Op mijn Mac gebruikt ik Evernote. Deze is ook voor iOS.
Met deze app kan je notities maken en organiseren in notitieboeken (mappen). Zoiets zoek je?
Posts by J.Rijdes
-
-
Uiteraard! Stond verbaasd dat het gratis was van Apple.
-
Bedankt allemaal, ik weet genoeg.
-
Hallo,
Ik zat wat filmpjes te kijken op youtube. En kwam iets leuks tegen, alleen wil ik weten wat het is.
http://youtu.be/SUMLKFMGWI4?t=1m21s
Weet iemand wat voor dingetje dit is?
Alvast bedankt!
-
-
Prins Friso is maandag overleden. Dat heeft de RVD bekendgemaakt. Hij is 44 jaar oud geworden. Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.
Bron: AD.nlWat vinden jullie er nou van?
Zelf vind ik het absurd dat die zolang in coma is gehouden. 551 dagen, bij normale mensen, normale families, worden ook niet zo lang in coma gehouden.
Ik wens wel sterkte voor de familie. -
Op de plattegrond pagina heb ik verschillende spots. Als je op een lege spot klikt krijg je een jQuery dialog met het kopen. Hierin wordt $_GET['id'] opgehaald. Die wil ik vervolgens naar de volgende jQuery actie doorvoeren.
Dus zeg maar: Plattegrond (stuurt Spot ID) (werkt) --> Koop Dialog (voert id door) (werkt niet) --> jQuery Actie (voert uit dmv Spot ID) (werkt)
Dus bij het doorvoeren van het ID gaat het mis. Die doorvoer is het stukje code in de beginpost.
Hidden input gaat niet werken aangezien de Dialog wordt geopend door een link, en niet een formulier.
-
Hallo allemaal,
Ik ben op een stukje waar ik niet echt uitkom.. Wat waarschijnlijk super simpel is. Ben al op Google wezen zoeken, alleen mijn termen waren niet helemaal goed denk ik, waardoor ik er niet uitkwam.
Ik heb het volgende stukje code:
PHPvar id = $(this).attr("alt"); var spot = 34; $.ajax({ type: "POST", url: "submit/add_gebouw1.php", data: "id="+id+ "&spot="+spot, success: function(msg){
Dit werkt, enkel wil ik bij var spot = 34; het volgende: var spot = $_GET['id'];
Dit werkte niet. Hoe moet ik dit oplossen?Bedankt !
-
Al een maandje niet meer hoor. Afscheid R-Mulder
-
Ik vind het absurd dat ze tonnen verdienen aan een goed doel. Je wilt iets doen voor de wereld, maar maakt van dat geld zo'n misbruik.
Hier een lijstje gevonden van de Quote 500. http://herstelderepubliek.word…doelen-moreel-failliet-3/Natuurlijk hebben ze een voltijd baan, natuurlijk moeten ze dan wat verdienen om van te leven. Maar om nou met 15.000 ,- bruto naar huis te gaan. Dat geld kan / moet veel beter besteed worden.
Wij verdienen toch ook geen 15.000 per maand? Maar doneren alsnog. Als die directeuren nou met een rendabel bedrag naar huis gaan aan het eind van de maand (4.000 bruto).
Dan kan je bij unicef (volgens hun site) heeel veel kinderen helpen. Per 10 euro kunnen ze 22 kinderen vaccineren. Dus reken maar uit.. -
Ben het inderdaad eens met Tim, doneer wel aan Nederlandse Brandwonden Stichting aangezien me vader bij en Brandweer zit, en ik ook over een jaartje.
Verder vind ik het allemaal onzin en oplichterij. Je weet niet wat er met het geld gebeurd.. Maar waarschijnlijk meeste zoals Tim zegt, naar de directeuren.
-
Lars en Willem, beide gefeliciteerd met de promotie. Jullie verdienen het.
Misschien is het handig dat de Adviserende Staff ook een kleurtje krijgt? Zodat deze wel opvallen, wat nu niet het geval is.
-
Sorry dat ik daarin niet helemaal duidelijk was
Zie inderdaad wel wat interessante tuts bij staan. En bedankt, gaat wel lukken denk ik
-
Waarom ik al alvast wil beginnen met het bouwen van apps is omdat ik dit in me opleiding in September ga doen / leren. En ik wil er alvast wat van gaan leren zodat ik niet helemaal weg wijs ben.
Ik heb inderdaad niet helemaal goed gekeken. Wordt inderdaad goed en uitgebreid uitgelegd.
-
Tregdy,
Bedankt enkel vind ik het jammer dat hier niet echt een lessen serie is. Ik ben totaal nieuw met xCode en Java. Dus zal niet weten waar ik moet beginnen met het maken van Apps. -
Hey scripters,
Na veel werken heb ik dan eindelijk me MacBook! *vreugdedansje*
Ik ben al eerder op zoek geweest naar goede tutorials voor XCode, alleen die waren lastig te vinden.
Op Youtube waren er natuurlijk een heel aantal. Maar ik kon niet echt een 'lessenserie' vinden, wat je bij Android wel veel hebt op youtube.Nu is mijn vraag of jullie een site, of youtube kanaal weten, waar je van begin af aan kan leren. En dan in elke video of les een stap verder in het programma / programmeertaal duikt.
Groet,
Jeffrey -
j.rijdes , in mijn mening is er geen enkele site die niet gehackt kan worden. je moet gewoon weten hoe ... , maar ik vindt ohv niet eens 'slecht'omdat het gehackt is ...
Dit hoor je me ook zeker niet zeggen, er wordt gevraagd of mensen van OVH gehoord hebben. Dus ik geef een link aangezien ik dat gehoord / gelezen heb. -
Kwamen van de week nog in het nieuws. Met niet zo positief nieuws..
-
Ik ben geinterreseerd. Graag ontvang ik een PB met je contactgegevens.
-
Frenzo, ik ontvang graag contactgegevens van je via een Privebericht.