Er zijn ook scripts te vinden die automatisch een invite sturen als je je email adres verstuurd. Misschien hebben ze het zo gedaan?
Posts by ProjectB
-
-
Ik vind persoonlijk dat Microsoft te vaak te ver is gegaan. Hebben ze net ongeveer 1 miljard boete kregen, maar nee hoor; ze trekken zich er niks van aan!
-
Dat zou best wel kunnen voor de no-lifers en de leden die al sinds het begin van Lockerz meedoen.
-
Weet iemand waar die pokemon source/clone te vinden is?
-
Je hebt gewoon oneindig invites volgens mij hoor, enkel heb je er 20 nodig voor Z-Lister.
-
Ik zou een andere nemen, want daar hebben we OSVendetta al voor;)
-
Ik zoek nog een layout voor een Mafia game gebaseerd op de jaren '50 dus echt volgens de Mafia traditie. Aangezien jij ze nu gratis aanbied, komt dit goed uit;)
-
Wat is de pokemon source eigenlijk?
-
Maar ik heb me opgegeven voor de appreciation ding, dus zometeen heb ik 100 PTZ voor niks verspild:P Maargoed, het is dus 00:00 en 01:00 nederlandse tijd, hopelijk ben ik op tijdXD
-
Nu doe je +6 uurtjes, terwijl je in je vorige post zei -6 uurtjes:O
-
Kan iemand dit bevestigen? Ik krijg namelijk altijd verschillende antwoorden:S
-
Kan iemand (voor de zekerheid) bevestigen dat 6.00 PM-7.00 PM; 16.00 uur en 17.00 uur nederlandse tijd is?
-
Eindelijk eens iemand met een beetje respect voor het geloof, en die dingen echt opzoekt voordat hij verkeerde feiten naar voren brengt.
-
Ik vind dat dit hele topic gesloten mag worden. Zo'n topic hoort ten eerste niet op zo'n community (zelfs niet in het offtopic gedeelte), en er komen toch alleen ruzie's en racistische opmerkingen (ja die heb je in dit topic van sommige). Ook snap ik totaal niet wat nou precies het doel van dit topic is. Mag dit topic dus dicht?
-
Stuur mij even een PM van waar het over gaat, de vergoedingen, wat er moet worden gedaan etc.;)
-
Inderdaad:S
-
-
Je mocht niet meer zulke topics openen.
-
Zij vinden het toch ook niet storend als jij een petje op hebt? Wat is jouw f*cking probleem dan?!
-
Even serieus mensen, waarom doen de meesten van jullie zo moeilijk om een hoofddoek! En je kan een petje toch niet vergelijken met zoiets, dat slaat toch nergens op!!!