Posts by J.Rijdes

Level is inderdaad gewoon een INT met 1, 2, 3 tot 100.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.12 19:32:04:
    Het script werkt trouwens ook niet goed.
    Als je nu 0 kracht hebt, is iedereen Position #23..

Dat voor ik uit in pma. Alleen krijg bij iedereen position is 1

De gebruikers hebben allemaal een uniek id ja.
    En ik wil laten zien op hun profiel welke positie ze in de ranklijst staat, die op kracht gesorteerd is.

Bedankt,

Maar als ik:

PHP
    SET @count = 0;

SELECT @count := @count + 1 AS position,
            x.*
    FROM (
            SELECT *
            FROM users ORDER BY kracht DESC
     ) x

invoer in phpmyadmin krijg ik netjes een lijst met volgorde.
    Alleen als ik dan WHERE id = '7' of WHERE id = '25' gebruik. Komen ze allemaal op position 1 ..

Sorry ik heb hier nog nooit eerder mee gewerkt..

Ik heb momenteel het volgende:

PHP
    $result = mysql_query("SET @count = 0; SELECT @count := @count + 1 AS position, x.* FROM (SELECT * FROM users WHERE id = '".$list['id']."' ORDER BY kracht DESC) x") or die(mysql_error());
    	$row = mysql_fetch_array($result);

Maar krijg de volgende error:

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'SELECT @count := @count + 1 AS position, x.* FROM (SELECT * FROM users WHERE id ' at line 1

Hey,

Ik heb een script wat wel werkt, maar niet precies zoals ik het wil.

Hij rekent goed de positie uit van diegene. Maar omdat onder degene onder de eerste 6 allemaal 0 kracht hebben krijgen ze allemaal #6.
    Hoe kan ik zorgen dat dit gewoon doorloopt?

PHP
    $result = mysql_query("SELECT COUNT(id)+1 AS positie FROM users WHERE kracht > (SELECT kracht FROM users WHERE id='".$list['id']."')") or die(mysql_error());

MVg.
    Jeffrey

Maak zet die bovenin de news_read.php

En verander dan regel 80 van news_read.php in:

PHP
    bb2html($aBericht['bericht'])

Ik heb dit niet getest.

kilPICnu,
    Mooi icoons! :cheer:

L.Groot,
    14. Groot Reset Systeem. Zelf invoeren met hoeveel geld de spelers beginnen. En opties aanvinken of credits, vip wordt gereset of niet. En de prijzen in kunnen vullen voor de volgende ronde.

Ik heb dit ook deels. Alleen hij telt niet verder dan 6..

De eerste 5 werken goed maar daarna blijft het bij iedereen op 6 staan. Dit komt omdat hun allemaal 0 kracht hebben. Hoe kan ik zorgen dat dit gewoon doorloopt?

PHP
    $result = mysql_query("SELECT COUNT(id)+1 AS positie FROM users WHERE kracht > (SELECT kracht FROM users WHERE id='".$list['id']."')") or die(mysql_error());