Posts by J.Rijdes

Hé,

Heb in wordpress een custom post type staan. Dit werkt allemaal, maar ik wil dat als je op het plaatje klikt dat je naar die pagina gaat.

Ik heb de pagina's:

page-schilders.php: Geeft een lijstje met alle schilders
    single-schilders.php De single page per schilder.

Dit werkt allemaal, alleen moet ik op page-schilders.php een linkje maken naar single-schilders.php. Dus ik moet de perma link ophalen.

Mijn page-schilders.php:

PHP
    <?php 
    if ( have_posts() ) while ( have_posts() ) : the_post(); 
    ?>
    	<div class="content">
    		<div class="content_head"><?php the_title();?></div>
    		<div class="content_body">
    			<p><?php the_content(); ?>
    		</div> <!-- End div.content.text -->
    	</div> <!-- End div.content -->
    <?php endwhile; ?>

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groet,
    Jeffrey

Hallo allemaal,

Het is niet super nieuw, het is een maand geleden door Facebook gelanceerd, maar het is toch iets wat bijna niemand kent. Namelijk de programmeertaal Hack.

Wat is hack?
    Hack is een programmeertaal vrijgegeven door Facebook. Hun gebruiken dit al een paar jaar voor bijna hun hele website, maar is sinds een maand opensource vrijgegeven. Hack is voor een groot deel gebaseerd op PHP, de meeste .php bestanden werken zelfs gewoon onder Hack.

Grote voorbeelden van Hack
    Een van de grootste voordelen van Hack is dat je zo wel statisch (Java) als dynamisch (PHP of Ruby) typeringen kan gebruiken. Het is dus makkelijke code om te typen, maar het levert net als bij Java een stabiele en overzichtelijke code op.
    Naast dat heb je een super handige error afhandeling die zo'n beetje alles automatisch weergeeft en nog net niet aanpast.

Verschil tussen een PHP en Hack bestand.

Hack Developer Day 2014
    Afgelopen donderdag was het Hack Developer Day, hier waren verschillende interessante presentaties te zien over Hack. Onder meer deze:
    - Verschillen tussen Hack en andere talen: https://www.youtube.com/watch?v=BnJQJNGkUdM
    - Van PHP code naar Hack code: https://www.youtube.com/watch?v=5tEnAL_Fad4

Zelf leren
    Op de website van Hack (http://hacklang.org/tutorial/) vind je een interactieve tutorial om de basis van Hack te leren. Ook staat er een uitgebreide documentatie op hun website.

Zelf kende ik het niet, tot ik een berichtje op Facebook langs zag komen. Heb toen een aantal presentaties deels gekeken en het leek me wel leuk om met jullie te delen. Zeker omdat er weer wat handige functionaliteit inzit wat je bij andere talen niet hebt.
    Hoop dat jullie net zo geïnteresseerd zijn als mij.

Het volgende gebeurd nu:

1. Je gaat naar /page/register
    2. Je drukt op login.
    3. Hij gaat naar /page/page/login.

Dit komt omdat je dan naar /page gaat terwijl je als in die map zit.
    Pas je link is aan naar ../page/register etc.

Misschien werkt het dan?

Ik denk dat je het volgende bedoeld:

En dan kan je het gewoon ophalen als:

PHP
    $docent = new Docent();
    <?php echo $docent->getNaam('1'); ?>

Probeer meer duidelijkheid in je layout te brengen. Het komt nu niet echt over als 1 geheel maar meerdere stukken bij elkaar geplakt.

Dit kan je doen door de hele website maar in een paar kleuren te doen. Zoals je sponsoren onderin grijs te maken.

Je content iets meer uitstraling te geven dan zwarte tekst.

Ik zie een nieuwe carriere bij Google voor je! :P

Jammer dat ik niet kan vangen, leek me wel leuk om is te doen.

Heb je al potentiële klanten waardoor je eerste investeringen, kosten vergoed kunnen worden en zodat je niet de eerste maanden geen omzet zal hebben?

Ik zag gister een filmpje wat ik echt mooi vond, en niet voor jullie neus voorbij kon laten gaan.

Zoals sommige misschien wel weten was er een vulkaan uitbarsting in Tanna Island. Deze is gefilmd met een Drone.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Vind dit mooie beelden en een mooi gebruik van de drones. Super uitvinden die drones!