Posts by J.Rijdes

Zit trouwens ff te denken hè. Dit kan toch ook gewoon met de doneer buttons die door paypal zelf gemaakt zijn.

Nee dit kan niet. Bij de doneer button kan je namelijk geen Comeback URL invullen. Deze zorgt ervoor dat die daadwerkelijk de producten krijgt, indien er betaald is.

Indien de bovenstaande mensen je nog niet hebben kunnen helpen, kun je mij PM'en.

Nope ik blijf lekker op werkvakantie in De Eemhof deze zomer, voor 40 uur per week dus ja...

Leuke ervaringen gehad daar!

zelf niet op vakantie.. Druk bezig met werken en organiseren van een evenement.

V2 vind ik wel aansprekend, vooral omdat je jezelf als ontwikkelaar aanbiedt.
    V1 heeft in mijn ogen niet iets speciaals wat echt aanspreekt, vaak herkennen klanten de kaartjes aan de meest simpele dingen.

Mijn voorkeur is dus V2, succes! :)

Bedankt! Heb je nog op of aanmerkingen op V2? Zelf vind ik dat het heel leeg is, of is dat juist beter dat het niet te druk is?

Heb dit ook gehad, dan met een anonieme ov-kaart. Zat een scheurtje in dus pakte hem niet.

In plaats van 2 euro met de OV-Kaart moest ik dus een kaartje kopen in de bus voor €4,20. Daarnaast stond er nog 15 euro op die ik dus niet meer terug kan krijgen omdat er een anonieme kaart was.

Belachelijk allemaal..

Mollie introduceert Bitcoin betalingen voor websites en apps.

Alle klanten van Mollie kunnen per direct Bitcoin betalingen ontvangen. Hiervoor heb je geen Bitcoin wallet nodig, maar alles wordt doorberekend in euros en op je rekening gezet. Het voordeel daaraan is dat je geen kennis nodig hebt over de Bitcoin of de Bitcoin wallet.

Er zijn geen aansluitkosten maar je betaalt wel 25 cent per transactie aan Mollie.

De wisselkoers van de Bitcoin wordt vastgesteld op moment van betaling. Op dit moment is de wisselkoers: 1 bitcoin = €327,40.

Om bitcoin betalingen te ontvangen dien je deze optie te activeren in Mollie. Je kunt hem enkel activeren als ook iDeal actief is.

Gaan jullie deze optie gebruiken en waarom wel of niet?

Kan vrij makkelijk Refferalboy.
    Alle team leden in het ontvang veld zetten. Is iedereen meteen op de hoogte en dan maar kijken wie als eerste antwoord.

Dat kan inderdaad. Of zoals vaker vermeld via de rapporteer knop, dat leest iedereen.

Ik vind het niet echt iets hebben, maar ik ben zowiezo al niet voor Twitter.
    De blauwe kleur op je profiel vind ik tevens ook niet mooi, het is te scherp te donker.

Die blauwe kleur had ik random even gekozen, dit kan je namelijk via de Theme kiezer aanpassen.

Zelf gebruik ik Twitter ook bijna nooit meer, maar zoals je aan m'n tweets kan zien, heb ik dit vroeger wel vaak gebruikt.

Twitter heeft sinds een tijdje, naar mijn weten, een goede update aangebracht op het profiel van mensen.

Om even mijn eigen profiel als voorbeeld te nemen: https://twitter.com/Jeeeeeeffy

Al een paar weken zag ik bij sommige mensen dat hun profiel anders was dan andere profielen, zelf zag ik vandaag een melding of ik het wou aanpassen. Natuurlijk gedaan want ik vind het een hele verbetering.

Wat er anders is:
    - Je profiel heeft de volledige breedte van je scherm
    - Je kan een tweet vastzetten op je profiel
    - Makkelijk een Themakleur kiezen voor je profiel
    - Mooiere indelingen van berichten

Ik vind dit een hele verbetering, vooral kwa indeling van de profielen. Het is meer van deze tijd en niet meer zo'n halve pagina waar wat op staat.

Wat vinden jullie ervan?