Posts by J.Rijdes
-
-
-
Correctie.
CitaatA device that can charge a cell phone between 20 and 30 seconds.
Ik had ook niet verwacht dat dit om een vrouw zal gaan.
-
I love the technologie!
Wordt is tijd dat me iPhone een iets betere batterij krijgt.
-
Zoals Stefan zegt, dan kan je het beste bellen naar hun zodat je weet waar het fout is gegaan.
-
Misschien is het dan handig wat voor programmeurs je nodig hebt, welke talen ze moeten beheersen etc.
-
Waarom zou je hier programmeurs gaan zoeken, als je gaat 'samenwerken' met het grootste ICT bedrijf?
-
Nja, ik snap het wel hoor. Ik doe weer net iets te laag niveau, maar sommige dingen heb ik bijvoorbeeld niet gehad.
Dit was het wiskunde examen van 2012 op mijn niveau..
http://static.examenblad.nl/93…2012/kb-0153-a-12-1-o.pdf----
Op 3FM staan voor alle niveaus en vakken de antwoorden / opgaven erop van examens die al voorbij zijn. Kan je een beetje kijken hoe je het hebt gedaan.
http://go.3fm.nl/eindexamen -
Heb vandaag ook wiskunde gedaan, was ook heel makkelijk. Maar ligt er natuurlijk aan of je het kan of niet. Maar sommige vragen denk je echt van, dit is toch niet moeilijk?..
Bijvoorbeeld de vraag:
Wat is de inhoud van de mal?
Daarboven staat de volgende formule: 0,26 x diameter² x 20 = inhoud. En de diameter is 15 cm.
En daar krijg je dan 2 van de 69 punten voor..
-
Inderdaad praktijkonderwijs, niet dat ICT daar zoveel voorstelt maar als nog
-
Ik weet dat als ik ICT onvoeldoende haal sowieso gezakt bent, dit komt door dat dit me richting is. Zelfde geldt voor verzorging, sport, etc.
-
Bekijk wel even de voorwaarden van de kortingscode.
Citaat
# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL, .BE of .EU domeinnaam.
# De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
# De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
# De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
# Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
# De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties. -
Bij deze:
Uw UNIEKE kortingscode is: 40DUIZEND-BEDANKT-JEFFREY-YLTQE-OSQRY
-
Ik heb mijn stages ook gewoon bij Werkervaring staan, aangezien je hier veel leert etc. geen idee of het officieel er wel bij hoort.
-
Bedankt, nieuwe regeling maakt het weer net iets lastiger ja.. Dat je voor alle examens 5,5 gemiddeld moet halen.
-
Hoi,
Ik weet niet hoeveel mensen dit jaar eindexamen doen. Maar bij deze succes allemaal!
Vandaag heb ikzelf Nederlands. Heb de praktijk examens ICT al gehad, die erg makkelijk waren.
Groet,
Jeffrey Rijdes
-
Zojuist succesvol een bestelling geplaatst. Iets ging niet helemaal goed met Mollie, maar dit is goed en snel opgelost door de support van WMDiensten.
-
Mooi dat er goede beschrijvingen bij moeten staan. Kreeg nu het idee dat bepaalde leden overdreven veel nutteloze dingen gingen toevoegen voor beloningen..
-
Victor, dit is niet om iets te omzeilen of woorden te vervangen.
Dit is om woorden te herkennen.
@Malik, ik snap niet wat ik daarmee moet. Hoe moet ik dit laten controleren via het database?
-
Luc bedankt,
Moet er niet ergens iets gecontroleerd worden uit het database dan? Of moet dat op de plek van meld komen?