Posts by CrimeXL

Beste,

Ik heb ook nog mooie game liggen inclusief layout die je wel mag overnemen.

PM voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
    Jesse Hulscher

Citaat van R-Mijnten

Ik vraag me 1 ding af, en die snap ik nu niet en als je met een goed argument komt nog steeds niet.
    De crew is streng?, oké prima.
    Maar denk nou een...

Je neemt me de woorden uit de mond ;).

Ik vind dat de huidige crew eens nagekeken moet worden. Ik merk dat sommige weinig actief zijn en de andere slecht met elkaar om kunnen gaan. Als team hoor je toch samen één verband te zijn en niet allemaal je eigen gang gaan. Misschien een idee om de regels m.b.t. gedrag te herschrijven want nu verschilt het ook heel erg. De ene keer heb je een ban van 20 uur aan je laars en de andere keer maar 2 uurtjes. Wat mij betreft mag er soms wel harder worden gehandhaafd. Ik vind dat de crew soms nogal milt is.

Joshua kan soms streng zijn maar wel rechtvaardig. Ik zou het ook echt zat woorden al die kleuters hier. Neem is een voorbeeld aan een gezellige community als Fok of WMCity (niet heel gezellig maar mooi niveau). Jullie leren het niet anders dan door een ban. Als hij jullie reacties aanpast of verwijdert boeit je het niks begin je weer opnieuw. Met een ban (hoop ik) dat er een belletje in dat lege brein van je gaat rinkelen dat je je normaal moet gaan gedragen. CP kan echt een hele gezellige community worden als iedereen zich normaal gedraagt en er geen flame-wars komen onderling. PM die gebruiker dan gewoon over zijn gedrag en start geen 30 topics. Misschien een idee voor de crew om een enquête te maken om een klein rapport te schrijven over elk crew lid.

Als jullie je allemaal gedragen stelletje kleuters is het probleem opgelost. Geen ervaring, vragen mag maar ga eerst denken voordat je post.

Het niveau hier is zo laag daarom was ik ook weggegaan. In het begin viel het nog allemaal wel mee maar nu is er nooit meer een normaal topic als eerst. Vroeger (ja goeie oude tijden) hadden mensen hulp nodig met php nu is het alleen maar huilen en niks zelf doen. Grow up or gtfo :)

Hi,

Zoals sommige van jullie al wisten ben ik al een tijdje bezig met een source gebaseerd op Banditi. Maar dat heeft enkele maanden stilgelegen en sinds kort (weekje) ben ik weer bezig met scripten en designen. Maarja, wat moet er nou inkomen om het echt leuk te maken? Alle basis elementen zijn nu klaar maar wat mis jij nou echt op een criminals spel?

Ik vraag dus aan jullie om ideeën te plaatsen die je nog weinig tot niet hebt gezien.

Ik heb ervaring met:
    PHP
    HTML
    SQL
    JS
    Flash (niet veel maar genoeg)

[offtopic]Houd offtopic meuk voor je, oke?[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    Jesse Hulscher