Posts by ProjectB

Dus wat ik zei klopte toch, dus wat is het probleem dan? Ik antwoorde dus op de reactie van Stan, want die zei dat het vliegtuig naar Amsterdam ging, maar het ging naar Londen. Ik bedoelde niet dat hij ook daar is neergestort ofzo hoor:O

Remory, wil je echt zo graag een hoge postcount? Je spamt namelijk echt letterlijk in ieder topic. Er is in elk topic volgens mij wel een reactie van jou terug te vinden:S

Edit by Killingdevil: Is dit offtopic? Oja, ik moet de expert zijn, volgens mij wel!

Dit is een verkooptopic mensen, geen ratetopic! Ik begrijp wel dat jullie kritiek hebben, maar kan dit echt niet via pm?:s het topic zit nou al vol rate-reacties, waar ik duidelijk niet om gevraagd heb.

Prijs is verlaagd naar €20,- en nu ratings of offtopic reactie's via PM a.u.b.

Edit:

Hij heeft ook nergens gezegd dat hij het zelf heeft gemaakt ofzo hoor. Hij vraagt alleen wat we ervan vinden:cheer:

En waarom kan je dit niet gewoon PM'en:S? Ik houd graag mijn topics schoon van offtopic reactie's, dus als je ook hierop wilt reageren; graag via pm;)

Moet hij online zijn op CP dan ofzo:S Waar slaat dat nou weer op. Hij is wel moderator, maar hij gaat zijn hele leven niet richten op CriminalsPoint

Heb nou eens geduld jongens:S Hij kan er toch niet 24/7 aan werken en om de paar uurtjes zeggen hoe ver hij is:S

Volgens mij heeft hij (neem ik aan) ook nog wel andere dingen te doen, dan Criminals dus gewoon geduld.

Ik weet niet of iemand hier die Mafia games kennen op de iPhone/iPod Touch, maar die hebben pas echt unieke dingen. Als ik jou was zou ik er maar eens naar gaan kijken, want die zijn veel origineler dan de MAfia websites die je tegenwoordig ziet;)

Screenshot:

Klik op de afbeelding om te vergroten

Omschrijving

Mooie ingame layout voor een mafia/criminals game. De layout had ik eigenlijk gemaakt voor mezelf, maar project gaat niet meer door vandaar dat hij te koop staat. Het was de bedoeling dat alles een beetje donker werd, dus in jaren '50-'60 mafia stijl.

Wat je krijgt

.PSD + Gebruikte afbeeldingen, icoontjes en patterns

Rechten

Geen doorverkoop rechten

Prijs

Startbod = 30,-
    Opbieden met = 5,-
    Buynow = 50,-

Overige opmerkingen

Als er kleine dingen zijn die je anders wilt hebben, pas ik dit gratis voor je aan.

Vragen etc. via PM. Topic graag netjes houden, en geen offtopic reactie's. Dit is een verkooptopic, geen ratetopic:cheer:

Klopt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.10 13:50:19:
    HALLLELUJA IK HEB EM GOZERS!!!:d:d:dd:d

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

GEVONDEN VIA DIT FILMPJE:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

bij reacties;)