Posts by mari31

    als je zo'n ervaring hebt zoals je zelf zegt dan weet je zelf ook wel dat de meeste mensen die deze rpg games spelen niet zomaar iets geloven.


    omdat de meeste mensen wel eens bedrogen zijn bij de rpg games en dan kom jij met oke een citaat maar dan wel een hele vage maar dan ook een echt hele vage citaat.
    en dan moeten wij jouw maar geloven dat wat er in staat ook daadwerkelijk er voor gaat zorgen dat mensen gaan winnen
    wat heb je zelf al gewonnen dan want je gaat niet een concept online zetten als je zelf niks gewonnen heb of wel?


    geef nu eens bewijzen waar we wat mee kunnen!
    want doe je dat een bewijs geven die hout snijdt dan zou ik en andere bereid zijn om eventueel deze download te kopen maar zolang je GEEN bewijzen geeft ja wat verwacht je dan dat mensen echt zo dom zijn dat ze alles maar geloven


    mvg mari31


    ps ik hoef geen dokter te bezoeken want wat ik zei is waar het is een citaat maar een citaat van niks

    Een citaat uit het document, meer dan dit geven wij niet prijs!


    Waarom u nu wel degelijk meer kans maakt dan iemand anders:
    - ?


    - U heeft een plan. U heeft ?


    - ?


    dit noem jij een citaat?
    ik noem dit helemaal niks want als ik een pagina met alleen maar citaten als deze krijg dan zou ik me toch echt beet genomen voelen.
    en al is het maar 2 euro als ik bij een rpg game 2 euro besteed dan weet ik wat ik krijg en geen vage tekst van u heeft een plan

    ik heb je site bekeken.
    heb daar over een vraagje je biedt iets aan waar wij maar moeten geloven dat we beter worden.
    als ik bij een rpg game 2 euro uitgeef dan weet ik wat ik daar voor terug krijg maar bij jouw site weten we niks je kunt ook een heel lul verhaal op gaan houden met daar in je moet vaker online zijn je moet meer ranken je moet meer moorden enz enz


    terwijl als ik 2 euro uitgeef bij een rpg game dan heb ik een zooi bel credits bijvoorbeeld


    dus geef wat info wat we kunnen verwachten want op deze manier zal je weinig mensen krijgen die er geld in steken


    ps ik heb in 4 jaar tijd een wii een xbox 360 en diverse geld bedragen gewonnen


    mvg mari31