Posts by J.Rijdes

Ik bedoel, stel hij stapt naar een rechter wat me sterkt lijkt.
    Dan zal hij hierover simpel uitgesproken zijn. Om zo een source te kopen is dom dat weet iedereen.
    Dus ik denk dat die dan een woord krijgt: Het is niet slim zo een aankoop te doen.

Verder kan je zo iets niet vergelijken met een winkel die gewoon bij KvK staat ingeschreven.

Ik zal zeggen niet..

Via Mafia-Way een source kopen... Nooit maar dan ook nooit doen..

Er is niks officieel gegaan dus die jongen hoeft helemaal niks te geven.
    Je hebt hier gewoon een domme fout gemaakt met hoe en van wie en waar je een source koopt.

Meer kan ik hier echt niet over zeggen...

Uniek?

PHP
    /*
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    © Alle rechten voorbehouden - Arne De Muyter - http://www.phpscripting.be
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    */

Dat staat bovenin de CSS. Verklaring?

Je kijkt wel gelijk naar de moeilijkste scenario's :p

Het beste hiervoor is denk ik:
    Dat je minimaal euro10,- in je portemonnee moet hebben. En als er niet genoeg is per week. Dat er per dag wordt afgeschreven.
    Elke dag dan ook een bericht naar hem/haar sturen.
    Indien geen bericht of geen saldo opwaardering.

Blokkeer na 5 - 10 dagen (wegens vakanties wat eventueel mogelijk is) de hosting en zet het offline. Vervolgens een bericht sturen naar hem of haar met de melding dat ze het moeten op waarderen of anders de hosting wordt verwijderd. Verder dat ze nog wel een rekening moeten betalen van de rest.

Versio heeft inderdaad de online portemonnee. Maar in vergelijking met betalen wat je gebruikt. Is dit een uniek goed concept lijkt me.

Ik denk dat zoiets prima is.

Dit kan goed lopen als je het goed uitwerkt, ik heb dit namelijk zelf nog nooit gezien.

En dat ze dan zelf kunnen zeggen wanneer ze hun online portemonnee laten afschrijven. Dus week, maand, dag etc.

Alex

Daarom zal ik ook dat je minimaal x bedrag in je portemonnee moet hebben en anders bericht krijgt.

Voor betaling kan je op velen manieren laten doen, als je er over nadenkt.

Een simpele is gewoon per maand achteraf betalen. Indien ze dit niet doen dan krijg je bericht en nog niet betaald wordt je hosting afgesloten na .. dagen.

Een tweede leuke en betere optie is:
    Een online portemonnee. Deze kan je opwaarderen met vele betaalmogelijkheden. Dan wordt aan het einde van de dag daar afgeschreven van je saldo wat je hebt gebruikt die dag. Natuurlijk kan je dit ook per week, maand enzovoort doen.
    Je krijgt dan een bericht als je saldo onder de 5 euro komt.
    Als ze dit niet opwaarderen vervolgens kan je de hosting afsluiten.

Wat ik niet zou doen ik zoals Alex zegt achteraf alles laten betalen per jaar. Hier komen alleen maar problemen door.

Wat Malik als idee heeft is super.

Ik zal zeggen 0.xx per MB?
    En dan een meldingen krijgen als je boven de euro20,- per maand komt ongeveer?