Posts by irc4ever

this gewoon het standaard script van osbanditi1.6 ;)

@ roffanoordjah is er;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.10 18:05:35:
    het probleem blijft zich voor doen heb alles opnieuw geupload en standaard gelaten maar nog doen de tijden het niet als ik naar de gevangenis moet word er ook niets ind egevangenis gezet.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.10 18:14:14:
    bumb

Beste leden van cp

Ik heb het forum ffdoor gekeken en kondezefout niet zo snel vinden en wist ook niet op wat ik bij zoeken moest kijken.

Als ik bijvoorbeeld een misdaad doe komt die wacht tijd niet en kan ik gewoon weer een misdaad doen. En dat is bij werken en auto stelen het zelfde.

Waar zou dat aan kunnen liggen

grtzz irc4ever

Ik zit met een probleempje waar ik nu niet egt uit kom.

Het gaat om het volgende

PHP
    <?
    if(isset($_POST['second'])){
    if($data->callcredits >= 15){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`-'20', `vipdays`=`vipdays`+'30' WHERE `login`='$data->login'");
    } else {
    print "<p>Je heb een vip account gekocht</p>";
    mysql_query("INSERT INTO shoplogs(login,ip,date,wat,hoeveel,power,geld,bijaf) values('" . $data->login . "','" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "',NOW(),'Callcredits','1','0','20','Eraf')");
    }
    }
    ?>

Als je dan bijvoorbeeld vip koopt moet die tekst "je heb een vip account gekocht" in beeld komen maar die tekst komt niet
    wat heb ik hier fout gedaan?

Citaat van Darsstar
    PHP
    mysql_query("SELECT COUNT(*) + 1 AS place FROM users WHERE rank > (SELECT rank FROM users WHERE id = ".intval($data->id).")");

Zulke queries lijken me een stuk beter dan al die loops die jij hebt...

thnxxx:)

Citaat van Perrytje11

Leuk dat je updates ervoor maakt,
    Ik ga hem zelf wel gebruiken, ik vind het wel grappig.

Bedankt:cheer:

je moet toch wat als je je verveelt he(A) miss nog ideeen voor een update?

Citaat van sander-301

Bedankt, ziet er nice uit! zal zo ff de nieuwe uploade;)

als je nog ideeen heb ofzo der voor kan het altijd gemeld worden

Ik was gewoon een beetje aan het nadenken toen kwam ik bij het idee is het niet handig om te zien als je een speler bent welke plaats je staat zo ben ik dus aan het volgende begonnen. Het is makkelijk maar werkt wel goed.

Verander power in het gewenste onderdeel stel je spel gaat om da rank dan maak je inplaats power rank .

grtzzz