Posts by J.Rijdes

Hallo,

Ik heb voor het upgraden van packages een Paypal API.
    Werkt gewoon tot toebehoren. Alleen als op de pagina komt na de betaling (Return URL) krijg ik een error, maar de package wordt wel toegevoegd. Hoe zorg ik dat die error verdwijnt?

Script:

Ik heb ook het zelfde probleem.

Ik heb op mijn aan button op mijn laptop, slaapstand gezet. Zodra die opnieuw opstart krijg ik ook een zwart scherm.
    Dan druk ik op mijn aan knop (Slaapstand) en dan paar sec wachten tot die in slaapstand is. Dan nogmaals op de Slaapstand knop en ik heb beeld.

Sorry hoor, maar kijk even in het topic.
    Ik heb dit als link:

PHP
    <a class="open-note-dialog" href="javascript:void(0);">

Dus hoe geef ik hier een Id aan mee?
    Bij een href weet ik het ook wel..

Hoi hoi,

Ik wil het volgende:
    Als ik op mijn link klik dat er een dialog opent (gebeurd ook) en dan de tekst komt te zien van de meegeven ID.
    Enkel is de link via Java. Dus ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen.
    De link:

PHP
    <a class="open-note-dialog" href="javascript:void(<?php echo $file['id']; ?>);">

Hoe ik het probeerde op te halen:

PHP
    <?php
    				$query_notes = mysql_query("SELECT * FROM notes WHERE id = '".$_GET['javascript:void']."'");
    				$file = mysql_fetch_array($query_notes);
    				?>

Volledig script:

Heb het inmiddels opgelost, nadat Bram zei dat het met een andere $_GET wordt.
    Heb nu een download_id aangemaakt in database. Deze wordt als er een bestand wordt geupload toegevoegd met een function:

Bedankt! :thumbup:

Hallo Ismail,

Ik heb zeg maar in me database het volgende:
    ID | Naam | Path

Dan wordt het zo doorgestuurd naar download.php:

PHP
    <?php if($user_info['pack_id'] > 3) {
    $download_id = md5($file['id']);
    echo "<a href='../../download.php?id=".$download_id."'><div class='icon icon-add' target='_blank'></div>Download link</a>";
    }
    ?>

Vervolgens in download_picture.php wordt dat weer opgehaald.
    Dat gebeurd zo:

PHP
    <?php
    $query = mysql_query("SELECT * FROM files WHERE id = '".md5($_GET['id'])."'");
    $list = mysql_fetch_array($query);
    ?>

Maar het probleem is nu.
    ID 6 = test.png
    Dus op de link van test.png klik ik. Maar dan komt er in download.php Testing te staan (ID 7).

De rest van de scripts is niet belangrijk bij dit probleem. Omdat er niet veel in staat.

Hallo,

Ik heb in een tabel een ID staan.
    Deze moet worden omgezet in een unieke waarde. Dit doe ik nu gewoon met md5. Het liefst een kortere manier. Zoals bij youtube oid.

Maar als ik dan dat Id weer opvraag op de pagina waar die heen wordt gestuurd kom ik uit op een heel ander ID dan die bij de vorige pagina. Hoe kan dit?

Eerste pagina:

PHP
    $download_id = md5($file['id']);

Zo vraag ik hem op:

PHP
    $query = mysql_query("SELECT * FROM files WHERE id = '".md5($_GET['id'])."'");

Hoe kan dit ?..
    En is er een betere manier voor? Zoja welke?

Hallo,

Ik heb een dialog met een form. Als ik daar op 'Create Contact' druk gebeurd er niks.
    Wat is er fout?

Script:

PHP
    <script>	$$.ready(function() {		$( "#dialog_add_contact" ).dialog({			autoOpen: false,			modal: true,			width: 400,			open: function(){ $(this).parent().css('overflow', 'visible'); $$.utils.forms.resize() }		}).find('button.submit').click(function(){			var $el = $(this).parents('.ui-dialog-content');			if ($el.validate().form()) {				$el.find('form')[0].reset();				$el.dialog('close');			}		}).end().find('button.cancel').click(function(){			var $el = $(this).parents('.ui-dialog-content');			$el.find('form')[0].reset();			$el.dialog('close');;		});				$( ".open-add-contact-dialog" ).click(function() {			$( "#dialog_add_contact" ).dialog( "open" );			return false;		});	});	</script>

Dialog:

PHP
    <div style="display: none;" id="dialog_add_contact" title="Add Contact">		<form method="post" action="?p=add_contact" class="full validate">			<div class="row">				<label for="first_name">					<strong>First name</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=first_name id=first_name />				</div>			</div>			<div class="row">				<label for="last_name">					<strong>Last name</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=last_name id=last_name />				</div>			</div>			<div class="row">				<label for="email">					<strong>Email address</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=email id=email />				</div>			</div>			<div class="row">				<label for="phone">					<strong>Phone number</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=phone id=phone />				</div>			</div>	</form>		<div class="actions">			<div class="left">				<button class="grey cancel">Cancel</button>			</div>			<div class="right">				<button class="submit">Create Contact</button>			</div>		</div>	</div>