Posts by vergeten

Als je commentaar op andere hebt over hun taal moet je is kijken naar je eigen post.

Hoofdletter naar een dubbele punt, een hoofdletter na een komma en je vergat nog een puntje zelf ergens neer te zetten na het einde van een zin.

Dus grappige is dat je Joey beoordeelt terwijl je letterlijk zelf ook fouten maakt, grappige is ook nog dat het exact de fouten zijn waar jij commentaar op hebt.

Maar goed even on-topic. Je moet dus in de .css file zijn. Anders ga je via paint de kleur code zoeken en doe je zoek je die in de .css bestand.

Citaat van Project B

Iemand een andere link? Hier heeft wss iemand aan gezeten, want hij wil de database niet uploaden, krijg paar errors.

Zucht, kijk zulke mensen als jou word ik moe van. Kijk is naar die error en kijk is wat er is mis? Er mist dacht ik een ;

Maar goed, zoveelste al die zonder enigszins moeite alles klaar wilt hebben

Vertel erbij dat Versio absoluut niet zo blij zijn met Maffia spellen.

Versio knalt sites offline zonder een waarschuwing etc. Dus als je belang hebt bij deze "sponsor" hou rekening mee dat als je site iets teveel verbruikt volgens de normen van Versio dat ze je offline knallen en dus keuze hebt aanpassen of niet meer gebruiken.

Daarnaast Versio heeft laatste maanden wel last van downtimes, vandaar die 97,5%. Al vind ik het echter wel iets meer..

Ja ben zelf klant bij hun en werd offline gezet door hun;) Nu gebruik ik hem als dumpplaats xD

Niks tegen jou Gangstawar, maar zou zonde voor de mensen zijn die belang erbij hebben en opeens offline worden gegooid door Versio.

Niet dus een gratis host nemen, daar zul je veel problemen mee ervaren.

Daarnaast ik weet niet welk land hij vandaan komt maar als Nederlander wil ik liever niet alleen een .be domein (gok dat karhost.be werkt met subdomeinen?). Je pakt liever een .nl omdat dat het land is waar je de publiek zoekt.

En als je niet weet waar de kleuren staan in de .css file. Kan je beste bijv print screen maken en met een bewerkingsprogramma voor foto's/plaatjes enz ff met tooltje de kleur opnemen en kan je de hexcode vinden van het kleur. Dan met bijv Notepad++ (dat gebruik ik voor scripten) ff zoeken naar die hexcode in de .css bestand ;)

Soms komt er meerdere voor maar .css file geeft al aan waar hij de kleur voor gebruikt;)

Citaat van Tycho

Misschien handig om te laten zien om welke error vorm het gaat?
    Er zijn verschillende errors voor mysql

Snap je het niet? Je moet gedachtes lezen, je moet gewoon weten welke fout hij heeft (c)

Citaat van Descoo

Hij was toch echt wel 18 jaar in die tijd, maar het is gewoon een en al leugens!

Had het over die dame, die was op die leeftijd ongeveer omdat hij vast zat (of was het in het buitenland?) was zij de baas tijdelijk.

Ach zover ik hoorde van een bekende van mij, had ze idd vrij weinig emotie toen die bekende met haar had. Tis gewoon een en al leugens ^^

Daarnaast geloof me maar de loverboys in Zwolle werken heel anders en zeker geen 12 jarige die leiding heeft over zon organisatie =P Dan hoor ik toch andere verhalen hier hoe het wel aan toe gaat.

Iemand die goed kan scripten zal denk ik eerst geld over de toonbank willen zien voordat hij/zij het doet.

Want het verhaaltje "geld word verdeeld als het verdient" ken ik vaker. Soms krijg je totaal niks en heb je toch genoeg gebouwd aan de script en heb je pech. Of word gelogen over de inkomens...

Ik zit ook bij Willem ;) echter heb ik de beste VPS en kost me 35 euro pm ;p Maar dan heb je ook wat.

