Posts by Roelc

Beste ICTscripters leden,

Normaal gesproken zit ik veel op sitedeals maar ik ik zag dat K.Rens en de overige leden hier een grote community van willen maken. Ik ben voor mijn bedrijf redelijk vaak opzoek naar scripts en layouts. Dus voor alle designers hier op ICTscripters opgelet! Ik start bij deze een design contest!

Wat moet er gemaakt worden:
    Ik wil een layout waar bepaalde hardstyle (YouTube) filmpjes op komen te staan. Denk bijvoorbeeld aan de liedjes van lipdj.

De layout moet dus wel een redelijke hardstyle look hebben.

Voorbeelden:
    Geen, moet een collectie worden met hardstyle filmpjes. Op begin pagina moeten direct de filmpjes zichtbaar zijn.

Prijzenpot:
    Zonder basing : €50
    Met basing: €80

Deadline: 30 april

Bent u geen designer maar scripter? Wilt u het script maken voor deze website? Stuur dan een PM!

Aan allen succes ik post regelmatig feedback.

Beste,

Ik kan u wellicht helpen aan deze layout echter snap ik uw opdracht niet helemaal kunt u hem misschien wat beter uitleggen?

Mvg,

Roel
    E&R Media / ERscripts.nl

Beste,

Ik weet niet waar je woont? Maar ik werk zelf bij de Intertoys en wij hebben daar nog mooie pakketten staan die al wat ouder zijn maar wel dus mooi geprijsd!
    Werk zelf bij Intertoys Tegelen (Limburg)

Mvg,

Roel

€35! Voor het complete pakket!!

1 Product webshop:
    E&R Media heeft een 1 product webshop laten ontwikkelen met iDeal (Mollie & Sisow) en Paypal integratie. Met deze 2 betaalopties zorgt u ervoor dat u een breed publiek kunt bereiken. Het 1 product webshop script is zeer uitgebreid, zo heeft dit script een adminsysteem waar u alles in kunt beheren.
    Lees meer...

Dagdeal script:
    Een zeer mooi uitziende 1 day fly aanbieding website! Bij aankoop van het script krijgt u 1 licentie. Deze licentie kunt u gebruiken op 1 domeinnaam.
    Lees meer...

VPS webcamscript:Via deze manier geven de gebruikers aan hoe ze hun webcam babe willen hebben. Kleur haar, leeftijd, ogen en land. Dan wordt er door het systeem bij VPScash gekeken of die online staan en geven een resultaat terug. (Je verdiend per keer dat er gebeld of geld overgemaakt wordt)

In het systeem zit ook een klein adminpaneeltje voor advertenties toe te voegen bovenin de header en onderaan op de resultaten pagina zodat u nog meer inkomsten kan maken!
    Lees meer...

Enquete script
    E&R Media biedt een enquête script aan waarmee u via enquetes geld kunt verdienen. Gebruikers van de website vullen enquêtes in, hierdoor verdient u als webmaster van de website geld. U kunt in het admin paneel instellen vanaf hoeveel enquetes er een prijs weggegeven wordt. U bepaalt zelf de prijzen die u weg wilt geven via de website.
    Lees meer...

Webhosting script
    E&R Media heeft een geautomatiseerd hostingscript laten ontwikkelen met iDeal (Sisow). Het geautomatiseerd hostingscript is geautomatiseerd omdat hij de bestelde domeinen automatisch registreet bij de ingestelde Registar (config) ook maakt hij de bestelde hosting pakketten automatisch aan in Directadmin.
    Lees meer...

Demo:
    1 Product webshop
    Dag deal
    VPS webcamscript
    Enquete script
    Hosting script

Prijs:
    Vaste prijs van €35
    Geldig tot 00:00 10-12-2012

Licentie:
    Licenties

Betaling via:
    Ideal | Overschrijving

Beste Lezer,

Ik ben opzoek naar een scripter voor mijn site.

Wat moet er gemaakt worden:
    - Admin paneel
    (Hier moet ik alles kunnen aanpassen/toevoegen, denkhierbij aan filmpjes, teksten, instellingen)
    - Teksten pagina
    (Hier kan men de eerste 5 regels lezen daarna staat er een knop lees verder als men daar op klikt moet men eerst betalen, via iDeal of bellen)
    - Webcampage
    (Hier komen allemaal webcams te staan van VPScash)
    - Filmpjes
    (HIer komen alle filmpjes te staan kan je dus ook toevoegen via de admin)
    - Foto's

(HIer komen alle foto's te staan kan je dus ook toevoegen via de admin)

Wie kan dit scripten? Neem dan contact op via een privébericht.
    Groet,

Roel

~E-mail verwijderd, reden: 3.11 Het plaatsen van persoonsgegevens is verboden, hieronder valt niet alleen straatnaam maar ook ip-adressen, telefoonnummers en e-mail adressen zijn niet toegestaan.~

@Malik,

Heb al meerdere pakketten verkocht en er worden ook al layouts verkocht, dus ga niks gratis aanbieden? Je layout wordt op een top domein gezet alle layouts komen bij elkaar zodat de "klant" een makkelijk overzicht heeft.

Nadeel van Criminalspoint, tbforum, sitedeals daar trek je alleen de aangemelde leden mee! Met mijn site krijg je meerdere bezoekers dus meer sales.

Gr, Roel

U snapt het fils.

De gebruiker zijn layout wordt door mij op de site gezet zo krijgt men een plaats waar men layouts kan kopen! en als die van u erbij zit verdiend u er ook aan WIN WIN!:)

Beste lezer,

Ik ben momenteel http://tinyurl.com/75h33ho aan het starten. Echter zoek ik hiervoor designers die hun layout hierop willen zetten om te verkopen.
    Hiervoor heb ik verschillende pakketten gemaakt.

Pakket 1:
    Met dit pakket mag u in totaal 5 layouts toevoegen.
    Dit pakket kost eenmalig €7.5

Pakket2:
    Met dit pakket mag u in totaal 10 layouts toevoegen.
    Dit pakket kost eenmalig €12.5

Pakket3:
    Met dit pakket mag u in totaal 20 layouts toevoegen.
    Dit pakket kost eenmalig €20.00

Hoe werkt het precies:
    U levert een screenshot, beschrijving, prijs en mollie/targetpay link aan. Deze worden in de juiste categorie PSD of HTML(gebased) geplaatst. De layouts worden meerdere malen verkocht. U krijgt bij de betaling van de pakketten een btw factuur.

Er wordt nog 1 pakket verkocht
    Hierna worden er nog wel pakketten verkocht maar die layouts staan per betaling maar 1,2 of 3 maanden op de site!

Als u nog vragen heeft dan kunt u deze stellen in dit topic of door een PM te sturen.

Statistieken:
    http://tinyurl.com/6rexerk

Met vriendelijke groet,

Roel

Veiling: Ja
    Startbod: €20.00
    Opbieden met: €5.00
    Buy-now: €75.00
    Veiling eindigt: 24 uur naar laatste bod

Domein is inbegrepen? Ja
    Domein is geregistreerd bij: Transip
    Inkomsten: Gemaakt voor de verkoop

Reden van de verkoop:
    Gemaakt voor de verkoop

Preview Win5euro.nl (html):
    http://www.biervenray.nl/Win5euro/

Preview Win50euro.nl (psd):
    http://www.imgdumper.nl/upload…7d3f0-layoutwin50euro.jpg

Wanneer de buynow geboden wordt maak ik de win50euro layout ook in html!

Biedingen zijn Excl. Btw.

- Roel C