Ik luister TMF:P
Posts by ProjectB
-
-
wtf boeit mij dat nou, het gaat mij om de muziek, clips kijk ik zoiezo nooit:S
-
Sjaak is geen neger;) En niet alleen Sjaak was er hoor, ook genoeg andere:O
-
Hahahaha er was maar heel ff hardcore ik vind het ook klote muziek hoor:P Daarna kwamen DJ Hardwell, Chuckie Sjaak enzo
-
Slam FM was gruwelijker:P
-
Slam FM Amsterdam!!!
-
Wat raar, jullie krijgen het verkeerde filmpje. Jullie krijgen het filmpje 'Slam FM A'Dam 2', maar het liedje dat ik zoek staat op 'Slam FM A'Dam' dus zonder die 2. Ik zal even kijken of ik hem ergens anders kan uploaden.
EDIT: Hier het goeie filmpje:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.10 15:23:37:
Iemand please?:'( -
Je hebt het verkeerde filmpje; je had waarschijnlijk 'Slam FM A'Dam!!!! 2', maar je moet dat filmpje ernaast hebben die gewoon 'Slam FM A'Dam!!!!' heet
-
Ik was vandaag met koninginnedag in Amsterdam bij Slam FM. Hier was DJ Hardwell te horen, en hij had echt een heel vet nummer op. Het was wel een beetje geremixt, maar ik had het origineel een keertje eerder gehoord. Nou heb ik het opgenomen en rondgevraagd, maar blijkbaar weet niemand welk nummer dit is. Dit komt vooral ook door de slechte kwaliteit, dus zo'n liedjesherkenner voor iphone zal denk ik ook niet werken.
In ieder geval misschien weet iemand op dit forum welk nummer dit is;
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Alvast bedankt:
-
Nu is het zeker; jij bent wel degelijk startmijncrime
-
Teveel bestanden en programma's zei ik net, en ik heb ook veel belangrijke drivers geïnstalleerd. Als je geen oplossing weet moet je ook niet reageren, ik heb al gemeld dat ik niet opnieuw wil installeren dus kom dan ook niet met die oplossing.
-
Heb veel belangrijke programma's, bestanden etc. 4 accounts dus dat wordt nogal veel.
-
Ik heb een groot probleem met mijn PC.
Mijn PC werkte een paar dagen geleden nog perfect, maar doet het steeds slechter. Zo werkt er elke dag 1 programma minder, en wordt mijn PC steeds slomer. Ik heb een dure, en goeie PC waar ik nog nooit problemen mee heb gehad tot een paar dagen geleden dus.
Momenteel runt mijn PC Windows Vista Home Premium SP2. Zoals ik al zei krijg ik elke dag weer een ander programma dat niet meer werkt, en gaat mijn PC steeds slomer. Systeemherstel heeft niet geholpen, en momenteel maak ik een virusscan met Norton Antivirus (pas geïnstalleerd), maar tot nu toe geen virussen gevonden. Wie o wie kan me helpen, want alles wat ik nodg hebt werkt niet meer! Opnieuw installeren wil ik zeker niet.
-
Weet iemand toevallig of je kan pingen met draadloos internet? Of moet je voor ping per see abbo hebben?
-
Vind em wel nice, maar ff serieus; wie doet er nog habbo:S
-
WTF ik had net ook zo'n bitch bot die mij vandaag had toegevoegd. Zoiezo dacht ik hoe de fuck komt deze mongool aan mijn email adres? Ik heb nog nooit op een datingsite gezeten? Toen kwam ik erachter dat diegene steeds dezelfde antwoorden had toen wist ik dat het een bot was. Geblokt en verwijderd, maar hoe de fuck komen ze aan mijn email adres:S?
EDIT: Wel toevallig dat meerdere leden van CP deze bot hebben gekregen? Zit CP niet toevallig met onze gegevens te knoeien:O
-
-
Ik wil wel een mooie popup, waarop je op OK kan klikken om naar je bericht te gaan enzo. Ik heb dit wel vaker gezien en volgens mij is dat gemaakt met javascript.
-
En wat laat jou denken dat je kunt concurreren met 1000 andere professionele webwinkels?
-
Weet iemand een code voor een popup waarin staat dat je een nieuwe bericht hebt? Ik ben namelijk bezig met de CrimeSource en het is erg onduidelijk wanneer je een bericht hebt. Nou wil ik dus een popup laten openen als je een nieuw bericht hebt, hoe doe ik dit?