Posts by J.Rijdes

Hallo,

Ik ben een spam filter o.i.d. aan het maken. Hier stuit ik op een probleem. Wat ik nu heb ik dat die alles laat zien wat er in de Chat is gezegd. Alleen ik wil dat er alleen laten zien wordt wat die bepaalde woorden bevatten die in de array staan ($filter).

Wat ik nu heb:

PHP
    $filter = array("www", "http", "mijnmaffia", "meld", "register", "join", "ban", "scheld", "schelden");
    $vervanging = array("<font color=\"red\"><b>www</b></font>", "<font color=\"red\"><b>http</b></font>", "<font color=\"red\"><b>mijnmaffia</b></font>", "<font color=\"red\"><b>meld</b></font>", "<font color=\"red\"><b>register</b></font>", "<font color=\"red\"><b>join</b></font>", "<font color=\"red\"><b>ban</b></font>", "<font color=\"red\"><b>scheld</b></font>", "<font color=\"red\"><b>schelden</b></font>");
    $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `shoutbox` WHERE `berichten` LIKE '%ban%' ORDER BY `id` DESC");
    while($reclame = mysql_fetch_object($dbres)){
    $bericht = str_ireplace($filter, $vervanging, $reclame->bericht);

Nu weet ik wel hoe het met 1 ding moet, maar hij doe ik het met de array ($filter) ?
    En is het ook mogelijk dat ik in de zelfde query dus lijst de items van forum, berichten zie?

Wellicht is er een beter manier.

Code
    $(function() {
        $("#dropdown").change(function() {
            var val = $(this).val();
            if(val == '1') {
    	    $('#vertrek').hide();
                $('#bestemming').show();
            } else {
                $('#vertrek').show();
    	    $('#bestemming').hide();
            }

Dan vervolgens:

PHP
    <div id="vertrek">Vertrekplaats</div>
    <div id="bestemming">Bestemming</div>

Hallo mede scripters,

Ik zit met een (groot) probleem.. In een source zat nog iFrame, dat heb ik eruit gehaald en ben nu bezig met op elke pagina het rechter en linker menu te includen. Alleen stuit ik op een probleem daarmee. Bijvoorbeeld bij de pagina Statistieken.

In bijlage 1 zie je zoals die hoort, maar als ik dan in het selectievakje naar bijvoorbeeld Beste spelers ga (type 2) dan krijg ik het gene in bijlage 2. Oftewel content en rechtermenu verdwijnt.

Helaas is dit het geval bij meerdere pagina's, en zou ik graag een oplossing voor willen.

Een deel van de pagina:

Koen,
    Hoe kan ik de access logs zien van mijn website?

EDIT heb het gevonden.

Is dit dan een voorbeeld dat er bot wordt gebruikt?

PHP
    *** - - [03/Apr/2013:13:49:53 +0200] "GET /attack/wild/wild-finish.php?aanval_log_id=240184&sid=0.5755216080183514 HTTP/1.1" 200 394 "http://www.pokegen.nl/index.php?page=attack/wild/wild-attack" "Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)"
    *** - - [03/Apr/2013:13:49:53 +0200] "GET /sleep.php?sleep=0.1&sid=0.9948120682192554 HTTP/1.1" 200 256 "http://www.pokegen.nl/index.php?page=attack/wild/wild-attack" "Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)"
    *** - - [03/Apr/2013:13:49:53 +0200] "GET /index.php?page=attack/attack_map HTTP/1.1" 200 5224 "http://www.pokegen.nl/index.php?page=attack/wild/wild-attack" "Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)"

Hoi leden,

Laatste tijd heb ik veel last op me site dat mensen beweren dat andere spelers bots gebruiken. Helaas kan ik dit niet controleren.
    Is er hier een manier voor?

Groeten,
    Jeffrey

Hallo,

Ik heb een klein probleempje. Ik wil een statistiek aanmaken en daarbij moet hij verschillende pokemon's sorteren op verschillende rijnamen.
    Deze zijn:
    attack
    defence
    speed
    spc.attack
    spc.defence

Enkel als ik in de query de laatste 2 rijnamen toevoeg krijg ik een error.
    De query:

PHP
    $pokemon_profiel_sql = mysql_query("SELECT pokemon_speler.*, pokemon_wild.naam, pokemon_wild.type1, pokemon_wild.type2
    			FROM pokemon_speler
    			INNER JOIN pokemon_wild
    			ON pokemon_speler.wild_id = pokemon_wild.wild_id ORDER BY attack+defence+speed+spc.attack+spc.defence DESC LIMIT 6");

De error:

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/ferhakd77/domains/pokegen.nl/public_html/newll/statistieken.php on line 28

Zou top zijn als jullie me kunnen helpen ! :thumbup:

Lijkt me erg leuk om te hebben. Alleen onder de 1500 zal alsnog een stevige prijs zijn. Ik denk niet dat ze onder de prijs van de goede smartphones van nu zullen vallen (600 euro).

Google glass werkt overigens via bluetooth met je iPhone of Android toestel :)

Inderdaad zoals de rest zegt geen 50 euro waard.

Maar dit is ook een je eigen schuld? Je had ook eerst kunnen vragen en kijken of het het waard is.
    En nu ben je alleen maar iemand zwart aan het maken, terwijl het je eigen fout is.

Natuurlijk triest dat iemand dit voor 50 euro verkoopt, maar dat soort mensen heb je nou eenmaal.
    En de crew doet hier niets aan denk ik omdat hun verder niets hebben te maken met wat er buiten ICTs gebeurd (verkoop etc.)