Posts by J.Rijdes

Er komen hier binnenkort Programmeer lessen gegeven door Tim. Hier kan je uiteraard wat van opsteken!

Verder heb ik zelf leren programmeren doormiddel van het aanpassen en steeds meer zelf te proberen scripten in maffia source's.

Ik raad je aan om is te kijken op http://www.codecademy.com, als je engels kan, hier geven ze uitleg en moet je voorbeelden maken van veel basis onderdelen van PHP.

Succes!

Tja of ik het goede voornemens kan noemen weet ik niet, maar iets wat ik nog wil gaan doen in 2014:

- Een goede stage plek zoeken.
    - OOP goed onder de knie krijgen en daarna Java leren.
    - Een goed concept bedenken en uitwerken.

Verder zijn er natuurlijk veel andere dingen die ik ook nog wil doen in 2014, maar dit is een beetje ICT relevant en de rest niet.

Het verkopen van PokerStar speelgeld is verboden, ik citeer het volgende van hun website:

Citaat

Chips can only be purchased through the ‘Purchase Play Money Chips’ option. Selling or buying Play Money chips from other players or sites is prohibited. Please refer to our PokerStars Online Poker Site Terms of Service for more details.

Wil je iets van een spel, iets wat verkocht kan worden, systeem maken waar gebruikers gebruik van kunnen maken? Heb je iets meer informatie?

Bedankt allen. Ik heb even wat aanpassing gedaan en ben aan het nadenken hoe ik het beter zonder echo's of return's met tekst kan doen, maar met variabelen. Ik ben volgens mij een eindje op weg, maar ook op de goede weg?

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met het oefenen van OOP programmeren. Ik heb nu een class gemaakt wat werkt, maar is het ook op de juist manier en gebruikt ik niet teveel overbodige dingen in mijn class? Graag hoor ik van jullie.

Mijn script:

Alvast bedankt.