Posts by ProjectB

Inforstra

Bedankt haha, maar kan je ook even het formulier invullen, dus even zeggen wat beter kan etc.

brentvdh

Ik denk dat je weinig unieks kan doen met maffia layouts tegenwoordig, het zit hem volgens mij meer in het unieke spel/scripting dan een unieke layout? In ieder geval de layout is ook nog niet af dus het kan nog alle kanten op. Toch bedankt voor je tips!

De artiestnaam en titel van de track kan je ook zonder software veranderen hoor? Tenminste, op Vista wel, weet niet hoe het op de andere versie's zit.

Beste CP'ers,

Na een tijdje te zijn gestopt met designen, probeer ik het nu weer een beetje op te pakken en ben ik onlangs begonnen met een nieuwe layout. Graag wil ik van jullie weten wat jullie van deze layout vinden en wat ik er aan kan verbeteren.

Hierbij moeten jullie wel het volgende in jullie achterhoofd houden:

- de layout is nog NIET compleet;
    - ik moet nog wat aandacht besteden aan wat kleine details, zoals menu's overal even groot etc.

Graag wil ik van jullie het volgende weten:

Citaat

Negatieve punten:
    Positieve punten:
    Wat kan ik verbeteren:
    Voorlopige conclusie:

Hier de layout: http://i43.tinypic.com/b53d6o.jpg

Iedereen bedankt voor de waardevolle reactie's hier kom ik zeker al een heel eind mee!

R-Mijnten

Dit is inderdaad ook vaak mijn werkwijze geweest, maar als het echt om de wat grotere aanpassingen ging, gaf ik het al snel op. Ik heb begrepen dat de praktijk toch de beste manier is, dus ik zal er eens over nadenken. Verder heel erg bedankt voor je aanbod, ik denk niet dat ik me meer hulp kan wensen. Zou je me je dan even je e-mail kunnen PM'en? Nogmaals bedankt!

Dein

Bedankt voor je reactie, ik zal er eens een kijkje naar gaan nemen!

@Brokentrack

Zie reactie Dein, toch bedankt ;)

Beste CP'ers,

Ik heb even een vraagje voor de scripters onder ons. Ik zit al een tijdje met de vraag hoe ik precies moet beginnen met PHP & MySQL. Ik wil dan ook graag weten hoe de ervaren scripters onder ons zijn begonnen.

Hebben jullie bijvoorbeeld van verschillende website's een aantal tutorials meegepikt, of hebben jullie hier boeken voor gekocht (zo ja, welke). En hoe zijn jullie vervolgens te werk gegaan met de verzamelde informatie.

Ik weet zelf ook wel dat dit niet op zijn dooie gemak binnen een maandje gaat, maar ik ben bereid er de nodige tijd voor op te offeren. Graag ontvang ik serieuze reactie's van de ervaren scripters op CriminalsPoint en niet reactie's zoals 'volgens mij dit..' of 'google..' etc etc.

Alvast bedankt!

Groetjes

Er gebeurt helemaal niks, als ik het bestand zeg maar op itunes houd staat er wel + Copy naast m'n muisje, maar als ik los laat gebeurt er niks.

Ik heb een vraagje. Ik heb een aantal films van mijn dvd's naar m'n pc geript en ik wil deze films graag op mijn iPad 1 zetten. Ik heb echt uren gezocht op Google, maar het wil maar niet lukken. Ik kan wel muziek, maar geen films in mijn itunes bibliotheek zetten om vervolgens te synchroniseren. Alle oplossingen die ik heb gevonden die zogenaamd "zonder" itunes kunnen werken niet. Kan iemand mij helpen?

Veiling: Nee
    Opbieden met: nvt
    Buy-now: € 15,-
    Veiling eindigt: nvt

Domein is geregistreerd bij: Versio
    Hosting is inbegrepen? Nee
    Hosting loopt bij: nvt
    Hosting loopt tot en met: nvt

Reden van de verkoop:

Ik had ooit grote plannen met dit domeinnaam, wegens tijd te kort heb ik niks op kunnen zetten.

Indien geregistreerd bij Versio is gratis push mogelijk.

Nillas

Consumenten, gewoon personen die willen weten wat ze kunnen verwachten van een bepaalde website. Reviews van Textbased RPG's zoals maffia games is natuurlijk ook een mogelijke optie.

Luc

Een doelgroep aanwijzen is niet echt mogelijk aangezien we van plan zijn reviews te gaan maken van verschillende soorten website's die ook verschillende doelgroepen met zich meebrengen.

Ik ben sinds kort bezig met 'n site die zich bezig houdt met het reviewen van andere website's. De website is bijna af en ik wil binnenkort samen met een paar anderen ook de eerste reviews gaan schrijven, maar ik loop een beetje vast. Ik wil graag dat de reviews volgens een vast patroon worden beschreven, dus dat van alle website's dezelfde punten worden besproken. In totaal wil ik per review 4/5 punten gaan bespreken, met soms een uitzondering. De punten waar ik aan zit te denken:

- Layout;
    - Sfeer;
    - Taalgebruik (bijvoorbeeld in artikelen);
    - Gebruiksvriendelijkheid.

Graag zou ik willen weten of jullie nog andere punten weten of betere suggestie's hebben. Deze hoor ik dan graag van jullie! :D

Excuses, dit ben ik helemaal vergeten te melden.

PSP-NGP zal gewoon een simpele community worden, met leuke nieuwtjes en allerlei dingen omtrend de onlangs aangekondigde PSP Next Gen Portable. een gezellig forum waar bezoekers met elkaar kunnen discussiëren mag natuurlijk niet ontbreken.

Als je nog informatie zoekt kan je hier altijd naar vragen!