Posts by jopitan

Je kunt ook gewoon je eigen server draaien ook voor het legale spel? Ik was een vroege vogel bij het spel en kon het kopen voor 10 euro. Draai nu zelf een server voor een paar vrienden waar we lekker aan het survivelen zijn op een klein eilandje.

Daarnaast als je kennis hebt van Java kun je gewoon de files aanpassen. Kost alleen aardig wat tijd.

Ik denk dat het erg verschilt welke familie in Japan. Zo heb je ook hier in Nederland gezinnen die het erg moeilijk hebben. Ik heb Japanse familie en deze zijn verre weg van zo gestrest en dergelijk ze zijn verder ook niet rijk.
    Het is ook zeker niet zoals veel mensen in Anime zien (wat vaak het beeld gauw wordt van iemand die nooit in Japan is geweest)

@Malik, Web 2.0 bedoel je?

Overigens houd ik mijn mening nog wat voor me, aangezien ik niet iets wil beoordelen op twee buttons. Ik laat me nog even verassen :)

Citaat van BrokenTrack

Kijk of datum goed staat. Kan een oorzaak zijn.

Brokentrack heeft het hier over de systeemtijd en je OS tijd. Systeem tijd kun je aanpassen in je BIOS. OS Tijd kun je aanpassen in je OS.

Ik weet overigens niet of dat het is. Ik heb zelf geen ervaring met Live Messenger.

Komt dus omdat je cron niet beveiligd is en deze blijft zich refreshen. Hierdoor wordt de bankrente telkens uitgevoerd. ;)

Brute force is niet echt een hack.
    Er zijn onnoemelijk veel hacks en lekken en weet ik veel wat. Dit valt niet zomaar even in een topic te kunnen worden geplaatst.
    Maar ik heb de meest voorkomende hier even voor je onder gezet:
    - XSS Injection
    - Blind SQL Injection
    - SQL Injection
    - CSRF
    - GHDB
    - File Upload
    - Parameter Manipulatie
    - Spoofing

Enzovoort

Je kunt hier inderdaad mensen met kennis voor inhuren. Daarnaast kun je het niet zomaar even zien. Anders was elke website wel makkelijk te beveiligen. Mogelijk eens een kijkje nemen naar Acunetix? Is wel een betaalde software ;)

@Fils, dat L.Groot een alternatief noemt is niks mis mee. Hoe meer je weet hoe beter het namelijk is ;) Dat de TS er niet naar vraagt maakt in dit geval niet uit aangezien het wel gerelateerd is aan het topic en zijn content.

Bij de attribute REL kun je inderdaad meerdere values invullen. Of dit wordt ondersteunt door alle browsers is een tweede ;)

Daarvan kun je wel een redelijke i3 systeem van bouwen. Toch vaak wat je krijgt voor dat geld is toch onboard graphicscard of een CPU met GPU erin. Intel HD meuk.

Op tweakers.net kun je een PCtje samenstellen onder pricewatch of één van de prebuilts bekijken.

Citaat van eeyk

"Ik beweer nooit iets ik baseer iets op feiten."
    <font> Word gewoon nog gebruikt alleen het is netter om dit in CSS op te lossen.

En Vondutch waarom moet je op iedere reactie in gaan op mij stuur mij gewoon een privé bericht discusheren wij daar verder.

In dat geval is <span> beter om te gebruiken ;) Trouwens DISCUSHEREN, DISCUSHEREN! ^o) Het is "discussiëren" m'n beste :)

Ik vind dat VonDutch alle recht heeft om je terecht te wijzen op fouten. Zo heeft iedereen een andere mening over alles. De TS heeft er meer aan als in het topic zelf de discussie wordt gevoerd dan via PM omdat hij er dan niets wijzer van wordt.

Ik ben het wel eens met VonDutch. Google let op: content, opmaak, headers en samenhang van de pagina. En met samenhang bedoel ik hoe snel een pagina laad, hoeveel externe links enzovoort.

Twitter heeft hier zelf een API voor op hun website. https://dev.twitter.com/ ;)

Ik post binnenkort een artikel over hoe je een veilige login script met login cookie moet maken. Dit moet je dan zo aanpassen zodat het naar jouw login basis past en je moet dan de API van twitter bij inbouwen. Helaas ben ik vanavond en morgen niet thuis en kan ik niks aan het artikel doen.

Overigens had ik al de eerste hit een goed stukje code:
    http://www.jaisenmathai.com/ar…/twitter-php-sign-in.html

Let op: OOP PHP kennis vereist!

Komt omdat het alleen met bepaalde linux kernels is. Alleen als je de Debian Squeeze met recente 3.2.x-kernels draait dan is je server gecrashed ;)