Posts by J.Rijdes
-
-
Geen ervaring mee. Maar ik denk dat jou antwoord hier wel tussen te vinden is:
https://www.facebook.com/help/494368557244384/ -
- Topic opgeschoond, vanaf nu weer over de verkoop van het product hebben. -
-
Ooit heb ik ergens gelezen dat Twitter ook advertenties gaat plaatsen aan de hand van je tweet gedrag. Vind het alleen onzin dat Facebook dit met privé en beschermde content gaat doen.
-
Hoi iedereen,
Van de week op school moest ik een opdracht met fotografie doen. Aangezien ik dit wel leuk om te doen vond heb ik besloten zelf ook een spiegelreflexcamera te gaan kopen. Op school gebruikte ik een Nikon D5100.
Deze vind ik iets te duur dus ik kwam uit op de Nikon D3200, heeft iemand hier ervaring mee?
Of raden jullie mij een andere aan, mijn budget is max 400 euro.Alvast bedankt.
-
Indien u geen reactie meer hoort van Reza mag u mij een PB sturen.
-
Misschien handig als je de code van news.php even hier post.
-
Ziet er al beter uit dan net. Maar nog steeds heb ik een beetje dat ik niet weet waar ik moet kijken, snap de website niet zo goed. Nu na een paar keer gaat het wel.
Het is een beetje onduidelijk wat nou precies je items zijn en wat je ons wilt laten zien met je website. Ik zou als ik jou was wat meer tekst erop zetten met welke functies en talen je hebt toegepast.
-
Afspraken even maken via een privé bericht.
- Code is inmiddels verkocht, dus een slotje op dit topic. -
-
Is het ook mogelijk om T2K.be los te kopen? Inclusief scripts etc.
-
Jammer Ferhat.. Veel succes verder! Zal als ik kan,aanwezig zijn op de meeting
Ook ga ik me volledig inzetten voor ICTs de komende maand. Andere proef moderatoren, veel succes!
-
Zoals ik in mijn vorige reactie ook al kort zei:
Zorg ervoor dat het quote stukje de zelfde stijl (borders etc.) heeft als het gene van de foto. Maak de foto het zelfde formaat (hoogte) als het quote stukje en ik zal zelf ook de naam van diegene die de quote schrijft in het tekstvak zelf zetten, bijvoorbeeld onderaan in een lichtere font color dan de rest van de quote.
Zo zal ik dit doen.
-
Zeker een mooie layout, maar kijk is naar alle uitlijning en paddings die je gebruikt. Bijvoorbeeld bij "THE MOST AWSOME CMS THEME EVER!", zal ik een beetje padding toevoegen aan de zijkanten.
Ook bij de ervaringen van klanten zal ik een beetje meer ruimte tussen de foto en de tekst doen. Vind dat gedeelte niet echt mooi vergeleken met de rest van de website.Maar is zeker een mooi design!
-
Zoals Tieske zegt zal ik even wachten met reactie geven. Door de storing bij ABN Amro vandaag konden er ook geen transacties gedaan worden. Geen idee wanneer deze storing verholpen is.
Maar om het zekere van het onzekere te nemen, even wachten tot het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat.
-
Zelf denk ik wel dat dit in de toekomst gaat gebeuren, dat post bezorgen op deze manier. Maar of dit met de huidige drones gaat lukken denk ik niet.
-
@Jordi:
Waar je je wedstrijden kan plannen, dat is dus een agenda..
Misschien moet je iets duidelijker zijn wat je bedoeld. Je hebt het nu over clans en wedstrijden. Maar niemand snapt hier iets van denk ik, wat voor wedstrijden? Wat voor clans etc.?@TS:
Misschien is het leuk om een soort van Instagram feed te maken? Waarbij je je account ID kan ingeven en dan vervolgens net als bij twitter, Facebook etc., de foto's weergeeft in een lijst. Of dat je een single post ziet. Met like erbij enzo.
Momenteel is Instagram heel erg populair onder de jongeren, en is natuurlijk leuk voor in een blog dat je je foto kan linken hieraan.
-
Kijken hier eens rond: http://www.kvk.nl/ondernemen/b…tarten-met-een-webwinkel/
-
Creaque
Creative en Unique
-
Hallo,
Dit is mogelijk door het volgende te doen:
Ga naar je historie > Rechtermuisknop op het gesprek > Wis Conversatie.
Dan krijg je de volgende melding:
Alle berichten in deze conversatie worden verwijderd en de conversatie wordt verwijderd uit de zijbalk en uw historie.
Vervolgens klik je op 'Ja'.
Als het goed is, is je chat geschiedenis nu verwijderd van die Skype gebruiker.
-
Namens mij succes aan alle kandidaten, mogen we er weer goede moderatoren bij krijgen.