Posts by jopitan

Citaat van buffy

De website is onder constructie, ik had ze een mail gestuurt en ik had mijn hosting binnen 2 uur. Ze hebben nog persoonlijk contact opgenomen met mijn msn om zich te verontschuldigen.

Hosting online gooien terwijl de website nog onder constructie is -> Afgeraden, verre weg van professioneel.

Even alles op een rijtje:

1- Je broer reed op de brommer, boven de maximale snelheid
    2- Je broer heeft geen rijbewijs en heeft zijn brommer niet verzekerd?
    3- Je broer heeft een ongeluk veroorzaakt
    4- Je broer is 16 jaar of ouder

Dus als ik het goed begrijp rijd hij illegaal?

Citaat van buffy

Ik stond om de haverklap op die firewall.

Ander woord voor k*t hosting.
    sz-hosting.eu -> Website werkt niet goed -> Afgeraden.

Ikzelf ben een lange tijd klant geweest met meerdere websites bij Antagonist.nl.

Citaat van Luc
    PHP
    mysql_query("INSERT INTO `meldingen`(`melder`, `gemeld`, `toelichting`, `reden, `date`)VALUES('{$user_info['id']}', '$reported', '$toelichting', '$reden', NOW())") or die(mysql_error());

Als het om strings gaat moet je er natuurlijk wel '' omheen zetten. Verder had je het kunnen zien doordat
    7, 14, , , NOW())

na 14 allemaal lege dingen zijn.

Als je de error had bekenen had je kunnen zien dat de fout voor `date` stond. In dit geval mist er een ` achter `reden

Correcte query:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `meldingen`(`melder`, `gemeld`, `toelichting`, `reden`, `date`)VALUES('{$user_info['id']}', '$reported', '$toelichting', '$reden', NOW())") or die(mysql_error());

Is niet gratis te vinden. Is zelf ontwikkeld door de mensen daar.
    Mogelijk dat je je eigen NAS opzet? Bijvoorbeeld op de synology ds212+ kon ik makkelijk een Plugin installeren die ervoor zorgde dat het exact hetzelfde werkte als Dropbox.

Het nadeel van kopen op een derde partij is dat ze je altijd doorschakelen naar KPN en dat KPN weer zegt dat je dan bij de derde partij moet zijn als het om iets financieels gaat. Ikzelf heb het een aantal keer mee gemaakt en heb besloten om daardoor nooit meer via een derde partij een abonnement af te sluiten.

Ik denk dat die van KPN in jouw geval inderdaad het best uit komt. Daarnaast kun je die 30 euro die je bespaart zien als een besparing op de monteur die voor 60 euro (dan over het verloop van het jaar voor 30 euro) langs komt. (Volgens mij is de monteur optioneel)

25 Mb/s bedoel je in dit geval neem ik aan? Voor 25 MB/s mag je een glasvezel lijn aanleggen (c)

Ikzelf heb thuis een Alles-in-1 plus pakket van Ziggo. Deze is wel 52 euro per maand. Ik denk sowieso niet dat je boven de 20 Mb/s komt met een limiet van 40 euro per maand.

Anders vergelijk je zelf even op de website van UPC, Ziggo en alle andere providers. Ik tik thuis met ziggo altijd wel boven de 50 Mb/s aan. Met steam en origin download ik gewoon met 6MB/s

[offtopic]

PHP
    $current_time           = strtotime(date('Y-m-d H:i:s'));

Kan korter naar

PHP
    $current_time           = time();

[/offtopic]

Overigens wat werkt er niet? Wat verwacht je dat er moest gebeuren maar gebeurt er niet?

Citaat van H.Rayn

Ze hebben alleen de wachtwoorden gehasht & gesalt. Waarom niet 99% van de database.
    Zo zie je maar. Hoe groot een bedrijf ook kan zijn, in veel gevallen is de beveiliging aan de slechte kant.

Jij weet niet wat hashen en salten is dus 8-) Ik neem aan dat je encrypten bedoelt?

Lijkt mij dat elke printer dat kan. Ikzelf heb alleen ervaring met een Brother printen (MFC-J6710DW) en ik heb wel zo nu en dan HP's door mijn handen gekregen, die waren alleen helaas meer voor returns.

http://tweakers.net/pricewatch…A5z96vvaKCLiuh5Q_VWgvN-Q0

Je zou de HP Deskjet 3000 kunnen gebruiken. Niet een dure printer, je betaald je namelijk altijd alleen maar lam aan inkt. LET OP: Refillers of Namaak patronen gebruiken schendt je garantie en geeft je daarnaast niet eens goeie kwaliteit aan kleur.

Voor zover ik weet hangt het volledig af van je instellingen tijdens het printen. Als het goed is moet je daar de margin/border kunnen verwijderen. Probeer eventueel in een Word document het plaatje erin te plakken en de margin en borders compleet eromheen weg te halen, dit werkt ook vaak wel.

PHP
    $input = $_POST['input']; //Laten we hier zeggen dat de input 'BrAADwOrsT' is

$input = strtolower($_POST['input']); //Dit zou dan resulteren in 'braadworst'

Dit is het enige wat ik uit je eerste post snap van uppercase naar lowercase. Mogelijk wat meer uitleg over wat je exact zou willen hebben?

Maar dan is strtolower toch juist wat je nodig hebt? Dan wordt wel alles kleine letters. Ik neem aan dat je dan elke letter aan het begin van een zin een hoofdletter maakt?