weet iemand miss welke source er voor bondito.nl gebruikt iss?
grtzz irc4ever
Posts by irc4ever
-
-
in style.css menu_content_1 en menu_content_2
-
this gewoon het standaard script van osbanditi1.6
@ roffanoordjah is er;)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.10 18:05:35:
het probleem blijft zich voor doen heb alles opnieuw geupload en standaard gelaten maar nog doen de tijden het niet als ik naar de gevangenis moet word er ook niets ind egevangenis gezet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.10 18:14:14:
bumb -
Beste leden van cp
Ik heb het forum ffdoor gekeken en kondezefout niet zo snel vinden en wist ook niet op wat ik bij zoeken moest kijken.
Als ik bijvoorbeeld een misdaad doe komt die wacht tijd niet en kan ik gewoon weer een misdaad doen. En dat is bij werken en auto stelen het zelfde.
Waar zou dat aan kunnen liggen
grtzz irc4ever
-
-
Ik zit met een probleempje waar ik nu niet egt uit kom.
Het gaat om het volgende
PHP<? if(isset($_POST['second'])){ if($data->callcredits >= 15){ mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`-'20', `vipdays`=`vipdays`+'30' WHERE `login`='$data->login'"); } else { print "<p>Je heb een vip account gekocht</p>"; mysql_query("INSERT INTO shoplogs(login,ip,date,wat,hoeveel,power,geld,bijaf) values('" . $data->login . "','" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "',NOW(),'Callcredits','1','0','20','Eraf')"); } } ?>
Als je dan bijvoorbeeld vip koopt moet die tekst "je heb een vip account gekocht" in beeld komen maar die tekst komt niet
wat heb ik hier fout gedaan? -
-
Citaat van Perrytje11
hehe sorry
maar de opties zijn wel nice:p maar zocht dat script (A) -
Citaat van F.Remory
basic9.com
die klopt niet?
-
-
Citaat van Perrytje11
Leuk dat je updates ervoor maakt,
Ik ga hem zelf wel gebruiken, ik vind het wel grappig.Bedankt:cheer:
je moet toch wat als je je verveelt he(A) miss nog ideeen voor een update?
-
-
Heb hem nu geupdate met meerdere stats enzovoord.
-
der ontbreekt een map icoon ?
-
Ik was gewoon een beetje aan het nadenken toen kwam ik bij het idee is het niet handig om te zien als je een speler bent welke plaats je staat zo ben ik dus aan het volgende begonnen. Het is makkelijk maar werkt wel goed.
PHP
Toon Meer<div class="title_bg"> <div class="title"> Plaatsen </div> </div> <?php $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users`"); $registered = mysql_num_rows($dbres); ?> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> <table width="100%" border="0" cellspacing="2" cellpadding="2" class="mod_list"> <tr>Bekijk hier welke plaatsen je heb behaalt</tr><tr> <td width="35%">Rank:</td> <td width="69%"><?php if ($data->login) { $bla = mysql_query("SELECT * FROM `users` ORDER BY `rank` DESC"); $aantal = mysql_num_rows($bla); $in = 1; while($blah = mysql_fetch_object($bla)) { if ($blah->login == $data->login) { if ($in > 10000) { $i = "10000+"; } echo "plaats <b>{$in}"; } $in++; }} php?></b> Van de <?echo$registered;?> Leden</td></td> </tr> <tr> <td width="35%">Power:</td> <td width="69%"><?php if ($data->login) { $bla = mysql_query("SELECT * FROM `users` ORDER BY `power` DESC"); $aantal = mysql_num_rows($bla); $in = 1; while($blah = mysql_fetch_object($bla)) { if ($blah->login == $data->login) { if ($in > 10000) { $i = "10000+"; } echo "plaats <b>{$in}"; } $in++; }} php?></b> Van de <?echo$registered;?> Leden</td></td> </tr> <tr> <td width="35%">Bank geld:</td> <td width="69%"><?php if ($data->login) { $bla = mysql_query("SELECT * FROM `users` ORDER BY `bank` DESC"); $aantal = mysql_num_rows($bla); $in = 1; while($blah = mysql_fetch_object($bla)) { if ($blah->login == $data->login) { if ($in > 10000) { $i = "10000+"; } echo "plaats<b> {$in}"; } $in++; }} php?></b> Van de <?echo$registered;?> Leden</td></td> </tr> <tr> <td width="35%">Cash geld:</td> <td width="69%"><?php if ($data->login) { $bla = mysql_query("SELECT * FROM `users` ORDER BY `contant` DESC"); $aantal = mysql_num_rows($bla); $in = 1; while($blah = mysql_fetch_object($bla)) { if ($blah->login == $data->login) { if ($in > 10000) { $i = "10000+"; } echo "plaats<b> {$in}"; } $in++; }} php?></b> Van de <?echo$registered;?> Leden</td></td> </tr> <tr> <td width="35%">Totaal:</td> <td width="69%"><?php if ($data->login) { $bla = mysql_query("SELECT * FROM `users` ORDER BY `rank`+`contant`+`power`+`bank` DESC"); $aantal = mysql_num_rows($bla); $in = 1; while($blah = mysql_fetch_object($bla)) { if ($blah->login == $data->login) { if ($in > 10000) { $i = "10000+"; } echo "plaats<b> {$in}"; } $in++; }} php?></b> Van de <?echo$registered;?> Leden</td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td>
Verander power in het gewenste onderdeel stel je spel gaat om da rank dan maak je inplaats power rank .
grtzzz
-
hier had ik net het zelfde probleem en een half uur later kon ik gewoon in loggen :O
-
als goed is is het een cms systeem maar welke i dont know