Dit is idd een 1 april grap; http://www.nu.nl/internet/2217…net-pakt-met-1-april.html
Posts by ProjectB
-
-
Dat zou fijn zijn!:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.06.10 21:43:51:
Ik ga weer verder met dit project, dus graag suggesties:D -
Kent iemand er nog meer?
-
Ik wil weten wat de bugs zijn, niet alleen waar. Ik weet dat ik gewaarschuwd ben, maar ik vind het gewoon een leuke source om aan te werken.
-
Kijk, hier kan ik wat mee. Bedankt, ze zijn toegevoegd aan het lijstje:)!
-
Kan je misschien iets specifieker zijn? En ik wil toch wel CS nemen, omdat ik er veel aan ga ombouwen en ik zelf het een toch wel mooie source vind. Zitten inderdaad veel bugs in, maar dat komt wel goed.
Op CrimeSource worden alle v1.3 vragen/topics per direct gesloten en verwijderd;)
Maargoed jongens; back ontopic!
-
Weet iemand misschien de bekende bugs uit de CrimeSource v1.3? Ik ben namelijk bezig met een nieuwe versie, maar het zou wel handig zijn als ik een aantal van de bugs van tevoren weet. Dat bespaart me veel tijd met het bugs fixen.
Huidige:
* Creditshop krijg je minder dan waar je voor betaald
* Bij sommige misdaden ontvang je geen geld
* SQL injecties -
-
Ik heb CS v1.3 maar weer eens gedownload, om de bugs te gaan fixen en wat nieuwe dingen in te bouwen etc., maar als ik wil inloggen kom ik terecht op een xtreemhost error. Website: http://www.barafranca.info
gegevens.php is uiteraard goed ingevuld, en ik heb ook een account kunnen aanmaken. Ik weet niet wat het probleem is, aangezien ik met dezelfde download eerder nooit problemen heb gehad.
-
Volgens mij was Stan's reactie sarcastisch bedoelt, want deze layout is niet eens zo overdreven mooi, gewoon standaard?
-
-
Dit kan ik geen banner noemen, sorry.
-
@lars
Ik weet wel welke je bedoelt, maar ik ben er zelf ook de naam van vergeten XD Ik had je hier nog een tijdje geleden over gepm'ed met de naam erin, dus misschien staat het nog in je inbox? Ik heb in de tussentijd teveel gepm'ed dus kan het niet meer terugvinden.
BTW ik leeste overal op internet dat alleen de layout illegaal is, dus als je die zou vervangen was er niks aan de hand als het goed is.
-
-
-
-
Dat lijkt me logisch, maar ik heb het probleem al verholpen. Ik heb de error reporting uit de config.php weggehaald en zoals je ziet staan er nu geen errors. Misschien niet de slimste oplossing, maar hij werkt!:)
EDIT: Nu dan het laatste probleem; als je naar registreren gaat zie je de captcha niet. Hoe is dit op te lossen?
-
Bedankt, nu werkt de source wel ongeveer, maar zoals je ziet in de link in mijn startpost zit hij vol met errors. Is er nog iets anders dat ik moet doen?
-
Welke map/bestanden moet ik precies chmodden en naar welke rechten?
-
ik heb vendetta correct geupload, de config.php aangepast en de database geupload, maar zoals je kan zien op http://www.barafranca.info/test werkt hij niet? Je ziet helemaal niks, niet eens een favicon terwijl ik alles toch wel goed heb gedaan:O Weet iemand misschien wat het probleem is, want ik heb het script nog niet eens aangeraakt, behalve de config.php
De host is trouwens (tijdelijk) xtreemhost, weet niet of het probleem daaraan ligt, want andere sources werkte allemaal perfect.