Posts by J.Rijdes

Een brandweerman uit North Carolina maakt een Google Glass-app, waarmee brandweerlieden onder meer noodoproepen kunnen ontvangen.

Patrick Jackson is naast zijn baan als brandweerman ook een Application Developer. En hij bedacht een goede manier om dit te combineren. Hij heeft een app voor Google Glass ontwikkeld die hijzelf en zijn collega's goed kunnen gebruiken.
    Met de app is het mogelijk om de dichtstbijzijnde brandkraan te zoeken, die je vervolgens doormiddel van een Routeplanner kan bereiken.
    In de toekomst moet het ook mogelijk worden om door middel van je stem een plattegrond aan te vragen van het desbetreffende gebouw. Hierbij wordt ook de locatie weergeven waar je op dat moment bevindt, zo krijg je een duidelijk overzicht van het gebouw.

Jackson haalde geld op via een crowdfunding-campagne op Indiegogo om zijn project te realiseren.

Bekijk de werking van de app doormiddel van een video:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Ikzelf ben erg geïnteresseerd in de vorderingen van deze App aangezien ik ben opgegroeid met de brandweer en de Google Glass mij een geweldig apparaat lijkt.
    Ben benieuwd wat er nog meer voor App's en ontwikkelingen er komen voor de Glass. Wat denken jullie?

Ook in je query's moet je quote's gebruiken.

Je hebt dit:

PHP
    where ID='$userstats3[ID]'

Dat moet worden:

PHP
    where ID = '".$userstats3['ID']."'

Bij elke query die je uitvoert moet je goed controleren op je single en double quote's.

Type & omschrijving werk:
    Omdat ik de laatste tijd wat vrije tijd heb door school ben ik op zoek naar kleine opdrachten.Ik beheers HTML, CSS, PHP, en Javascript een klein beetje.

Tijdsduur / Periode: De opdrachten moeten niet langer zijn dan een paar uur tot paar dagen werk.

Gevraagd / Aangeboden: Aangeboden

Prijs: N.O.T.K.

Betalen kan via: Overschrijving / Paypal

Heb je iets leuks? Ik hoor het graag.

Titel: Our house
    Artiest: Madness

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

[b]Reden:[b] Hoorde het liedje toen ik op Utrecht CS liep, sindsdien zit die in mijn hoofd

Zelf heb ik ook ooit een Pokemon spel gehad. Hier heb ik nooit gezeur mee gehad, maar heb het wel is nagevraagd bij Nintendo. Daarop kreeg ik de volgende reactie:

Citaat

Beste Jeffrey,

Bedankt voor je e-mail.
    Pokemon is een beschermde naam en mag in principe alleen gebruikt worden als daar toestemming voor is gegeven.

Mijn vraag daarna:

Citaat

Hallo,

Bedankt voor het antwoord, stel ik wil zo'n website. Mag ik dit dan indien jullie hier toestemming voor geven?

Met vriendelijke groet,
    Jeffrey Rijdes

Antwoord daarop:

Citaat

Beste Jeffrey,

In theorie ja al denken we eerlijk gezegd dat de voorwaarden streng zullen zijn en dat er niet snel toestemming voor gegeven zal worden.

Met vriendelijke groet,
    Het Nintendo Team

Vervolgens mijn laatste vraag:

Citaat

Hallo,

Oke, uit deze reactie neem ik aan dat je dit bij Pokemon zelf moet aanvragen?
    En wat zijn er voor gevolgen indien je dit niet aanvraagt, maar toch doet?

Met vriendelijke groet,
    Jeffrey Rijdes

De laatste reactie:

Citaat

Beste Jeffrey,

Ja dan moet je bij the Pokemon Company zijn. De gevolgen? echt geen idee.

Met vriendelijke groet,
    Het Nintendo Team

Ik heb toen verder niet meer Pokemon Company geïnformeerd. Maar ik weet bijna zeker dat hun maatregelen nemen zodra hun afweten van je website.

Wil je misschien een paar regels voor de geselecteerde regel plaatsen en een paar daarna.

Op de regel voor de geselecteerde gebruik je:

PHP
    font-color="[iets]"

Dit kan niet omdat je bij je echo ook al dubbele quotes gebruikt, je zal dus enkele quote moeten gebruiken.

Frenzo,

Sorry maar dit is onder me verwachtingen van jou. Zelf heb ik je heel veel meer betere design's zien maken. Zelf ben ik ook geen designer, dus andere zullen je betere tips kunnen geven, maar dit is wat ik zo snel even zie:

- Menu is te basic vergeleken met de knoppen bovenaan en de content.
    - Lettertype is niet mooi in het menu
    - Forms zijn niet goed op maat vergeleken met de rest van de layout.

Ik heb toen de vorige layout gezien van 'Avitar' / AvatarKracht. Dat zag er beter uit dan dit. Na de layouts gezien te hebben van jou de afgelopen paar weken is dit een tegenvallertje. Je kan veel beter Frenzo!