Posts by Roelc
-
-
-
Ik zou wachten tot de bundel PlayStation 4 met PlayStation vita komt waarschijnlijk in net najaar
-
-
Dus bijvoorbeeld op een pagina met 10000 volgers heeft geen zin?
-
Ken jij goede facebook pagina's?
-
Beste Ictscripters,
Ik had even een vraagje ik heb een nieuwe website.
Echter is mijn vraag aan jullie wat de beste manier zou zijn om deze te adverteren?Alvast zeer bedankt,
Roel
PS: Heb je een voorstel stuur een PM!
-
Waarom vraag je niet of leden van de site willen vertalen? Kunnen jullie programmeren andere vertalen win win Situatie
-
Wilt u ook een promotie filmpje laten maken voor uw website?
Portfolio:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Dit is een veiling.
Enkel privé verkoop.Bieden vanaf: €10.00
Opbieden met: €1.00
Buynow: €25.00 (filmpje mag maximaal 4 minuten duren)Mvg,
Roel
PS: Wilt u ook een promotie filmpje, zonder veiling? Dat is mogelijk! Neem contact op via PM.
-
Unieke webgame te koop! Wilt u meer informatie over deze game? Stuur mij dan een PM.
In de game zitten unieke elementen verwerkt.Beginbod: €50
Verhogen met: €5.00
Buynow: €750.00Mvg,
Roel
-
Enquêtes komen van een affiliate partij.
-
Omschrijving/functies:
Wilt u ook geld verdienen met enquetes? Lees dan snel verder voor deze geweldige aanbieding!
Verkrijgbaar in de kleuren: Blauw, Groen en Oranje!!Demo:
Klik hierPrijs:
Tijdelijk: €20.00Installatie: €7,00 extra.
Oneindig licentie: €100,00. Doorverkoop niet toegestaan - Eigen gebruik alleen.Licentie:
Licentie per domeinnaam. Alle extensies toegestaan.Betaling via:
Overschrijving -
K.rens op Sitedeals heb je genoeg aanbieders voor goed hosting!
Transip is natuurlijk ook goed maar betaal je wel voor.Mvg,
Roel
-
@Mentimjojo
DIt kan ook een fout zijn deze fout is bekend zou je het nog een paar keer willen proberen en aan mij willen melden of het uit eindelijk wel is gelukt of niet? -
PM verstuurd!
-
brandon192
PM terug gestuurd! -
@Mentimjojo
PM terug gestuurd! -
Beste,
Ik zoek voor mijn nieuwe website testers om fouten tegen te komen voordat hij echt online gaat!
Wil jij hem testen? Stuur me even een PM voor de url!Zou graag de volgende dingen willen weten:
- Wat vindt je van het idee
- Laad de website snel?
- Wat vindt je van het uiterlijk van de website?
- Heb jij nog extra ideeën?
- Zou jij er gebruik van maken?
- Zou jij iets aanpassen?PS: Het kan zijn dat door drukte op de website momenteel niet alles te testen is! Probeer het dan over een tijdje nog een keer!
Mvg,
Roel
-
Geloof me van een 3DS krijg je echt spijt leuk voor 1 week daarna ligt die in de kast kan spreken uit ervaring1
-
Jeroen,
Weet jij een opensource systeem waar ik dit mee zou kunnen maken? Dat mensen een bericht(layout) kunnen plaatsen met hun eigen Targetpay ID bijvoorbeeld en dat je ook kan instellen of die na koop weg is of vaker verkocht mag worden.