Posts by Daemon
-
-
Project B, nogmaals bedankt. voor een mooie layout & snelle service.
Binnen 'n uur een pracht layout + betaling succesvol.
Nogmaals bedankt. Goeie service 5/5! -
Bedankt topic mag dicht mensen heb ik gecontacteerd.
-
Ik heb het script bekeken, ik vind het maar niks heel raar.
Maar ik had het anders gedaan. Ik wens je succes met dat script. -
Citaat van tree
Ik kan dit wel maken, maar ?25,- (voor enkel .psd, slicing/basen kan ik namelijk zelf (nog) niet) vind ik wat te weinig. Voor een hoger prijsje kan ik dit wel realiseren.
Daarenboven kan ik pas over 7 dagen, of enkele meer, aan het ontwerp beginnen. Ik zit namelijk nog volop in de examenperiode. Dit ontwerp zal dan, eenmaal er aan begonnen, in enkele dagen klaar zijn.
Contacteer me maar indien je interesse hebt.
[offtopic]Mijn portfolio is te vinden in mijn signature ;)[/offtopic]
Ik heb het design, zo snel mogelijk nodig en een week duurt me wat te lang, sorry.
Ik heb hier designs gezien van rond de ?10,- die mooi zijn zoals van Project B, nogmaals het hoeft niet ingewikkeld, als er maar een nieuws optie bij zit en login. Wel in het engels natuurlijk.
-
Project: Criminals
Functie: Project leider -
Bedankt, maar even ontopic blijven a.u.b.
-
asfasfasas
-
-
Klopt.
Ja dat bedoelde ik ook de ontwerpen vind ik niet zo leuk
-
Tree, ik vind die layout niet echt so mooi. ik ga ff kijken tussen skynet en die van dein. en dan belis ik wel tenzij er nog meer komen tog bedankt voor het aanbod!
-
Hoeveel lager als ik vragen mag?
En dat zou ik graag willen dan kan ik kussen tussen die van dein en van jou.En dat slice is ook perfect.
-
Jaaa perfect..
Ik wil die van ?30,- wel kopen http://procyclers.com/Blog/
Zou ik je msn misschien mogen toevoegen?
-
Ik wil gewoon de layout, en dat die dan gebased word in HTML
Hoeveel: ?75 MAXIMAAL.
-
Hallo CP(ers).
Ik wil graag een portfolio layout.
Het is voor het bedrijf D- Productions.Ik wil graag een leuk beetje strak design.
Het design moet gesliced/gebased worden.Extra informatie: DE SITE MOET ENGELS ZIJN! DUS NIET NL!
Betalen via: paypal.
Voor vedere informatie?
MSN: *censored*Met vriendelijke groeten,
Daemon