Heb geen last gehad van downtimes. Hij draait mn spel, gameserver en een bouncer server tegelijk zonder lag ofzo =]

Dus ja ben er tevreden mee

Geen bug fixes vrij geven, dit vanwege dat mensen gaan leechen 3000 mensen komen met Banditi source die geen ruk aan het spel doen en alleen maar geld vangen.

Vandaar dat niemand alle fixes hier post;)

Maar tcb zegt de meeste standaard al, maar je deze ook nog

6. XSS beveiliging in maken
    7. Route 66 (je kan zonder geld ze doen)
    8. Roulette (kleuren kloppen niet terwijl je toch goede kleur hebt? en dan win je niks)
    9. Familie misdaden meende ik ook een bugje
    10. Familie leden kicken of rang veranderen
    11. SL cleaner kan je kopen in shop zonder dat er geld eraf gaat

Citaat van Jannick

vergeten Ik doel op jou, je toont zelf totaal geen initiatief. Met de gegeven voorbeelden van de jQuery UI kom je een heel eind. Heb je ze zelf al bekeken? Als je verder wilt gaan als programmeur, zal je toch echt jQuery/JavaScript of een andere JS-framework moeten leren. Wees blij dat het nu al jQuery is in plaats van gewoon javascript, het scheelt je heel, heel veel werk. En dan nog niet gehad over de voordelen die je er later van hebt.

Jannick ik wil die dingen pas later oppakken ;) zoals ik hele tijd zeg. Er zijn zoveel dingen die ik wil aanpassen met javascript (of jQuery). Maar ik dacht even om snel de CC shop mooier te maken dat ik de script wou. Ik moet hem alsnog compleet aanpassen dus moet alsnog kijken hoe het precies werkt maar nu heb ik voor een banditi source een voorbeeld ervan.

Citaat van Jannick

Pardon? Toon zelf een initiatief. Copy paste, dingen aanpassen, is dat zo moeilijk? Het word hier echt een luie bende :x

Probeer eerst eens duidelijk te zijn met je verhaal, aangezien het beetje onduidelijk is op wat voor manier je het bedoelt ;)

Maar goed, word beetje moe van die mensen die reageren zonder uberhaupt iets te weten van mij. Zal ook wel een mod vragen om die "posts" (ik zal het maar even spam noemen) te verwijderen.

@stan: Alweer maak je uitspraken wat in geen enkele vorm door mij gezegd is,

1. Heb nooit over een budget gesproken
    2. oh sorry hoor geweldige meneer stan, wat doe je dan hier? Kan je beter voor een bedrijf 100 euro p/u gaan werken want je bent te goed voor ons.
    3. Ik zal voor jou nog 1x gaan verwoorden, aangezien lezen bij jou een groot probleem is. Ik wil eerst concentreren op PHP/MySQL, het heeft geen zin om 10 talen tegelijk te leren. Als jij Spaans gaat leren ga je toch ook niet tegelijk Portugees leren? Je leert beter en sneller als je eerst op 1 taal focust en dan de volgende bijpakt. Ik hoop dat het nu is duidelijk voor je is.

Citaat van Oceans

Lees eerst de start post maar es goed. Wie is hier nou een *****???

8-)

ontopic: denk dat je die slider moet proberen aan te passen Vergeten.

Ja ik pas hem ook aan;) Ging eerst even kijken met huidige script om het aan de praat te krijgen. was in enkele minuten gebeurt en nu dus maar ombouwen in de cc shop =]

Citaat van stan

vergeten waarom begin je dan een crime of een website als je niks wilt leren en uitvogelen (xD)..

Ik denk dat ik qua banditi source bijna alle scripts in mn spel zelf heb gemaakt ;) Maar goed, gelukkig kraam je weer wat uit zonder uberhaupt dat je me kent.

Ik heb juist NU ff geen zin om 12 uur bezig te houden hoe precies javascript werkt, aangezien ik eerst de PHP/MySQL 100% onder de knie wil hebben;) Het schiet niet op als ik 10 verschillende programmerings talen ga leren.

En ik moet zeggen voor iemand die in Februari pas begonnen is met PHP/MySQL heb ik vrij snel erg veel geleerd ;) Dus next time, think what you say, before you say it.