Oke zal het dadelijk even proberen.
Posts by J.Rijdes
-
-
Hallo,
Ik moet voor VMWare in mijn BIOS Intel Hardware Virtualization op disabled zetten.
Alleen hoe kom ik in de BIOS?Ik heb het volgende geprobeerd via cmd.exe:
Dan kom ik in een bootmenu, maar kan nergens BIOS vinden. Of waar ik Intel Hardware Virtualization kan disablen.
Kan iemand me helpen?
Groeten,
Jeffrey -
Kijk dat het Ajax is snap ik ook nog wel, anders zet ik het niet in dit forum categorie.
Alleen aan dat antwoord van jou heb ik nog steeds niks dusja. -
Hey,
Ik wil als er op een bericht wordt geklikt (berichtensysteem) dat die automatisch op gelezen wordt gezet in het database, zonder dat de gebruiker er iets van merkt (refresh.)
Hoe doe ik dit?
Groeten,
Jeffrey Rijdes -
Zelf gebruik ik Notepad ++ maar heb ook een tijd Dreamweaver gebruikt. Nadeel hiervan is dat het een zwaarder programma is waardoor het opstarten veel langer duurt dan Notepad ++
-
-
Je kan kijken hoe het uitpakt, als je het aan 1 kant mooier vind moet je dat houden.
-
Zoals ik eerder zei:
Maak iets van vakken, links of rechts waar de top apps in komen. -
Wat bedoel je met content slider?
Heb je hier een voorbeeldje van? -
Wauw!
Ziet er goed uit. Ik zal voor de content gewoon 1 menu en een content vak maken. En dan eventueel nog ergens best verkochte apps enzovoort neer zetten. -
Wil je het met database eraan gekoppeld? Of gewoon in HTML aanpassen?
En dit kan ik ook wel voor u maken.
-
Even voor de duidelijkheid. Ik ken Social MQ niet. Maar de pagina wel, ik zie hem de laatste tijd voor door mijn timeline gaan.
Toen zag ik ook SocialMQ zijn email staan.Ik denk niet dat ze gekocht zijn aangezien er vele vrienden van mij de video's liken. En het erg leuke en populaire video's zijn.
Als het mag van de TS wil ik wel een linkje sturen van de pagina. -
-
Iets als een blog is inderdaad het beste, zoiets als http://www.iphoneclub.nl/ .
-
Geliked onder de naam Jeffrey Rijdes
-
http://www.w3schools.com is wel in het engels.
-
Windows 8 zeker weten.
Ik gebruik het momenteel een paar weekjes. En zie ik er alleen maar voordelen ten opzichte van W7. Niks is slechter, of minder goed. Het desktop is gewoon het zelfde, alleen de menu start was/is weg. Maar hiervoor kan je gewoon iets downloaden zodat je hem weer terug hebt.
En je hebt nu natuurlijk de metro style wat een plus punt is.Windows 8 heeft alleen de verbeterde punten van Windows 7 en geen slechtere dingen. Vind ik.
Natuurlijk is het wel een beetje wennen
-
Reza, ik zie wel meerdere merken
AKG, Alecto, Golla, Hama, Lenco, Philips, Sennheiser, Sony, VivancoIk inderdaad de layout is een beetje te simpel.
Verder vind ik het er prima uit zien! -
Leuk tooltje, bedankt!
-
Welk thema moet het hebben?
Een crime logo of die van Laboratory?