Posts by J.Rijdes

Beste leden,

Iets meer dan een jaar geleden heeft ICTScripters een Facebook pagina en een Twitter account aangemaakt. Helaas is hier niet veel mee gedaan en niet goed mee gepromoot. Maar daar is verandering in gekomen.

Deze week zijn we begonnen om de Facebook pagina actief te krijgen, dit gaat de goede kant op. Vind jij de pagina nog niet leuk? Doe dit dan hier: https://www.facebook.com/ICTScripters

Door blog en/of nieuws items te plaatsen is het mogelijk om ook jouw item op Facebook tegen te komen. Dus heb je iets leuks, voel je vrij om het te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
    Jeffrey

Goedenavond allemaal,

Toen ik aan het zoeken was naar bestaande webshops, om over te kopen (je mag me contacteren indien u er 1 heeft), kwam ik het affiliatie systeem genaamd Zanox tegen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik gebruik hiervoor altijd de volgende oplossing:

Even invullen zoals jij het wilt, bij mij werkt deze oplossing.

Ben benieuwd wat de er veranderd gaat worden, als er überhaupt wat zal veranderen.

Leukste van het verhaal vind ik nog dat één van de oprichters (Brian Acton) 4 jaar geleden niet is aangenomen bij Facebook en Twitter tijdens zijn sollicitaties. En nu zijn dienst is overgenomen voor miljarden euros. :D

Je kan dat lenen natuurlijk heel realistisch maken waardoor het niet fraude gevoelig is. Door bijvoorbeeld per 1 miljoen lenen 5 callcredits als onderpand te geven. Die call credits krijg je terug zodra je je lening hebt afbetaald. Of dat je per 1 miljoen 10.000 power in levert die je vervolgens terug krijgt.

Vind het allemaal een beetje overdreven wat er gebeurd kwa veiligheid. 1,5 week van te voren gaat de Polderbaan al dicht voor normale vliegtuigen, zodat alleen de wereldleiders hier kunnen landen.

En inderdaad, Nederland is te klein voor zoveel 'belangrijke' mensen.

Als die app in verkeerde handen valt, dan gebeurt er (van wat ik in de video heb gezien) helemaal niks.
    Iedereen kan tegenwoordig meldingen ontvangen via een p2000 dus dat is niet relevant.

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat iemand er verkeerde info in zou kunnen zetten, maar het moet niet heel lastig zijn om dat te beveiligen.
    Verder is het alleen maar een hulpmiddel en geen vervanger voor de bestaande middelen.

Inderdaad het is een hulpmiddel, net zoals een brandkranen kaart dat blijven ze ook gebruiken terwijl er zoveel alternatieve moderne hulpmiddelen zijn. Het p2000 geval is natuurlijk voor bijna iedereen bekend, wat dus ook iedereen zomaar kan lezen.

Het enigste waar de app dus daadwerkelijk nut voor heeft is het bekijken van plattegronden van gebouwen en auto's etc. Daarvan moet er wel een goede beveiliging komen.
    Denk ook niet dat dit een app zal worden die voor iedereen beschikbaar zal zijn.