN lezen.

Voordat je iets begint met servers zou ik eerst even wat linux handleidingen doorkijken. Onder meer om je kennis qua commands te vergroten. Één van de meest voorkomende plek is /etc/apache2/httpd.conf

Let wel op dat je daarna je apache server opnieuw moet starten met /etc/init.d/apache2 restart

Citaat van bboy

Heb jij al eens een site gehad dan?
    Ik merk er niets van
    Want 8.000 bezoekers per dag is al 8 gb.

Ik denk meer dat je aanzien wilt winnen. Een website die je niet wilt geven omdat zogenaamd dan de privacy in het geding komt is onzin. Als dat zo was start je überhaupt niet eens een website. Daarnaast, als die website zo razend populair is dan mogen wij de link toch wel weten? Die anderen die er zogenaamd op komen die weten die url ook.

Dus je privacy verhaal is gewoon lulkoek tot en met.

Citaat van wimpel2

92 (out of 100)

Ik krijg nogal veel errors van facebook code :(

Kun je oplossen door de die elementen pas in te laden (inclusief javascript) als de pagina volledig zelf geladen is.

Het is alleen dat je de headers van een mail in kunt zien en dat je kunt zien dat deze niet afkomstig zijn van de mailer. Hotmail en dergelijke checken deze headers om vroegtijdig phising en spam te voorkomen.

brentvdh, Voor directadmin neem je een licentie af en deze installeer je op je linux server. Install guide zit allemaal bij de licentie afname in en staat waarschijnlijk ook wel ergens op het internet.

@Killingdevil, Directadmin vangt na 15 tries het op als een bruteforce en dan wordt dit IP automatisch aan de blacklist van de firewall toegevoegd.

K.Rens, PHPmyadmin wordt inderdaad automatisch aangemaakt bij het creeren van een user met domein, maar deze wordt dankzij de instellingen automatisch beveiligd met een Basic Authentication scherm.

Overigens draaien al mijn servers ook standaard CentOS.